Side 2 av 7 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 68

Tråd: Spørsmål om Travian versjon 3.6

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

hvorfor står der så : forsterkninger i parantesen ???

ok, sorry, kan skje den kopi jeg fik tilsendt ikke var fyldestgørende da.. for har intet læst om det du siger, men skal opdatere mig nu.
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard

Hei

Vennligst les tråden som er annonsert på norsk server:
    http://forum.travian.no/showthread.php?t=21568
    Her har du den hele teksten som forklarer T3.6. Dersom du kun har fått utdrag kan det godt hende at det er feil i utdraget.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Jepp. har jeg lige gjort og beklager mine spørgsmål, for fremgår jo nu tydeligt..

jeg fik tilsendt en kopi og havde ikek læst original-versionen.. tror lige jeg skal sende mm ud i nes igen haha..

Og undskyld for brug af din tid
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard savner noe

Savner at riving vises på oversikt på samme måte som bygging, og at man kan sette riving i venteloop.

kommer det på 3,6 ?

Standard

ser at mye er sletta, men da kommer jeg med et spørsmål. er det mulig å få forandret på det med bare 5 troppebevegelser per nivå på møteplassen?etter min mening ødelegger det det beste spillet jeg har prøvd!blir nesten umulig og finne noe som er like bra
    nox3: micky-første gang
    nox4: micky-SEPE
    nox6: micky-SEE
    nox8: ostekongen-TCF(delete), amareia-TCF
    nox9: Maremusa Gelis - SimCity

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av musa Vis innlegg
    ser at mye er sletta, men da kommer jeg med et spørsmål. er det mulig å få forandret på det med bare 5 troppebevegelser per nivå på møteplassen?etter min mening ødelegger det det beste spillet jeg har prøvd!blir nesten umulig og finne noe som er like bra
    Det blir innført på nye servere etter oppslaget som kom. Regner med det ikke er intensjonen å forandre det iom at det nettopp er offentligjort :P

Standard

er noe jeg ikke helt sjønner...
    skal det bli sånn her på alle servere??

Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av xtx Vis innlegg
    er noe jeg ikke helt sjønner...
    Skal det bli sånn her på alle servere??
    Sitat Opprinnelig skrevet av perrinaybara Vis innlegg
    kjære spillere,

alle servere vil bli oppgradert til t3.6 den 3. Desember, 2009. Nye servere vil få full oppgradering mens gamle servere vil kun bli delvis oppgradert.
    Detaljer får du ved å lese Perrin sin post. (Trykk på den grønne knappen ved navnet hans)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Det blir innført på nye servere etter oppslaget som kom. Regner med det ikke er intensjonen å forandre det iom at det nettopp er offentligjort :P
    ja,på nye servere..er ikke lenge til endgame starter på nox og det blir ny runde der..synes selv det er latterlig det der med møteplass!er det ingenting å gjøre for å få det fjernet eller? :( ødelegger iallefall min spilleglede..og blir det ikke vanskelig de første dagene ang. farming da?og hvis det skal settes opp deff-wall..går dette utover den elendige greia med møteplassen eller?
    nox3: micky-første gang
    nox4: micky-SEPE
    nox6: micky-SEE
    nox8: ostekongen-TCF(delete), amareia-TCF
    nox9: Maremusa Gelis - SimCity

Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av musa Vis innlegg
    ja,på nye servere..er ikke lenge til endgame starter på nox og det blir ny runde der..synes selv det er latterlig det der med møteplass!er det ingenting å gjøre for å få det fjernet eller? :( ødelegger iallefall min spilleglede..og blir det ikke vanskelig de første dagene ang. farming da?og hvis det skal settes opp deff-wall..går dette utover den elendige greia med møteplassen eller?
    Bakgrunnen for begrensningen på møteplassen var at de fleste som oversteg 100 troppebevegelser brukte bot. Dette gjaldt en server som ble overvåket på travian.com. Forøvrig er T3.6 dette ett steg for å ikke måtte ha 5 stk på kontoen for å nå 24/7. Det er selvfølgelig mange som fint klarer å ha mer enn 100 angrep ute på en gang, men de fleste av disse hadde hvertfall bot i bruk på kontoen på serveren som ble overvåket.

Farming i starten blir begrenset ja, noe som er dumt for botere og aktive/rutinerte, bra for nye spillere, helt okey for de fleste.

Side 2 av 7 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Travian versjon
    By larsi:P in forum Ideer
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2011-03-17, 22:59
  2. Travian versjon 3.6
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2009-12-01, 21:12
  3. Travian versjon 3.5
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer