Side 7 av 7 FørstFørst ... 567
Viser resultater 61 til 69 av 69

Tråd: Regelspørsmål

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Ja må give jer ret, der er forskel på en gang pr. dag og en gang pr. 24. time

vi har boosted meget i min ally, og det jeg anbefaler, er at gemme de gamle rapporter, så man kan se hvornår det rs man sidst sendte ankom.. sender man dagen efter på det tidspunkt, så har man helt sikkert ikke brudt 24timers reglen.

Men mange kommer til at bryde loven uden at vide det, hvis der står pr. dag.. det skal ændres..
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard

Hvor lang tid må det gå før jeg kan sende en times prod. til en som var sitteren min?

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

jeg er ikke MH vil jeg lige understrege.. men jeg mener at det er 48 timer før i har taget hinanden bort som sittere..
    Bjørnen sover, bjørnen sover i sin hule bo. Den er ikke farlig. Når man blot er varlig. Men man kan dog, men man kan dog, aldrig på den tro. Zzzz

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara Vis innlegg
    Det har vært spørsmål om definisjonen på "Under angrep" i regel §2.3. Denne er foreløpig noe flytende, og jeg har sett flere forskjellige tolkninger på denne.
    Noen land tolker denne veldig direkte og at en konto er kun "under angrep" dersom det faktisk er innkommende angrep på det tidspunktet, mens andre er litt mer frie.
    Selv ville jeg tolket denne til å gjelde kontoer som er under direkte angrep i tillegg til kontoer som tydelig har vært under angrep de siste dagene. Kontoer som for eksempel ikke har vært angrepet i det hele tatt den siste uken ville jeg ikke regnet som "Under angrep".
    Vil sannsynligvis komme tilbake med nærmere definisjoner av denne regelen dersom nødvendig.
    Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara
    "Under angrep" er noe diffus ja, jeg må nok vente litt til jeg har fått diskutert med andre admins og administrasjonen i Tyskland før jeg kan gi et 100% svar på denne.
    Hvor lang tid tar den diskusjonen? Det begynner å bli på høy tid at denne definisjonen kommer på plass siden ulike MH tolker denne svært forskjellig.

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Danmark

Standard

ja vi venter også stadig.. og spiller indtil videre med at det må blinke rødt, for at undgå utestengelse.. men det er jo lidt fejt, hvis andre får lov at sende korn ind, uden at kontoen er under angrep

så vi venter ja.. med stor tålmodighed.

Standard

Etter det jeg har blitt fortalt er det at det er innkommende angrep. Vi kan nok se litt på milde øyne på denne, men vil slå hardt ned på misbruk av denne regelen.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Når dette ble tatt opp på s1 ble det sagt at så snart kontoen hadde røde sverd mot seg kunne man sende korn for 24t. Kun korn, ikke andre ressurser.

Er den delen om korn til 24t, noe som ble nevnt fra tyskland også? Eller bare en MH's tolkning av regelen? Det er jo en ganske viktig presisjon. 24t, eller så lenge det er angrep mot byen, eller mer enn 24t om det er mer en 24t til treff? Og må det bare være korn, eller kan man sende andre ressurser som kan gulles om av den som blir angrepet?
    Sist endret av Siande : 2009-12-04 kl 22:07 Årsak: Nå en litt mer lovlig post:)

BerserkBerserkBerserk Bowser sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    er

Standard

Hei! Har lest igjenom hele diskusjonon, men på side 2 sto det noe rart"det er ikke lov med cropfinder" det sa perrin hva gjør cropfinder på karte da?

Standard

Cropfinder var ikke lov før, utdaterte regler.

Men antar at reglene nå sier at det ikke er lov å bruke andre enn Travian sin cropfinder.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Side 7 av 7 FørstFørst ... 567

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •