Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415
Viser resultater 141 til 145 av 145

Tråd: Aktivitet på serveren

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko1980 Vis innlegg
    Ja, det sier dere nå, men når dere har gått av med seieren regner jeg med det kommer litt skryt av hvor overlegene danskene er.. ^^
    haha :) vi har nu ikke pralet af hvor overlegne vi er, vi har prøvet at skubbe lidt gang i debatten, den har været vældig træg. Men det er sandt vi har påpeget hvor lavt niveauet på serveren er (og tro mig det er lavt). Desuden er det TUS + DK der vinder, og DK er jo blot 21 af de 80 spillere de her to alliancer består af. Du må ikke være i tvivl vi tildeler præcis lige så meget ære for sejren til vores allierede, bare se navnet på WW. :)

Og når det så er sagt, så er der stadig et stykke tid til serveren er slut, hvem ved, det kan jo være det slet ikke er DK og TUS der vinder men S.O.T-E eller en helt anden der kan overraske. Har man spillet dette spil længe så ved man også at intet er afgjort før WW står i trin 100. Og det gør det bestemt ikke endnu.
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av DK-Ragnarok Vis innlegg
    TUS og DK er allierede... det vil sige bare en af dem får WW til trin 100 så har begge vundet, sådan fungerer en alliance. :)
    HAHAHA!! Den må du faktisk lenger ut på landet med.. Dere sier så mye rart dere dansker og jeg tror ikke en smule på noe av det dere sier.. Er ikke så lenge siden dere poengterte at dere var krigere og ikke murere.. Mn ser visst ut som dere kunne mure allikevel..

Og hva jeg har hørt så skal TUS også bygge ww, de er bare smarte og bygger ferdig alle varehus og siloer først.. Navnet på WW kan vel endres noen ganger, inntil man har nådd et visst lvl.. Så regner med at et navneskifte fra dansk side kommer..

Ville ikke vært så veldig stolt av å vinne denne serveren, den er noe av det råtneste jeg har vært med på.. Synst orgetorix har gjort et knallbra valg og respekterer han utrolig for å gå ut av allyen og stå alene sånn helt mot slutten. Hans profil sier egentlig det meste om denne serveren. Bra det finnest spillere fra TUS med ryggrad..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    HAHAHA!! Den må du faktisk lenger ut på landet med.. Dere sier så mye rart dere dansker og jeg tror ikke en smule på noe av det dere sier.. Er ikke så lenge siden dere poengterte at dere var krigere og ikke murere.. Mn ser visst ut som dere kunne mure allikevel..

Og hva jeg har hørt så skal TUS også bygge ww, de er bare smarte og bygger ferdig alle varehus og siloer først.. Navnet på WW kan vel endres noen ganger, inntil man har nådd et visst lvl.. Så regner med at et navneskifte fra dansk side kommer..
    At du ikke tror på noget af det vi siger må du jo selv om... navnet på WW kan ikke ændres efter niveau 11 mener jeg (muligvis 16) ikke desto mindre kan det ikke ændres nu. Hvad angår bygning af silo og lager, hvem siger så ikke at DK ikke har bygget deres op? ;) ikke at pop spiller en rolle, men et lille hint kunne være at se på pop tal på WW byen, evt. tjekke analyzer ud og se hvordan byens størrelse udvikler sig. :) Jeg siger ikke at TUS by ikke er længere fremme, men tallene tyder ikke på det.

I virkeligheden er det også underordnet om TUS accelerere og bygger deres først, man har så godt som altid mere end et WW i gang for ikke at have det hele på en tallerken. At der kun er 2 WW i gang fra TUS/DK siden er vel mere et udsagn om hvor få vi er på denne side.

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Ville ikke vært så veldig stolt av å vinne denne serveren, den er noe av det råtneste jeg har vært med på.. Synst orgetorix har gjort et knallbra valg og respekterer han utrolig for å gå ut av allyen og stå alene sånn helt mot slutten. Hans profil sier egentlig det meste om denne serveren. Bra det finnest spillere fra TUS med ryggrad..
    Nu siger du at man ikke skal være stolt af at vinde denne server, er det fordi modstanden har været minimal? for i så fald, så skal vi måske se på hvorfor modstanden har været så lille? Jeg siger ikke at DK har spillet fantastisk for det har vi ikke. Men eftersom vi er med helt fremme må vi være nogle af dem der har udnyttet spillets facetter bedst muligt, altså det tekniske, taktiske og sociale. Du er selvfølgelig velkommen til at være uenig. Men vi kan vel hurtigt blive enige om at DK var de første til at starte en større krig, og både JSF og XO var klart større før angrebene startede.

