Side 1 av 46 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 457

Tråd: mafia

KoKoKing
    Guest

Standard mafia

Da er det på nytt tid til en mafia runde, ikke at det har vært så lang pause, men det var usikkert hvem som skulle være leder. Håper jeg er verdig å være leder.

Påmeldte(17):

Hatleking Hengt tredje dag
    Champ Of Cadia drept tredje natt
    Bonehead Hengt fjerde dag
    sosen drept fjerde natt
    Negative Drept andre natt
    King Neptun
    Lightmare
    Fongo13
    Bashere Avmeldt første natt
    Th3 Hengt andre dag
    Trigeron Død av for mange advarsler fjerde dag
    Zippe Hengt første dag
    Koisen Drept andre natt.
    Hansy93 Død av innaktivitet tredje dag
    mr.geek
    Amareia
    trinspt

Roller:
    1x Gudfar
    1x Mafia
    1x Forræder
    1x Lege
    1x Detektiv
    1x Tyv
    1x snikmorder
    10x vanlig borger

Gudfar
    Er mafiaens overhode. Kan første natten invitere en spiller over til den onde siden, da blir h*n forræder. Gudfar kan som mafiaen sende inn et mord om natten, men bare en av dem kan sende inn mordet. Første natten kan ingen av dem sende inn mord. Er ond og vinner med de onde.

Mafia
    Mafiaen kan hver natt, utenom første natten, sende inn et mord bør samordne med Gudfar hvem som skal drepes siden bare en kan sende inn mord. Hvis begge sender inn mord likevel er det den som sendte inn først som gjelder.

Forræder
    Blir første natten rekruttert av gudfar og mister sin forrige rolle. Kan en natt i løpet av runden drepe en person. Får vite hvem gudfaren er, men ikke hvem mafia er. Hvis han snakker med de andre onde rollene blir det regelbrudd. Er ond og vinner med de onde.

Lege
    Kan hver natt beskytte en person fra å bli drept av enten mafia(og gudfar), forræder og snikmorder. Legen kan ikke beskytte samme person to netter på rad, ei heller seg selv. Legen er god og vinner med de gode.

Detektiv
    Kan hver natt sjekke en person om h*n er god eller ond. Er god og vinner med de gode.

Tyv
    Kan en natt i løpet av runden ta rollen til hvem som helst. Hvis han treffer mafia eller gudfar dør h*n. hvis h*n tar en av de andre rollene blir denne påersonen vanlig borger. er god til han tar en rolle.

snikmorder
    Kan en natt i løpet av runden drepe en han tror er ond. Når han har gjort det blir han vanlig borger. Er god og vinner med de gode.

Alle spillere MÅ:
    Være aktiv og skrive minst 3 innlegg hver levende dag.
    Ta leken noenlunde seriøst, dvs at du virkelig prøver å ta ut de onde hvis du er god og omvendt.
    Ha respekt for andre spillere og lederen.
    Godta at personangrep ikke er en ting i mafia, ved unntak av angrep som går utenfor leken.
    Regler:
    1. det er ikke lov å si rollen sin rett ut. hvis du gjør dette resulterer det i død når leder oppdager det.
    2. 3 advarsler er lik død.

Mafiaene var samlet i råd for å diskutere hvem som skulle sendes ut for å ta over enda en by. Da de hadde bestemt seg sendte de mafiaene til byen Langtutilia hvor nesten alle innbyggerne hadde flyttet dit på liten stund. På den måten ville ingen finne ut av de med en gang.

Roller sendes ut fortløppende.

KoKoKing
    Guest

Standard

Frist er satt til i morgen kl 18:00

KoKoKing
    Guest

Standard

I den lille byen Langtutilia gikk solen opp og innbyggerne våknet. Etter at alle hadde spist frokost og tatt morgenstellet møtte alle opp på morgenmøte i byen. Der oppdaget de at Bashere ikke var blandt dem. Derfor bestemte de seg for å undersøke huset til Bashere. De gikk bort til huset til bashere. Ved døren stod en brun koffert, og på bordte lå det flere bøker. En Saga-katalog, et Donaldblad og en ny utgave av Rødt Press. "Har han forlatt meg før han betalte for koppen", sa Hansy sjokkert.

Frist er 21:00 i dag

Vil bare si at Onsdag kveld er jeg borte som vanlig dette betyr at det blir en ekstra lang dag andre dagen, jeg beklager dette, men det er noe jeg gjør hver uke.

Standard

Da var det morgen og ingen døde= vi har en foræder.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Springskalle Amareia sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    nordmøre en plass

Standard

Ja, da er vi igang, og jeg kommer til å være på møte i kveld, og det er ikke sikkert jeg kommer hjem før stemmingen. Jeg drar litt før klokken fem.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Galileo Galilei
    All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.

Standard

Nå har jo alle deltagerene vært med før, og kan spillet. Det er gøy. Så nå får vi se. Jeg vil ha mange flere personer med i diskusjon før jeg konsentrerer meg om enkeltbrukere.

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Ja da er vi i gang, og som Hansy sier veit vi ikke stort annet enn at Gudfar har rekruttert og at Bashere er i besittelse av tvilsom litteratur.
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

Standard

Vi vet forresten ikke om de har fått det til. Landsbytulling kan iallefall hindre det. KKKing - hva med legen?

KløvrytterKløvrytterKløvrytter Th3 sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2009
    Sted
    Fans av Nanus gruppen, der er det fest!!

Standard

Lite hint her..
    Verden består av tre typer mennesker: De som kan å telle, og de som ikke kan å telle.

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hatleking Vis innlegg
    Vi vet forresten ikke om de har fått det til. Landsbytulling kan iallefall hindre det. KKKing - hva med legen?
    Nå har vi vel ikke med landsbytulling denne runden så det er nok rimelig sikkert at vi har en forræder blandt oss.
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

Side 1 av 46 12311 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Påmelding] Mafia
    By Egwene in forum RPG Forum
    Svar: 2645
    Siste innlegg: 2013-12-02, 22:55
  2. Mafia R41
    By Hatleking in forum RPG Forum
    Svar: 258
    Siste innlegg: 2009-11-20, 14:15
  3. Mafia, RX, S4