Side 1 av 7 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 68

Tråd: Spørsmål om Travian versjon 3.6

Standard Spørsmål om Travian versjon 3.6

Hei

Her kan dere legge inn spørsmål angående ny Travian, versjon 3.6. Vennligst hold dere til tema.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Jeg har lest noen rykter om at det finnes travian 3.7. finnes det?
    Mvh TheDane/Borny

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge King Neptun sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Jæi? Dritt unge fra Blærum jæi vett`u

Standard

Ikke så mye med versonen å gjøre, men vil serverene være lenge nede mens de oppgraderes?
    I'm bach.

Standard

Har ikke fått noen beskjed om at det vil være nedetid foreløpig i alle fall.

T 3.7: Har ikke hørt noe om dette heller, men sannsynligvis arbeides det alltid på nye versjoner uten at jeg kan si noe som helst nærmere om det kommer til å bli T3.7 eller T4 eller noe annet.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

KoKoKing
    Guest

Standard

Hva er gullklubben?

Ble medlem
    Aug 2007
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KoKoKing Vis innlegg
    Hva er gullklubben?
    En klubb du kan kjøpe deg inn i, det koster 100 (50 på speed) gull for en hel runde, den gir forsellige fordeler, noen av disse fordelene er "gratis", mens andre må du betale enda mer for.
    I'm bach.

KoKoKing
    Guest

Standard

Så du betaler for å være med i en klubb du betaler for ting i?

Ble medlem
    Aug 2007
    Sted

Standard

Ja, du betaler 100/50 gull for å få tilgang til lovlig croopfinder og få lov til å bruke mer penger på andre ting.
    I'm bach.

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Dette var ikke en diskussion af den nye version, tråden handlede om, men spørgsmål, ikke?

Nye servere
    Samlingsplass: maks 5 troppebevegelser (angrep, plyndring og forsterkninger) per nivå
    Nye statusikon for rapporter, for enkelt å skille mellom angrep uten tap, byttehandler osv
    Forskningskø i våpen- og rustningssmed
    Nok ressurser klokken.... og "bæreevne" etter plyndringer/angrep vises uten PLUS (vises nå også i akademi, våpen- og rustningssmed)
    Direktelink til datastyrt handelsmann
    Direktelink til "fullfør bygging"
    10% angreps- og forsvarsbonus er fjernet (kun på NYE servere)
    PLUS kostnad redusert fra 15 til 10 gull (kun på NYE servere)
    Ny grafikk for artefakter og ressursfelt/li> Landsbyoversikten og linkoversikten kan minimeres

Mit spørgsmål:

Som overskrift står der: Nye servere.. no2 er ikke ny, så intet af det under gælder no2?
    Men så når jeg læser punkterne under overskriften, så står der pludselig i parantes: (kun på Nye servere) det er jo komplet ulogisk.. altså at fremhæve, at det kun er på nye servere, når der nu som overskrift står at det er på nye servere???? jeg er forvirret, men har konkluderet, at der må menes at alt gælder på alle servere, uanset nye eller gamle, men der hvor der i parantes står : (kun på nye servere) det gælder så ikke på de gamle... er dette korrekt forstået eller ikke?????

Og der hvor der står Max 5 troppebevegelser, da siger mine svenske spillere nu at i sverige, tælles forsterkningerne ikke med, og man kan blive forsterket lige så mye man vil.. kommer det også til at gælde i Norge? håper det egentlig ikke nu, for har lige sat hele NES til at få deres forsamlingspladser op altså.. og så bliver jeg irriteret, for der står intet om, at man kan blive forsterket af så mange man vil..

Det var mine spørgsmål. Vil være glad for meget hurtigt svar, for der er jo kun 2 dage til at forberede sig til forandringerne i..

Fantasia
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard

Alt under "Nye servere" gjelder kun for helt nye servere. Det er en egen overskrift for eksisterende servere, der alle servere er definert.

Når det gjelder maks 5 troppebevegelser mener jeg at innkommende forsterkninger fra andre spillere teller ikke på dette.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Side 1 av 7 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Travian versjon
    By larsi:P in forum Ideer
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2011-03-17, 22:59
  2. Travian versjon 3.6
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2009-12-01, 21:12
  3. Travian versjon 3.5
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer