Side 1 av 51 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 502

Tråd: Mafia, RX, S4

Standard Mafia, RX, S4

Spillere
    Amareia
    Bashere - død natt 3
    Doff
    Erlend40 - død natt 2
    Fongo13
    Garix
    Hatleking - død natt 2
    King Neptun - hengt dag 3
    Mr.geek - hengt dag 2
    Negative
    Sosen
    Th3 - drept 1 natt
    Trigeron
    Trinspt - død natt 3
    Zippe - hengt dag 1

Rolleliste:
    2x Mafia
    3x Assissin
    1x Lege
    1x Dektektiv
    1x Alien
    7x Vanlig borger

Mafia
    Mafiaen kan hver natt sende inn et mord. Mafia bør samordne med hverandre siden bare en kan sende inn mord. Hvis begge sender inn mord likevel er det den som sendte inn først som gjelder. Mafia er ond, og vinner med de onde.

Assissin
    Denne personen velger side første natten. Sidene er: God, Ond, Nøytral. Denne personen kan også drepe den natten den føler for. Men 1 drap er alt. Hvis flere Assissin velger samme side vil Assissinene kunne prate med hverandre via PM. Vinner med den siden den velger første natten

Lege
    Kan hver natt beskytte en person fra å bli drept av mafia. Legen kan ikke beskytte samme person to netter på rad, ei heller seg selv. Legen er god og vinner med de gode.

Detektiv
    Kan hver natt sjekke om en person er god eller ond. Er god og vinner med de gode.

Alien
    Muslimen er på sitt eget lag. Når muslimen blir drept i løpet av natten, av mafia, vil han bli "aktivert". Da vil han bli vist ond, i motsettning til det vanlige god. Muslimen vinner når han blir hengt når som helst etter å ha blitt "aktivert." Muslimen er på sitt eget lag.

Vanlig borger
    Har ingen spesialeffekt. Er god og vinner med de gode.

Regler:
    1. Ikke skriv om natten. (1)
    2. Alle stemmer skal være i fet skrift.
    3. Prating med levende og døde om ting som kan ha innvirkning er ikke tilatt. (2)
    4. Alle skal skrive minst 3 innlegg hver dag, om ikke noe annet godtas. (1)
    5. Det er ikke mulig å trekke tilbake eller endre sin stemme.
    6. 3 advarsler fører til momentan død.
    7. Ellers skal alle forumets regler overholdes.

Historie kommer samtidig som dagen starter, rollene blir sendt ut ikveld.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Standard

Da skal alle roller være satt ut. Minner om at Assissin(snikmorder) må huske å sende inn hvilken side h*n er på. Hvis ikke vil Assissin være nøytral.

Alle resterende spesialroller må også huske å sende inn melding. De som ikke har fått PM er Vanlig borger.

Det er nå natt, natten slutter senest 1700 i morgen ettermiddag.

PS: Siden jeg er leder vil det være lov å spille på rollen sin. Det vil med andre ord ikke bli gitt advarsler hvis man sier rollen sin eller bløffer.
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.

Standard

I en bakgate i storbyen Venezia ble Th3 funnet drept. Politiet har ingen spor. Kan DU finne ut hvem som drepte han? Alt Politiet vet er at Th3 ble funnet med strupen kuttet over grovt, og kroppen var sterkt skadet. Som han var banket opp før han døde.

Perioden er noe insperert av Renessansen, men ikke en gjennfortellig. Spor om rolle vil være ganske åpenbare, men ellers vil det ikke være fler spor.

Det er nå dag, dagen varer til i morgen 2200

ValslyngeValslyngeValslynge trinspt sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Lerkendal <3

Standard

Det eneste merkbare nå er vel at natten sluttet svært tidlig, så mafian må ha vært innlogget etter kl.20.00 i kveld. En eller annen med fritidsproblemer kan sikkert finne ut hvem som har vært innlogget eller ikke, men ellers må vi lage spor selv.
    The Age of Stupid. Se den!

Sitat Opprinnelig skrevet av Hakpet Vis innlegg
    Dette var en mildt sagt inaktiv runde.

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

De fleste var pålogget under natt. Kun to har ikke vært på. Disse vil jeg holde skjult pga. taktikk.

Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Lerkendal <3

Standard

Men hvem kan ha drept Th3? Muligens en erfaren, eller en mellom-erfaren person. Jeg tror en uerfaren heller ville ha drept en erfaren.
    Så da er disse usannsynlige:
    Bashere
    Hatleking
    Trinspt
    Negative?

Standard

eg tror også det er en erfaren spiller som har gjort dette....

Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Det blir feil om vi automatisk skal gå ut etter hvem som er erfaren. Det har aldri funket før (ikke sant Hatleking?). For å si det sånn mistenker jeg alltid Zinkzi og Hatleking av en grunn.

Personlig vil jeg derimot legge frem noe som jeg stusset over. Det er noe med doff.

Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Lerkendal <3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bashere Vis innlegg
    Det blir feil om vi automatisk skal gå ut etter hvem som er erfaren. Det har aldri funket før (ikke sant Hatleking?). For å si det sånn mistenker jeg alltid Zinkzi og Hatleking av en grunn.

Personlig vil jeg derimot legge frem noe som jeg stusset over. Det er noe med doff.
    Jeg har ikke gått ut etternoen, jeg bare legger fram sannsynligheten. Og hva er det med doff? At han er sau?

Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Det var tonen på innlegget som fikk noen varselslamper til å lyse. Innlegget var svært offensivt, noe jeg ikke forventet. Grunnen til at jeg trakk det fram skyldtes ganske enkelt at jeg ville se hvordan han reagere med å bli trekt frem så tidlig i spillet.

Side 1 av 51 12311 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Påmelding] Mafia
    By Egwene in forum RPG Forum
    Svar: 2645
    Siste innlegg: 2013-12-02, 22:55
  2. Mafia R41
    By Hatleking in forum RPG Forum
    Svar: 258
    Siste innlegg: 2009-11-20, 14:15
  3. Mafia S3 R8 - "Mafia in Vatican City"
    By Bashere in forum RPG Forum