Side 2 av 15 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 145

Tråd: Aktivitet på serveren

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ulvetid Vis innlegg
    Er du helt sikker på den? Har dere sjekket forumet deres for tracking cookies i det siste? Og falske ip-adresser?

Dere har sikkert ikke peiling på hvordan dere finner det ut.. annbefaler dere å ta sittersjekk i alliansen deres:) Sitter bare 2 uker om gangen, så det er innenfor reglementet;)
    Hvis du virkelig havde sitter adgang i DK, hvor advarer du så ikke om de 5-8 hovedbyer der er smadret for vores aktaspulter i denne uge?

Hvis du havde adgang til vores forum, hvorfor advarede du så ikke XXXXXXXX (må ikke nævne navne her må jeg) Mod de 10.000 katas der ramte ham i nat.

Ved du har forsøgt dig med de løgne her før, men alle ved jo det er joke, vores planer er åbne på forum, skype og igm. Alligevel møder vi sjældent modstand, hvis vi ser bort fra Pilvar.

Så op på hesten løgner, du er sølle og endnu mere sølle når du spiller smart uden at stå ved dit navn in game. haha.

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann ulvetid sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Hvis du virkelig havde sitter adgang i DK, hvor advarer du så ikke om de 5-8 hovedbyer der er smadret for vores aktaspulter i denne uge?

Hvis du havde adgang til vores forum, hvorfor advarede du så ikke XXXXXXXX (må ikke nævne navne her må jeg) Mod de 10.000 katas der ramte ham i nat.

Ved du har forsøgt dig med de løgne her før, men alle ved jo det er joke, vores planer er åbne på forum, skype og igm. Alligevel møder vi sjældent modstand, hvis vi ser bort fra Pilvar.

Så op på hesten løgner, du er sølle og endnu mere sølle når du spiller smart uden at stå ved dit navn in game. haha.
    Du virker sikker i din sak du om at du har funnet ut hvilken allianse jeg tilhører. Tenk deg litt om nå.

Men hvorfor skriver du ikke at du angriper den og den? Så skal jeg jo alltids få satt opp en wall når du kommer. Neh... dette er latterlig..

Og denne setningen.
    "Så op på hesten løgner, du er sølle og endnu mere sølle når du spiller smart uden at stå ved dit navn in game. haha." Tyder enda mer på din respekt for meg vennen;) frykt er en sterk følelse;)
    Adm. Leader of TL

Sjus-S5
    Guest

Standard

Hvorfor skulle jeg skrive hvor jeg angriber? Det ville da være selvmord, nej, men sender snart mine angreb, så kan vi se om i kan gætte det. hehe.

Og nej, har ikke respekt for dig, respekterer aldrig folk som gemmer sig og bare spillet op. For du er jo stadig kun en masse snak og det vil du være indtil du står ved hvem du er.

En løgner er du også, siden du påstår at have adgang i DK, verdens mest gennemskuelige løgn, efter vi lige igen har nakket en uden du advarede. Så en joke der. Havde du adgang til vores forum så ville du også se hvor mange fjender der skrev og grinte af dig og alt det bræk du lukker ud her.

Det er faktisk kun derfor det er sjovt at skrive til dig, der er intet psykologisk i det, intet taktik, vi skal bare alle sammen høre hvad du lyver om næste gang.

Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Er dere blitt feige da? Var det ikke det dere kalte meg? eller var det bare mine svens.. nei danske kunnskaper som er litt skjeve? Jeg skjønte ikke helt metaforet dere bruker!

At jeg står frem med navnet på min account er ikke selvmord på noen måte. Et angrep på meg vil jo føre til at enda flere går i mot dere. Er du sikker på at jeg ikke står i TUS? Eller i deres egne lille allianse?

Regner med at dere angriper i vill frustrasjon i kveld, og jeg får meg noen koselige angrepsrapporter til morgenkaffien i morgen tidlig etter min nattevakt:)

Jeg høster fortsatt din respekt for meg btw!
    Adm. Leader of TL

Standard re

Ulv...

Lad os holde os til at du påstår at vi burde tjekke jeg ved ikke hvad i dk. For at du skulle være kommet ind og sitte 1 til 2 gange om Ugen. Skal vi ikke blive enige om at det ikke helt passer.

Nu kommer der et eller andet sludder omkring om du så er i Tus eller Tur hehe.

Lad os holde os til hvad vi ved 100 procent. Altså at du ikke er i dk. Og lad os alle se dine fine angrebs rapporter imorgen. Efter du har fået din kaffe selvfølgelig. Der trænger også til at komme nogle nye topics derinde i den section

Mvh Plain

Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Hvordan kan du påstå noe du ikke vet?

