liker den funksjonen jeg ;=)
Men endog kontoeier kunne selvfølgelig ha byttet tidligere (før han ble opptatt), men så var det kornproduksjonen da... også tror man man rekker det senere....
Men Nystad har helt rett han Krim, vi hadde ikke rukket å nulle byen før han ville ha truffet det første wwet ;) Så vi er selvsakt bare gla til at han ble heftet, (for vår del), bedre lykke neste gang Nystad
Kjedelig ww :P
Og med det var det siste utfordrende WW til de gjenfødte knust av en hær som spiser (spiste) 370 000 korn i timen. La oss alle bukke og klappe i hendene for denne oppvisningen!!^^ Nå kommer serverens desiderte klimaks... Konkurransen om hvem av de fire samarbeidspartnerne som først klarer å simme seg i mål med sitt WW. Jeg vet ihvertfall at jeg, sammen med alle de 356 andre aktive spillerne skal benke oss foran skjermen, og følge spent med!! :D
- Xerxes
Ja dette blir jaggu spennende, hehe ...tilogmed med når ledende ww ikke engang kan stave navnet på det :P
--
hehe, trodde ikke det var noen som så den stavefeilen.
Nå er jo dette avgjort, så får tross alt gratulere Grinder med seieren.
Avgjort? ...hallo, jeg er da på level 1... mye kan skje :P
Selvsagt gratulerer vi selv om det har vært en døll runde med en rimelig forutsigbar end :)
--
Vi bøyer oss i støvet for RE metaen, godt jobbet. :)
Født som Viking, dør som Viking