S4 og S5 starter vel ikke opp igjen pga. det er for mange servere?
Eller var det S5 og S6 som ikke skal startes opp igjen? :p
Holder vel egentlig med 3 servere, så får vi flere å spille mot ;)
S4 og S5 starter vel ikke opp igjen pga. det er for mange servere?
Eller var det S5 og S6 som ikke skal startes opp igjen? :p
Holder vel egentlig med 3 servere, så får vi flere å spille mot ;)
vi försökte ha mindre servrar på travian.se me´n det gick inte :(
jag tror no4 kommer igång.
Hej! Mitt namn är Niklas aka. Mjauu. Jag är svensk och gillar skidskytte :)
Hi! My name is Niklas aka. Mjauu. I'm swedish and like biathlon :)
Hadde jo blitt mer interesant å hatt over 10k spillere på en server, flere sider som kjemper om seier enn bare 2 som det er på de fleste norske :p
S4: RE mot Viking
S5: Lo0/XO mot TUS
På speed nå er sikkert alle alliert eller ha iap :p
På S1 ser det faktisk ut som det er flere enn 2 sider.
Ja det stemmer at s4 nærmer seg slutten, den er i sluttspill nå, men den starter ikke opp igjenn med en gang, s3 var ferdig i høst og er den første som restarter, den restarter 19 januar. Så tipper s4 ikke starter på igjenn før til påsketid.
Så om dere ønsker å starte opp om ikke så alt for lenge så bør dere heller vurdere s3 som starter 20. januar.
Jeg tror det er tøffere på en mindre server å overleve om du ikke er blandt de beste, for det er mindre farmer å dele på, færre å kjøre takeover på, færre involverte i kriger fører til økt sansyndlighet for å rammes.
Og det stemmer nok som noen (jeg husker ikke hvem) sa at er pga serveren stengtes etter artifaktene kom at det er så få spillere på s4, eller i allefall en medvirkende årsak, jeg ser s5 har akkurat samme fallkruve i antall spillere, om ikke værre, jeg tipper vi desverre blir like få der etterhvert.
Det var s5 og 6 som ikke starter opp igjenn, s5 skulle vel være backupserver eller testserver noe i den duren. Ja det er vel for å øke spillemassen, er utsikker på hvor vidt det funker når mange av oss går igjenn på flere servere ;=)
jeg vil tro at noen av grunnen til mindre aktivitet er Dual accene.
her har man opptil 6-7 personer på 1 account noe jeg syntes er dumt. og alle andre faktisk burde gjøre det. tenk at hvis man har 100 accs med 3 persoenr på så utgjør det 300 accs egentlig og hvis man har så mange med 6-7 på så blir det bare enda værre... travian teamet i norge burde forby dual.
En stor grunn til liten aktivitet på s4 er fordi Travian teamet har tatt en idiotisk avgjørlse om at det ikke skal gå ann å regge seg etter at artefaktene har kommet :p
Vent heller med det til ww har kommet.