At du går ut og mer eller mindre avkrefter mine ord, gir meg jo større arbeidsfrihet. Har du egentlig oversikten over ip-innloggingene på forumet? Eller er jeg bare for smart for dere, og finner smutthull dere ikke ser?

Morgenkaffien står allerede klar for trakting, så den ser jeg veldig frem til, samt loggene over wallen dere møter i natt:) Håper dere har kordinert skikkelig denne gangen på store spillere og ikke bare hovedsteder til de små spillerne dere har knust frem til nå.

Om jeg er i DK, TUR eller lille TUS er jo bare sinnsforvirring for dere. Vet dere i det hele tatt hvilken allianse jeg representerer? Eller prøver du slik som din forgjenger på forumet å lirke nøkkelen ut av hullet?

Se for deg at jeg er i DK nå. TUS; TUR får vite om det. DK gir Ulvetid amnesti i sin allianse. =forvirring i TUS/TUR. Spørsmålet retter seg opp om de skal hjelpe DK noe lengre siden Ulvetid representerer dem, siden TUS/TUR greier seg på egenhånd.

Alternativ 2:
    Jeg er i TUS. Jeg gjør insidejobb for DK kan jeg si. Hvordan går det sammabeidet? De kicker meg ikke når jeg har sweep og informasjon til å ta ut mye av det de har i alliansen.

Alternativ 3:
    Jeg representerer NN, LOO, BOS. Jeg har en konto i DK. Jeg skriver bra dansk, siden jeg har høyskolegrad i dansk, norsk og svensk historie. Jeg har ip-adresse tilknyttet dannmark, japan og en til norge. Jeg gir ut info, følger med, sender fakes i hytt og pine for å ikke bli lagt merke til. Men det er en del av planen jeg har.

Send ut morgendagens fakeliste nå da.. så får jeg sendt de i løpet av natten.

Enda en spiller som respekterer meg tydeligvis.
    Adm. Leader of TL

Sjus-S5
    Guest

Standard

Eftersom jeg har tlf nummer til alle medlemmer i DK, så ved vi det er løgn.

Dernæst har jeg styr på alle IP numre og logins på DK forum, så er Ulvetid derinde, så har han hacket det. Hacking er ulovligt,

Så giver ulvetid dagen ud til at svare inden vi kontakter det norske politi for en afhøring af ulvetid.

sådan kan vi også lege.

For a bevise mere at ulvetid lyver, så sender vi aldrig fakelister til dagen efter, de kommer mange dage i forvejen, endda står de på både skype, forum og i igm.

For at bevise endnu mere, så kunne ulvetid for få timer siden ikke forstå hvad jeg skrev på dansk.

Du er fuld af lort og til grin alle steder. Fjols.

Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Molde

Standard

Har jeg skrevet at jeg hacker meg inn? Jeg har skrevet at det er en mulighet for det. Men har jeg gjort det når jeg får gitt brukernavn og passord i hånden, og velger selv når jeg vil ha sittertilgang eller ikke?

Se litt på reglene. Hacking forbudt. Og jukser jeg? Overhodet ikke.

Så hva er mest sannsynlig? hvorfor vil ikke spilleren som er en venn av meg utgi seg for dere?

Spørr MH. Kanskje han vet hvor jeg er? Men jeg kan iallefall si at det ikke er ulovligheter inne i bildet:)

<høster enda mere respekt hos våre kjærkomne spillere i DK. Merker det er mye frustrasjon i bildet.
    Adm. Leader of TL

Sjus-S5
    Guest

Standard

Nej, ingen respekt kun ynk.

Du må ha et sølle liv når du skal leve på løgne.

Som sagt, du har ingen venner i DK, kan også sige at jeg har ondt af dig.

Du er en joke og til grin

og nu gider jeg ikke skrive mere her, du kan sejle i din egen sø af løgne og multi konti og hvad du ellers plejer at finde på.

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ulvetid Vis innlegg

Alternativ 3:
    Jeg representerer NN, LOO, BOS.

Håper ikke du er i LoO, for da tror jeg du har valgt feil konto å slå til fra.. ^^

Side 2 av 15 FørstFørst 123412 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Aktivitet..
    By blodix in forum IRC
    Svar: 27
    Siste innlegg: 2010-10-21, 22:13
  2. fred på serveren
    By bastiano in forum S1 - runde 3: juli 2009 - juli 2010
    Svar: 19
    Siste innlegg: 2010-04-26, 23:49
  3. Svar: 6
    Siste innlegg: 2009-08-27, 21:13