Side 3 av 15 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 145

Tråd: Aktivitet på serveren

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann ulvetid sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Nej, ingen respekt kun ynk.

Du må ha et sølle liv når du skal leve på løgne.

Som sagt, du har ingen venner i DK, kan også sige at jeg har ondt af dig.

Du er en joke og til grin

og nu gider jeg ikke skrive mere her, du kan sejle i din egen sø af løgne og multi konti og hvad du ellers plejer at finde på.
    Er du sikker på at alle i DK er på deres side?

Jeg har venner i alle alliansene som er igjen på toppen. Bare innrøm at dere ikke har helt kontrollen over hva som skjer der inne.

Og dere orker ikke å skrive mere her pga frykten for at jeg sitter igjen som den ler best etterpå, fordi at jeg hadde tilgang til informasjon som dere ikke trodde var mulig å få fatt i.

Jeg er ingen multi-account. Bare spørr MH, fra sist gang jeg ble annmeldt for Multiaccounts. De fant ikke ip-adressen min på noe annet sted enn på egen konto. Så det er grove beskyldninger dere har kommet med og kommer igjen med.
    Adm. Leader of TL

Standard

Ahhh, ligesom Bjarne Riis, mit største idol. Han sagde, hver gang han blev spurgt om doping, at han aldrig var blevet kendt positiv.

Ulvetid - jeg ved ikke hvem du er, hvor du kommer fra eller hvorfor i alverden du er så træls at lytte på. Egentlig er jeg ret ligeglad. Dine kommentarer er uinteressante, ligegyldige og aldeles uvedkommende for os alle sammen, hvad enten vi sidder i DK, UL, TUS, LoO eller NN.

Jeg tror, at vi alle - danskere såvel som nordmænd - i virkeligheden er mere interesserede i at se, at du bakker dine flotte ord op med handling. Vi vil gerne se nogle kamprapporter, hvor du smadrer dine fjender (hvem det så end er). Indtil det er sket, reagerer jeg, for mit eget vedkommende, ikke yderligere på dine kommentarer.

Vh. Bjørn Dæhlie

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ulvetid Vis innlegg
    Er du sikker på at alle i DK er på deres side?
    Kan bekrefte at ikke alle i DK er på samme side. Snakker av personlig erfaring..
    Likevel glad for det du har gjort for meg Sjus :)

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Secòund Vis innlegg
    Kan bekrefte at ikke alle i DK er på samme side. Snakker av personlig erfaring..
    Likevel glad for det du har gjort for meg Sjus :)
    Ulv i fåreklæder.

til grin.

Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bjørn Dæhlie Vis innlegg
    Ahhh, ligesom Bjarne Riis, mit største idol. Han sagde, hver gang han blev spurgt om doping, at han aldrig var blevet kendt positiv.

Ulvetid - jeg ved ikke hvem du er, hvor du kommer fra eller hvorfor i alverden du er så træls at lytte på. Egentlig er jeg ret ligeglad. Dine kommentarer er uinteressante, ligegyldige og aldeles uvedkommende for os alle sammen, hvad enten vi sidder i DK, UL, TUS, LoO eller NN.

Jeg tror, at vi alle - danskere såvel som nordmænd - i virkeligheden er mere interesserede i at se, at du bakker dine flotte ord op med handling. Vi vil gerne se nogle kamprapporter, hvor du smadrer dine fjender (hvem det så end er). Indtil det er sket, reagerer jeg, for mit eget vedkommende, ikke yderligere på dine kommentarer.

Vh. Bjørn Dæhlie
    Så du jeg er ditt idol siden du sammenligner meg med Bjarne Riis...:) Enda mer respekt og ros fra fienden:)

Kampraporter er avslørende for hvor angrepene kommer ifra. Jeg har informasjon om at mine raporter ligger inne på deres forum. Så hvorfor skal jeg la meg lokkes til å angi hvem jeg er, når jeg vil heller overraske dere:)

Om jeg er så forfærdelig å høre på... Hvorfor tar du deg bryet med å svare meg da? Er det rett og slett for å ikke skape uro i egen allianse, mens du selv vet at dere ikke har full kontroll over deres medlemmer?

Del gjerne opp forumet. Avgrens det. Men skal dere duge til krig. Så må jo dere gi ut informasjon til alliansen slik som alle andre:) Eneste trygge måten er vell sms. Men vent.. mine venner har også smsfunksjoner:)

Nå er det slik at DK driver meg videre i dette spillet. Gløden er stor. Og ambisjonene er ikke høyere enn realistiske mål.

Sorry... måtte se en film før jeg fikk lese innlegget...:)
    Adm. Leader of TL

Sjus-S5
    Guest

Standard

Nu glemte du igen at advare dine venner ulvetid løgnhals.

7 hovedbyer er lagt i ruiner og vores tropper er på vej hjem til fest og farver.

7 hovedbyer på en gang, utroligt en der ved så meget som dig ikke hjalp til at smadre DK cleanerne. Nå nej, for du ved jo intet, du er bare en lille kujon.

Måtte lige skrive det så alle igen kan se hvor fuld af lort du er. og hvis du tror jeg lyver, for du har jo ikke engang opdaget det, så kig analyzer imorgen.

Håber du bliver ved med at lede fjenden imod os som du påstår du gør, for du er sateme ringe til det. Hahaha.

Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Nu glemte du igen at advare dine venner ulvetid løgnhals.

7 hovedbyer er lagt i ruiner og vores tropper er på vej hjem til fest og farver.

7 hovedbyer på en gang, utroligt en der ved så meget som dig ikke hjalp til at smadre DK cleanerne. Nå nej, for du ved jo intet, du er bare en lille kujon.

Måtte lige skrive det så alle igen kan se hvor fuld af lort du er. og hvis du tror jeg lyver, for du har jo ikke engang opdaget det, så kig analyzer imorgen.

Håber du bliver ved med at lede fjenden imod os som du påstår du gør, for du er sateme ringe til det. Hahaha.
    Merkelig at dere prøver å legge ut feller for meg fortsatt:) hva med supportbyen jeg tok forleden da?

Jeg fikk ingen fakelisten fra min kilde denne gangen, så hvordan forventer du at jeg skal beskytte mine allierte hver gang?:)

Dere går på en smell snart;9 Bare vent;)

Hvordan beviser forresten noe av det du skriver at jeg er full av lort? Prøv flere ganger. Så får vi se hvem som kommer med lorter;)

Deres raseri er tegn for respekt:)
    Adm. Leader of TL

Sjus-S5
    Guest

Standard

Jeg er ikke rasende.

Angrebslisten kom på forum, skype og msn.

Efter jeg postede den anden besked, så smadrede vi i 3 hovedbyer mere.

ALTSÅ

DK kunne på en gang vandre ind i 10 hovedbyer med katapulter, vi tog også 3 cleanere hjemme. Tjek top 10, 6 DK spillere på, men kun en af dem vi ramte er på top 10 deff, altså var fjenden igen uforberedt, selvom de har en påstået spion.

Så hvis Ulvetid havde en kilde i DK, mon så ikke han havde advaret i både LoO og UL?

Bliv ved med at underhold os Ulvetid, ser man bort fra vores katapulter, så er det dig vi griner mest af, dig og dine neurotiske floskler.

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

What? har LoO blitt rammet da? ^^

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko1980 Vis innlegg
    What? har LoO blitt rammet da? ^^