Vis avstemningsresultater: Kall tilbake tropper?

Stemmere
147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Ja, jeg ønsker å ha denne funksjonen

62 42,18%
  • Nei, jeg ønsker IKKE å ha denne funksjonen

85 57,82%
Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 33

Tråd: Server 3, kall tilbake tropper

Standard Server 3, kall tilbake tropper

Ved ny oppstart av server 3 (20.01.2010) kan vi velge om vi ønsker å ha med funksjonen "Kall tilbake tropper". Dette er derfor en avstemning på dette, og den vil være åpen frem til og med 31.12.2009.

Dersom noen skulle ha et godt forslag til hva denne funksjonen kan kalles, kan dere gjerne skrive det i denne tråden. Foreløpig er navnet: "Kall tilbake tropper".
    Sist endret av PerrinAybara : 2009-12-16 kl 09:05
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge King Neptun sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Jæi? Dritt unge fra Blærum jæi vett`u

Standard

Regner med at det er snakk om "Øyeblikkelig tilbaketrekking av tropper"? Hvis ikke blir det for dumt, at man ikke skal kunne trekke troppene tilbake fra andres byer etter deff-wall ville jo bare være meningsløst.
    Mener da det bør hete Øyeblikkelig tilbaketrekking av tropper
    I'm bach.

ValslyngeValslynge LarsOlaEide sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Skjåk

Question Tja

Kva med å kalle funksjonen for (rask) troppretur?

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Flott man kan stemme over dette (stemte nei :D)

Men man kan jo kalle det Øyeblikkelig tilbaketrekning eller bare kall tilbake tropper.. må jo helst være noe kort og deskriptivt, men kommer ikke på noe bra.

Standard

Jeg tror ikke jeg helt forstår hva dette dreier seg om, vi har jo alltid kunne trekke tilbake tropper i deff-walls... når som helst. Er det her snakk om å "angre" angrep? Tilbakekalle tropper mens de angriper, før de treffer...

Liker dessverre å få ting inn med t-skje, ihvertfall Travianregler da de ofte er vanskelig å forstå korrekt.

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lodott Vis innlegg
    Jeg tror ikke jeg helt forstår hva dette dreier seg om, vi har jo alltid kunne trekke tilbake tropper i deff-walls... når som helst. Er det her snakk om å "angre" angrep? Tilbakekalle tropper mens de angriper, før de treffer...

Liker dessverre å få ting inn med t-skje, ihvertfall Travianregler da de ofte er vanskelig å forstå korrekt.
    Dette er en ny funksjon, som enda ikke er implementert på noen norske servere. Denne tråden er en undersøkelse om hvorvidt man ønsker dette implementert på neste server 3 som starter i januar:

Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara Vis innlegg

• Kall tilbake tropper (troppene returnerer umiddelbart tilbake til din landsby) koster 5 gull. Dette gjelder kun tropper som er på retur, og kun de som ikke har med seg katapulter eller senator/høvding. Det er ikke mulig å kalle tilbake denne type angrep i det hele tatt.
    • Tilleggsinformasjon: kall tilbake tropper-funksjonen er ikke tilgjengelige dersom byen har innkommende angrep/plyndring som ankommer innen 3 timer.

Spørsmål kan tas opp i følgende tråd:
    Spørsmål
    Dette kan feks være når du har sendt en plyndring 20 timer unna, så kan du trykke på en knapp slik at troppene returnerer rett etter angrepet og slipper å gå 20 timer hjem igjen.
    Sist endret av Mordiiii : 2009-12-16 kl 14:45

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Så med andre ord: Dette er en funksjon for rike farmere som vil ødelegge ganske mye for uskyldige små? 5 gull for å sende troppene ut på nye tokt. Ajajaj...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Takker for forklaringen. Jeg leita meg grønn etter info :S

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lodott Vis innlegg
    Takker for forklaringen. Jeg leita meg grønn etter info :S
    Jeg stemmer nei på det. Da vil jo de som kjøper masse gull ha en kjempefordel til... Travian blir jo nærmest umulig viss du ikke kjøper 600gull i uka -__- (liten overdrivelse kansje)

^^

Hirdmann AndreØst sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    På Dk3 og S1.

Standard

Stemmer NEI !
    Sitat Opprinnelig skrevet av Moderator Vis innlegg
    [Redigert av mod]

Så lett er det å få Manchester United-Fans til å tro de i Travian-Teamet spammer :D

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Jeg er tilbake:-D
    By jonar1 in forum Generell snakking
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2012-12-16, 01:51
  2. Tilbake
    By Derlino in forum Generell snakking
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2011-02-06, 14:19
  3. Da er jeg tilbake :P
    By Jadsia in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011