Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 37 av 37

Tråd: EG begynner

Standard

har vært såvidt innom haakonee.
    jeg blir nok ikke å dukke opp med særiøst spill på nox igjen, jeg er lei. så ingen overraskelser fra meg :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Berserk
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Askøy

Standard

Satser på at vi i U-metaen klarer dette, hadde vært delig med en seier =)

Standard

Gidder noen å legge ut hvor langt de forskjellige alliansene har kommet med WWet sitt?

Standard

BP har ikke kommet...
    nox 1, mogan | nox 2, mogan | nox 3, Aerotronik | nox 4, Kraftwerk (quit) | nox 6, Axes of Evil, Pusling

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Siuan Sanche Vis innlegg
    Gidder noen å legge ut hvor langt de forskjellige alliansene har kommet med WWet sitt?
    BP har ikke kommet så alle bygger varehus/siloer og gjør seg klare. De fleste bygger vel silokapasitet for å kunne holde deff styrker. Tar nok enda en uke før du ser noe bevegelse.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Janvb Vis innlegg
    BP har ikke kommet så alle bygger varehus/siloer og gjør seg klare. De fleste bygger vel silokapasitet for å kunne holde deff styrker. Tar nok enda en uke før du ser noe bevegelse.
    Ah, takk for svar.

Standard

nå har byggeplanene kommet.

Og det er et WW som ingen har tatt, tipper natarene blir låst opp i kveld en gang, når WW kom ble de vel låst opp 22.30 om jeg ikke husker feil, så er vel det samme nå med byggeplaner.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Lignende tråder

1. Når begynner S 4?
    By dallas king in forum Spørsmål
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2009-01-01, 19:52

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •