Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 33

Tråd: Generelt - No4

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Leko Vis innlegg
    Det at 5 topp 25 spillere ikke forstår hvorfor man setter inn sweep som def mot TO mot offby er vel beskrivende nok for s4, lol.
    Og hvor har du det fra? Han skjønte jo det at han mistet sweepet hvis vi tok byen, så han måtte jo sitte alt inn. Hadde han ikke gjort det, hadde vi tatt byen etter 2-3 sweep og da hadde sweepet vært lost uansett. Jeg var der. Jeg traff først. Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av tigerove Vis innlegg
    Og hvor har du det fra? Han skjønte jo det at han mistet sweepet hvis vi tok byen, så han måtte jo sitte alt inn. Hadde han ikke gjort det, hadde vi tatt byen etter 2-3 sweep og da hadde sweepet vært lost uansett. Jeg var der. Jeg traff først. Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.
    Ja, Maskin skjønte det ja. Det er jo opplagt ettersom de er gode spillere. Men du har jo tydeligvis skjønt det også, så da må jeg redusere antallet til 4/6 i HV som ikke skjønte det.

Har sett utsnitt fra spillerprofiler, allianseprofil og igms over msn, og der kom det tydelig fram at de ikke forstod deffingen, de ville heller ha satt sweepet i en oase istedenfor.

Men bryr meg ikke, spiller ikke på s4 jeg, hehe :)
    Old school NOX player :)

- Leko -

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av hansy93 Vis innlegg
    Kan noen vise en rapport?
    Beklager jeg har bare de uredigerte rapportene og de kan jeg ikke offentliggjøre i følge spillreglene.

Ja, Maskin skjønte det ja. Det er jo opplagt ettersom de er gode spillere. Men du har jo tydeligvis skjønt det også, så da må jeg redusere antallet til 4/6 i HV som ikke skjønte det.

Har sett utsnitt fra spillerprofiler, allianseprofil og igms over msn, og der kom det tydelig fram at de ikke forstod deffingen, de ville heller ha satt sweepet i en oase istedenfor.

Da tror jeg du må sjekke kildene dine igjenn, jeg har fulgt med på både spillerprofilene og allianseproilen til HEV, jeg har også snakket med de daglig. Og jeg kan ikke komme på noe der de lurer på hvorfor maskin deffa med sveepet, det visste de meget godt. Jeg har fått spørsmålet fra mange andre spillere, (også topp 25 spillere) men ikke fra HEV. Som sakt de er gode spillere;)

Mvh Team Digg//eora

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Da tror jeg du må sjekke kildene dine igjenn, jeg har fulgt med på både spillerprofilene og allianseproilen til HEV, jeg har også snakket med de daglig. Og jeg kan ikke komme på noe der de lurer på hvorfor maskin deffa med sveepet, det visste de meget godt. Jeg har fått spørsmålet fra mange andre spillere, (også topp 25 spillere) men ikke fra HEV. Som sakt de er gode spillere;)

Mvh Team Digg//eora
    Vet hva jeg leste, så ser ikke noe poeng i å diskutere.

- Leko -

BerserkBerserkBerserk Mjauu sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Sverige!

Standard

12/9
    Spillere
    Registrerte spillere: 888
    Aktive spillere: 664
    Påloggede spillere: 68

Stammer
    Romere 336
    Germanere 198
    Gallere 353

14/9
    Spillere
    Registrerte spillere: 862 (-26)
    Aktive spillere: 638 (-26)
    Påloggede spillere: 67 (-1) lol

Stammer
    Romere 331 (-5)
    Germanere 189 (-9)
    Gallere 341 (-12)

-
    på bara 2 dagar....
    Hej! Mitt namn är Niklas aka. Mjauu. Jag är svensk och gillar skidskytte :)

Hi! My name is Niklas aka. Mjauu. I'm swedish and like biathlon :)

Standard

Vel, da syntes du tydeligvis godt om deg selv, som sier de er gode spillere. Du sendte selv en IGM fra Maskin sin konto for få dager siden, så er jo løgn at du ikke spiller på S4.

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av tigerove Vis innlegg
    Vel, da syntes du tydeligvis godt om deg selv, som sier de er gode spillere. Du sendte selv en IGM fra Maskin sin konto for få dager siden, så er jo løgn at du ikke spiller på S4.
    Jeg opprettet og spilte på Maskin kontoen de 2 første månedene, men trakk meg da jeg var veldig aktiv under EG på Nox 4. Var hjelpespiller da HEV startet angrep ettersom jeg spilte Nox samtidig uansett(lite å gjøre ettersom det har nylig startet opp igjen). Men har ikke hatt noe med Maskin kontoen å gjøre siden april eller noe.

- Leko -

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Beklager jeg har bare de uredigerte rapportene og de kan jeg ikke offentliggjøre i følge spillreglene.
    Da lager du en ny rapport der angriper og forsvarer ikke står da vet du(altså navnene). Da har du fulgt reglene.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av hansy93 Vis innlegg
    Da lager du en ny rapport der angriper og forsvarer ikke står da vet du(altså navnene). Da har du fulgt reglene.
    Kordan skal hun klare det når spilleren som ble angrepet har slettet seg, og når eora ikke har de angrepsrapportene i sine rapporter? :p

Standard

Om dette er representativt for RE alliansene, at topp spillerne ikke kan å time angrep i hele tatt, da lover det veldig godt for TCO og co. Om angrep de hadde vært så flinke at de hadde timet angrep nr 3 til slutt, hadde de fått byen i allefall. Menmen, inkometanse får en alltid til å smile :)

1. http://travilog.org.ua/no/9194099/c3...5f6b9e12ea/1/1

2. http://travilog.org.ua/no/9194099/c3...5f6b9e12ea/1/1

3. http://travilog.org.ua/no/5377918/cb...0015bcf892/1/1

4. http://travilog.org.ua/no/5666926/79...7f39648b8d/1/1

5. http://travilog.org.ua/no/2323248/83...a46287d266/1/1

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Travian Generelt ?
    By AndreØst in forum Lekeplassen
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2010-01-06, 03:41

Regler for innlegg