Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 40 av 40

Tråd: krig på gång

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Signaldo Vis innlegg
    Er nok seriøst bare du som driter deg ut nå...
    Du har aldeles korrekt. Det er en fryd for øyet å lese hva RE-spillerne forsøker å forsvare seg med her. De innser selv hvor håpløs serveren er, men samtidig er de redd for å måtte spille spillet slik det er ment.
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lund. Vis innlegg
    Du har aldeles korrekt. Det er en fryd for øyet å lese hva RE-spillerne forsøker å forsvare seg med her. De innser selv hvor håpløs serveren er, men samtidig er de redd for å måtte spille spillet slik det er ment.
    Spille spillet slik spillet er ment? Hva for en tullete påstand er det? RE alliansene har greid å bli de største på serveren ja, men enn så lenge er det motstand flere plasser. Og hva gjør man da? Istedet for å faktisk gidde å ta ut motstanden helt, syter enkeltpersoner fordi de er med på de alliansene som blir favorisert til vinner-alliansene. Men fremdeles er dere for f.u.c.k.ings pinglete til å gå over til en motstanderallianse, som f.eks BAT. Om dere mener RE består bare av daukjøtt og inhabile simmere - Gå over til fienden tvert, og bevis hva dere så patetisk prøver å få frem!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cheglund Vis innlegg
    Spille spillet slik spillet er ment? Hva for en tullete påstand er det? RE alliansene har greid å bli de største på serveren ja, men enn så lenge er det motstand flere plasser. Og hva gjør man da? Istedet for å faktisk gidde å ta ut motstanden helt, syter enkeltpersoner fordi de er med på de alliansene som blir favorisert til vinner-alliansene. Men fremdeles er dere for f.u.c.k.ings pinglete til å gå over til en motstanderallianse, som f.eks BAT. Om dere mener RE består bare av daukjøtt og inhabile simmere - Gå over til fienden tvert, og bevis hva dere så patetisk prøver å få frem!
    Jøss, maska revner, håper folk begynner å se RE ledelsen for de tullingene de er. Først nå tror jeg at du har vist ditt sanne selv i denne saken.

Faktisk er det dere RE ledere som mener RE er fullt av "daukjøtt". Jeg er uenig, det er få spillere som er daukjøtt i RE, men det er mange spillere som ikke liker lederene og den uintelligente politikken som blir ført, så de kjeder seg til lav aktivitet.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 1Banditt Vis innlegg
    Jøss, maska revner, håper folk begynner å se RE ledelsen for de tullingene de er. Først nå tror jeg at du har vist ditt sanne selv i denne saken.

Faktisk er det dere RE ledere som mener RE er fullt av "daukjøtt". Jeg er uenig, det er få spillere som er daukjøtt i RE, men det er mange spillere som ikke liker lederene og den uintelligente politikken som blir ført, så de kjeder seg til lav aktivitet.
    Dere RE ledere? Du snakker om 1 person her heller? Såvidt jeg husker(orker å bla meg tilbake) er det 1/3 Team Digg som har snakket om daukjøtt. Pluss meg da, som antar at RE er som alle andre megastore allianser, et fint hvileskjær for alle som kom inn i alliansen tidlig, og bare spiller "behagelig", eller som du sier; kjedlig, nå.

Er politikken uintelligent ved at RE er størst? Er den uintelligent fordi lederne har vært med i sluttspill før og vet hva spillet krever av medlemmene når den tid kommer? Kanskje enkelte av lederne har vært med i en lignende allianse en tidligere runde, og kriget hele veien, og tapte på målstreken for den grunn? Ettersom jeg ikke har spilt siden mai, vet jeg lite om dagens aktivitetnsnivå i RE. Men blir for sytete om man skylder på andre når det er så fantastisk lett å lage action selv. Slik det var i MØL, sist runde av s4 for dere som husker det.

BerserkBerserkBerserkBerserk Alfadir sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Spastix tok ut alle åkerne i hovedstaden min i morrest, vurderer om jeg skal slette eller fortsette nå:P
    Imperion Game Operator: http://www.imperion.no (Lagt ned)
    NOX: Alfadir, Strangelove, Assassins, Skattefuten, Dux Bellorum

BerserkBerserkBerserk Mjauu sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Sverige!

Smile

1. försök byta huvudstad til len annan, ingen ide att bygga upp alla vetefält.

2a. ifall det inte går bra, radera, men skicka korn till mig först.
    2b. ifall det går bra, radera inte, men skicka korn till mig först.

//mjauu :D
    Hej! Mitt namn är Niklas aka. Mjauu. Jag är svensk och gillar skidskytte :)

Hi! My name is Niklas aka. Mjauu. I'm swedish and like biathlon :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 1Banditt Vis innlegg
    Hva får deg som er RE-spiller til å bli? Hva annet enn en trygg havn for simming er RE? Liker du ikke krigsspill? Kan du som RE-spiller forklare meg hva du liker med denne serveren nå, hvorfor fortsetter du? Jeg forstår ikke, jeg har spurt folk om dette mange ganger før, og svaret er alltid "jeg har det gøy fordi jeg vinner".
    Lojalitet. Det er det som får folk til å bli i en allianse samme hvor godt eller dårlig den står, i de fleste tilfeller. Og nei, det å vinne er ikke alt :)

-Shinigami/Mare

Standard

Eg blir i RE pga. det Mare nevner, er greie folk i RE også xD
    Noen venner i RE har eg også.

Standard

Holder meg i RE enda jeg, og det gjør flere HEV spillere:) men Hvem Er Vi?

Standard

Hehe :D
    ----------

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Lignende tråder

1. Det var en gang ett eventyr
    By Bare mg in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-09-01, 20:06
  2. Da er vi i gang!
    By Alexxi in forum S2 - runde 4: oktober 2010 - september 2011
    Svar: 8