Hvis man mener at brug af spioner og andre måder at opnå information på er uhæderligt og usmageligt, har man tydeligvis ikke været med helt fremme på andre udenlands servere som f.eks. .com serverne. Det her spiller handler ikke kun om hvem der kan bygge flest tropper og så ellers kaste dem hovedløst imod hinanden. Spionage er en del af spillet hvorvidt man kan lide det eller ej, det handler om at tage sine forholdsregler. Når det så er sagt så er vi jo ikke de eneste der har gjort det, XO havde lister med spioner på deres forum, og jeg tvivler på andre ikke også har haft det.

Så kan vi ellers diskutere om det orgetorix har gjort er mere hæderligt end noget af det han brokker sig over vi har gjort, han har i stedet for at spionere stukket sin tidligere alliance i ryggen, er det bedre? Lad os nu være ærlige og sige at moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt. :)
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

Du skriver jo så langt Doohan, måtte jo finne frem brillene og word for å svare deg nå ;o)
    Mye muligt at navnet ikke kan endres etter lvl 11.. Er ikke så veldig oppdatert på slike ting.. Å ja jeg er uenig med deg, men det er jo helt greit.. Fysj så kjedelig om alle skulle være nikkedukker som bare var enige med alle.

Hadde jeg vært tidlig nok ute og sett etter hvor store ww byene deres, (DK og TUS) var når dere tok de.. Så hadde jeg nok kunnet dannet meg et bilde av det ja.. Mn det gjorde jeg ikke og skal ærlig talt innrømme at jeg ikke har sjekket analyzeren heller.. Så egentlig har jeg ikke den fjerneste anelse.. Det var vel egentlig ren gjetting fra min side siden TUS ikke har begynt å bygge enda.

Jada motstanden har vært minimal og jeg har aldri sagt noe annet. Dere som står igjen har/ er de beste alliansene.. Har faktisk spillt noen servere før jeg også,er ikke født igår og tørket på ovnen...

Er fullstendig klar over at spioner er noe vi finner på alle servere og det har det vært på alle de serverene jeg har spillt. Både til egen fordel og mot meg.. Men dette med spionene er bare en liten ting.. Kan ramse opp tusen ting til om hva som gikk galt for min del og vår allianse, og det ville jo bare vært for dumt å skylle noe av det på dere. Så det har jeg ikke tenkt å gjøre ;o)

Men det er noe med ting at når det blir for mye av det gode, når begeret renner over så får spillere som faktisk bare er vanlige mennesker nok. Dessverre, men slik er det ofte når ender på feil side av elendigheten. Spioner kan vi selvsagt leve med, ofte kan en leve veldig greit med disse.. Men det er når summen av mange ting slår feil så går det ofte rett i dass.. Jeg vil ikke snakke stygt om noen av de jeg har spillt sammen med på s5, verken ledelse eller andre medspillere, samhold, organisering osv.

Vi gjorde mange feil valg og derfor sitter vi ikke igjen her nå sammen med dere.

Når det gjelder orgetorix så er jeg heller ikke enig med deg. Å ha egne meninger er vel ikke å svikte alliansen eller å gå bak ryggen på de. At han fikk øynene opp og innså det som mange har gjort før han er vel ingenting å syte for.. Alle er ikke like blåøyde og blonde selv om de er nordmenn ;o)

Men bra vi er enige i at vi er uenige ihvertfall.. babysteps doohan, babysteps ;o)

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann The Cure sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Vestfold

Standard

Da er TUS igang med bygging av ww,kanskje det blir en konkurranse;)

Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415

Lignende tråder

1. Aktivitet..
    By blodix in forum IRC
    Svar: 27
    Siste innlegg: 2010-10-21, 22:13
  2. fred på serveren
    By bastiano in forum S1 - runde 3: juli 2009 - juli 2010
    Svar: 19
    Siste innlegg: 2010-04-26, 23:49
  3. Svar: 6
    Siste innlegg: 2009-08-27, 21:13