Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Beskyldninger

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard Beskyldninger

Travian kan nogle gange være "dirty", ingen tvivl om dette..

Nu har jeg lige i kvell hørt, at 2 af mine gode venner er blevet beskyldt for det ene og det andet.. vil sige at det faktisk påvirker folk at blive beskyldt, og man skal være temmelig sikker i sine beskyldninger før man beskylder nogen som helst.

Dette vil jeg gerne opfordre til.

Der er også noget som heter dialog. Og man kunne jo forsøke stille spørgsmål til de folk som beskyldes, om hvad der er skjet, i stedet for bare at tro den første den bedste, som beskylder. En sag er aldrig entydig, om i forstår.

Nu har jeg selv været leder for allier mange gange efterhånden, og ja det er en svær sag, at stå med en spionmistænkt f.eks. og jeg har mange gange fået grå hår over at skulle tage en beslutning om en er spion eller ej. Det er ikke lett.. men vil opfordre til, at man undersøker grundigt.. Nogle gange har jeg kicked folk, fordi jeg mistænkte dem for spionage, men ikke fordi jeg VIDSTE de var spioner. Måtte tage hensyn til allien. Men har altid forklaret min ally efterfølgende, at de og de ting gjorde, at jeg mistænkte, men jeg ikke vet det og ikke kan finde ud af sandheden, men der er for stor risiko at beholde vedkommende.. Synes ikke man skal dømme nogen som helst for spionage, uden man er 100% sikker. Helt klart er jeg da kommet til at kicke nogle, uden de har været spioner. Ingen tvivl om dette. Men der er stor forskel på at sige til andre, om man mistænker nogle for det, eller om de virkelig er spioner og tilmed sørge for rygterne bliver sat i værk.

Travianrykterne kører hurtigt, og det ødelægger rigtig meget for en spiller, at blive hængt ud som spion eller en man ikke kan stole på overhovedet..

Dere skal også tænke på, at nogle bruker det som strategi, at få folk sat i miskredit.. de kan have forskellige mål med en slikt strategi.. og at folk bare køber det de siger og tager for gode varer, det mener jeg er helt fejl.. undersøk tingene selv..

Jeg har efterhånden talt med en del, som bliver chokeret, når de først spørger.. Det er altid godt at høre en sag fra to sider, eller 3, eller 4.. virkeligheden og opfattelsen af den er altid subjektiv.. det skal dere også tænke på.

Nogle gange synes jeg også folk burde tænke sig lidt om, og undersøke, spørge andre folk, spørge personen selv.. kan også være det er en misforståelse.. intentionerne bag forskellige ting er jo også vigtige at vide noget om, og det kan ændre synet helt..

Jeg har selv været udsat for en slik behandling, og er ikke morro, og nu så igen at høre at 2 venner er udsat for lignende, ikke så slemt som jeg har været, men allikevel og høre hvordan det påvirker, det får mig altså til ikke at tie mere..

Så lad vær at dømme, spørg, og dan egen mening..

Venligst musica
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard

Moralen med teksten er... ? =)
    Nå kan du ikke være snill lenger.

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Moralen?

Lad vær med at dømme folk, hvis du ikke selv har taget en snak med vedkommende, for det kan ødelægge spillet for uskyldige folk, at tro på rykter

Det er moralen
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Hirdmann barbarjojoen sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Tranby, Lier

Standard

sku ikke hunden på hårene
    forkast ikke boken på grunn av permen
    alltid søk i det lengste etter svaret.

Standard

Alltid lurt å være nysgjerrig på andre... Bra innlegg musica, ganske dypt, å jeg vet ikke helt om jeg skjønnner bakgrunnen for dette enda, men istedetfor å konkludere selv skal jeg være nysgjerrig ;o)
    Nå tar det helt av.. alt for mange servere alle skal få!!!

Odins ravnerOdins ravnerOdins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    DK!

Standard

Aaaahr ****... er jo fra 2009... blaaaaaah
    Sjus indtager Norge, led efter Dannebrog med Katapult ;) første finder får en Faxe Kondi.

<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •