hvorfor står der så : forsterkninger i parantesen ???
ok, sorry, kan skje den kopi jeg fik tilsendt ikke var fyldestgørende da.. for har intet læst om det du siger, men skal opdatere mig nu.
hvorfor står der så : forsterkninger i parantesen ???
ok, sorry, kan skje den kopi jeg fik tilsendt ikke var fyldestgørende da.. for har intet læst om det du siger, men skal opdatere mig nu.
Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz
Hei
Vennligst les tråden som er annonsert på norsk server:
http://forum.travian.no/showthread.php?t=21568
Her har du den hele teksten som forklarer T3.6. Dersom du kun har fått utdrag kan det godt hende at det er feil i utdraget.
Mvh
Perrin Aybara
Community Manager NO
Leter du etter svar?: Answers | Veiledninger | Spørsmål
Lover og Regler: Spilleregler | Pushing | Betingelser
Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.
Jepp. har jeg lige gjort og beklager mine spørgsmål, for fremgår jo nu tydeligt..
jeg fik tilsendt en kopi og havde ikek læst original-versionen.. tror lige jeg skal sende mm ud i nes igen haha..
Og undskyld for brug af din tid
Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz
Savner at riving vises på oversikt på samme måte som bygging, og at man kan sette riving i venteloop.
kommer det på 3,6 ?
ser at mye er sletta, men da kommer jeg med et spørsmål. er det mulig å få forandret på det med bare 5 troppebevegelser per nivå på møteplassen?etter min mening ødelegger det det beste spillet jeg har prøvd!blir nesten umulig og finne noe som er like bra
nox3: micky-første gang
nox4: micky-SEPE
nox6: micky-SEE
nox8: ostekongen-TCF(delete), amareia-TCF
nox9: Maremusa Gelis - SimCity
er noe jeg ikke helt sjønner...
skal det bli sånn her på alle servere??
ja,på nye servere..er ikke lenge til endgame starter på nox og det blir ny runde der..synes selv det er latterlig det der med møteplass!er det ingenting å gjøre for å få det fjernet eller? :( ødelegger iallefall min spilleglede..og blir det ikke vanskelig de første dagene ang. farming da?og hvis det skal settes opp deff-wall..går dette utover den elendige greia med møteplassen eller?
nox3: micky-første gang
nox4: micky-SEPE
nox6: micky-SEE
nox8: ostekongen-TCF(delete), amareia-TCF
nox9: Maremusa Gelis - SimCity
Bakgrunnen for begrensningen på møteplassen var at de fleste som oversteg 100 troppebevegelser brukte bot. Dette gjaldt en server som ble overvåket på travian.com. Forøvrig er T3.6 dette ett steg for å ikke måtte ha 5 stk på kontoen for å nå 24/7. Det er selvfølgelig mange som fint klarer å ha mer enn 100 angrep ute på en gang, men de fleste av disse hadde hvertfall bot i bruk på kontoen på serveren som ble overvåket.
Farming i starten blir begrenset ja, noe som er dumt for botere og aktive/rutinerte, bra for nye spillere, helt okey for de fleste.