Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Finansnyt: DK opkøber S&E

Sjus-S5
    Guest

Standard Finansnyt: DK opkøber S&E

De rige Danere Er ude med deres dybe lommer for at forbedre strukturen i den danske offensiv og sågar også deffensiv.

Først henter DK Gerhard ind i de deffensive geledder, han skal kaste sine horder af tropper med i vores betonhårde mure så fjenden kan lide død og atter død når de skvatter i vore volde, i deres fortabte forsøg på ravage. Gerhard viste sit værd med 100.000 kornenheder i det før omtalte og ganske så famøse Graveyard mur.

Den DANSKE forsvarsminister udtaler stor glæde for fast rådighed over disse blodlystle vikinger der gjalder lystigt i Gerhards barakker.

Men det er ikke nok for de grådige Danere, ikke bare har de ødelagt det for tusinder af forsvarsløse nordmænd, nej nu forstærker de sig yderligere. Lommerne er som sagt dybe og nu er S&E opkøbt. Stan og Eissenhower der så mange gange har assisteret Danerne og omvendt træder nu i de rød hvide uniformer og det sidste vi har fra dem er at de glææææder til slagte-galskab med de Danske krigere. Stan tilfører følgende kommentar. " Det bliver en rød jul, mine byer skal pyntes med det norske blod"

Dermed sagt, sådan vil vi gøre.

NØ er vores, alt der ikke er med os i dette hjørne, dør. Angrebene er startet og de stopper ikke.

Serveren er vores, sammen med TUS og TUR. Er man ikke med os. Så har man tabt. Slet eller lad os dræbe. Vi ønsker ingen ære, vi ønsker kun ødelæggelse.

DANMARK LÆNGE LEVE!!!!

Standard

Ahh, herlige ord. Fikk en liten følelse av "skal vi bolle!". Hehe, gå danmark!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Kjempeinvestering! Etter oppkjøpet går STAN rett i en mur. Gratulerer.. ^^

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko1980 Vis innlegg
    Kjempeinvestering! Etter oppkjøpet går STAN rett i en mur. Gratulerer.. ^^
    Tak tak. Dejligt at få fjernet noget deff fra fjenden, vi rammer jo aldrig noget. Så vores tropper hober sig op, vi har snart ikke korn nok. Samme problem som fjenden tit oplever når vi har kigget forbi iøvrigt, kornmangel, hehe.

Jeg er også nysgerrig, hvem er Gekko. Er denne MAND NOK! til at stå frem, eller ryster han i bukserne, hehe.

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

For dere som har hemmelige agenter og alt burde det jo være lett å finne ut av.. ^^

Og hvis det ser ut som jeg skjelver, er det bare fordi jeg ler så jeg rister.. ;)

Exclamation

piv, piv, piv.

Det er sådan set også fint nok, at du ikke vil ud med dit navn. Det bliver jo din tur alligevel på et eller andet tidspunkt !

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Uffda.. Det er stadig min tur. ;)

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Gjøvik

Question

Flopp or Not!!

Dk kjøpte stjerne spiss..Brakk begge bena i første kamp.;)..Ute for resten av sesongen?

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bexter Vis innlegg
    Flopp or Not!!

Dk kjøpte stjerne spiss..Brakk begge bena i første kamp.;)..Ute for resten av sesongen?
    Hehe, så længe i selv tror på det. Men i bliver jo nok klogere, hvis i da følger med.

Standard

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der på den seneste har været voldsomme diskussioner i DK ang. den nye mand på STAN, der nu har overtaget. Jeg vil faktisk kalde det dyb splid.

Den nye STAN kender jeg fra tidligere og han kan være direkte modbydelig. På den anden side er det også det, der gør ham så forbandet tiltrækkende. Man skal virkelig holde sig i tøjlerne for ikke at springe på ham. Men Sjussie, den halvnøgne lapdancer, insisterede på at få ham ind.

Nu må vi se, hvordan det går. Jeg satser 100 norske kroner på, at DK er opløst, inden året er omme.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •