Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 43

Tråd: E går i krig mot M?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Peteytheprick Vis innlegg
    Vel der nevner du også grunnen til at L og E inngikk et samarbeid.
    M ville ha et uoffisielt samarbeid frem til E og R var most, og deretter at L og M skulle snu seg mot hverandre. E ville ha et offisielt samarbeid ut serveren.

Det at folk går ut av en allianse i fellesskap gjør det ikke noe mer riktig.
    Dersom flere går ut samtidig av sine egne grunner er det en ting, men det er noe helt annet når noen påvirker andre til å mene det samme som dem, og derfor sammen bryter ut.
    Det er også forskjell på å forlate en allianse og bevisst forsøke å skade den.

Mvh. Petey.
    Til det første afsnit: Hvor har du den påstand fra? Det er langt fra sandheden.

Det det anden afsnit: Man må sige præcis sin mening på forum. Kan ikke se hvorfor du får så ondt i røven over han siger sin mening. Det kaldes spin og er med til at giv lidt ekstra til en server.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Peteytheprick Vis innlegg
    M ville ha et uoffisielt samarbeid frem til E og R var most, og deretter at L og M skulle snu seg mot hverandre. E ville ha et offisielt samarbeid ut serveren.

Igjen - Hæh? I alle dager har du det fra? Det er L som ville dette (bortsett fra den biten hvor vi gruset dem til slutt, tror jeg...)

Standard

For egen del kommer jeg ikke til å forlate "min" allianse, nettopp fordi jeg føler selv at det er her jeg hører til - uansett om det kan medføre at jeg blir alene her (meeeget usannsynlig!), for seier for enhver pris kan få en flau bismak...

Tilhørighet er et stikkord, så får de som håper egen overgang til en større, og potensielt farligere allianse, gjøre det da, men da kan de få ord på seg som forræder, Judas, overløpere, feiginger og lignende, det ligger i sakens gang...

En hver får bruke hue sjøl og finne ut hva som er best for seg sjøl, og tenke over om den opprinnelige alliansen var "moderalliansen" - trofast for enhver pris...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av hansy93 Vis innlegg

Igår så vi jo noen eksempler på hva simming halve serveren kan gjøre - store sweep, ups, ikke så store lengre.
    hehe, er jo fint hvis dere er fornøyde med gårsdagen.

....men mistenker at Katti og bolle ikke bare så det posetive i det som skjedde. Og det totale troppetapet var vel overlegent størst på deres side?

Standard

Halve alliansen vår jobber i SSB, og vi fant fort ut at disse to angrepene var svært positive. Det frigjorde masse ressurser som vi nå kan utvikle de andre artige saker og ting.

Etter å ha analysert situasjonen veldig grundig, var alle innvolverte svært fornøyd. (nesten)

Standard

hehe, bra :-)

Da kan vi begge glede oss. Ingenting er bedre enn det.

Standard

Jeg føler meg på ingen måte sikker på at gårsdagen kommer inn i vår festkalender i M ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pope Vis innlegg
    Halve alliansen vår jobber i SSB, og vi fant fort ut at disse to angrepene var svært positive. Det frigjorde masse ressurser som vi nå kan utvikle de andre artige saker og ting.

Etter å ha analysert situasjonen veldig grundig, var alle innvolverte svært fornøyd. (nesten)
    Er det ikke herlig hvordan alle situasjoner kan ha en positiv vinkel også? Det gjelder bare å se ting på den "rette måten". ;)
    "No one ever achieved greatness by playing it safe.”
    Harry Gray

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Abelour Vis innlegg
    hehe, er jo fint hvis dere er fornøyde med gårsdagen.

....men mistenker at Katti og bolle ikke bare så det posetive i det som skjedde. Og det totale troppetapet var vel overlegent størst på deres side?

Ja, det stemmer at jeg brukte sweepet mitt til å deffe med. Var det take-over mot den byen så var den tapt uansett om jeg hadde sendt sweepet bort eller ikke. Du klarte ikke å holde på byen så alt for lenge før den var min igjen.
    Ja tapene var størst for oss i K og det er ikke så mye å skryte av heller siden E har simmet siden serverstart og har åpenart de største sweepene på serveren sammen med R.

Standard

Ja tapene var størst for oss i K og det er ikke så mye å skryte av heller siden E har simmet siden serverstart og har åpenart de største sweepene på serveren sammen med R.
    Hva skal en skryte av hvis det å overta en sweep by ikke er noe da? Hovedjobben ble vel gjort av en spiller som har vært i O&L under hele krigen med M. Jaja, ikke lett å vite hva en har lov å være stolt av om dagen... ;)
    "No one ever achieved greatness by playing it safe.”
    Harry Gray

Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. BB erklærer SG krig
    By bastiano in forum S1 - runde 4: august 2010 - juli 2011
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2010-11-19, 17:31
  2. Krig
    By Wizzard in forum S4 - runde 3: april 2010 - mars 2011
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2010-07-11, 11:07