Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 40

Tråd: krig på gång

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 1Banditt Vis innlegg
    "Den andre metaen har minst like mange spillere"

Hva er dette for en vrangforestilling? .
    Cerenity snakker om at den andre metaen hadde minst like mange spillere. Det er helt riktig!
    I starten var ACE og SLV med sine vinger minst like store. Det som skjedde var at U/EC satte et press på de. Tilslutt så kollapset begge alliansene. Jeg er ikke helt sikker på hva som skjedd innhad ACE og SLV, men hørte noe om dprlig ledelse, noen medlemmer var piss lei. Det ble allianseløse spillere og endel av de beste gikk så over til U/EC/24/7. I tillegg fusjonerte UA med U/EC/24/7 som gjorde at RE ble dannet.

Det er ikke RE sin feil at serveren nå er så skjevt fordelt, det var ACE og SLV. RE har kanskje vært litt løse på å ta inn medlemmer, men som Cernetity sier, det er MYE dødt kjøtt i RE.
    BAT har vist seg å gjordt mye skade, sammen med T. Om Viking også kan vise noe muskler, så kan det bli en spennede server framover. Hvis ikke, er jeg også redd for at det kan bli mangel på spenning til slutten.

\

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av tassen Vis innlegg
    Det er ikke RE sin feil at serveren nå er så skjevt fordelt, det var ACE og SLV.
    \
    Greit, la oss for diskusjonen gå med på denne bakvendte unnskyldningen.

Vi har likevel et stort problem; hundrevis av mennesker sløser bort mangfoldige dagsverk på noe som går sideveis. Forbedringspotensialet her er gigantisk. Sannheten er at serveren vil være like kjedelig som dette frem til et antiklimax av en slutt om ikke mange av RE-spillerne våkner opp fra dvalen. RE vil fortsatt vinne denne serveren lett om 120 random RE-spillere sletter over natten. Hovedvingen til RE har alene like mye poeng som alle alliansene vi er i krig med sammenlagt, og utenfor tvil veldig mye mer tropper og korn.

Kan du forklare meg hvordan viking/bat skulle hatt den aller minste sjangse til å gjøre noe som helst annet enn riper i lakken?

Rent strategisk, forklar meg hvordan noe annet enn at oppegående folk slutter i RE skal kunne tilføre denne serveren et snev av spenning.

Hva baserer du denne troen om at spenning skal magisk poppe frem ut av intet på?

Hva får deg som er RE-spiller til å bli? Hva annet enn en trygg havn for simming er RE? Liker du ikke krigsspill? Kan du som RE-spiller forklare meg hva du liker med denne serveren nå, hvorfor fortsetter du? Jeg forstår ikke, jeg har spurt folk om dette mange ganger før, og svaret er alltid "jeg har det gøy fordi jeg vinner". Vel, jeg vinner også, og forstår virkelig ikke hvordan man kan få underholdning eller nytelse ut av noe så døfødt som dette. Kan du gi meg en dypere mer detaljert forklaring på dette fenomenet? Var det ikke gøy å dunke hodet mot ACE og SLV? Hva skjer? Den minste motstands vei er alltid den beste selv om den er i direkte konflikt med grunnen til at du begynte å gå veien til og begynne med?

RE er forøvrig ikke en meta lenger, vi har forlengst smeltet sammen til å bli en og samme allianse, samme organisasjon med samme ledelse og mål. Siste spiker i kista til spenning?

STAN: Jeg liker ikke deg heller. Selv om cheglund er like moden som ei nyplantet ripsbusk, evner han å utdype påstandene sine.

Standard

Jeg er i RE selv, jeg deler bare ikke din bleikfeite avventende symøtepersonlighet til spillet. Dette er relevant kritikk. Det er noe alvorlig galt med serveren, syntes du faktisk at dette er verdt å bruke tiden på? (det spøsmået er ikke tiltenkt cheglund - kjernen i denne kreftbyllen.)

Hva mener andre spillere i RE, er cheglund sin mentalitet representativ for hva dere mener?

Hvem er du ingame forresten cheglund?

Kanskje du ligger i nærheten av meg, så kan jeg rasere den elskede kontoen din.
    Hmm... For det første, ordet du leter etter er holdning. Man kan ikke ha en personlighet i forhold til et spill, holdning derimot, det kan man ha. Videre ønsker jeg du forklarer, utifra hva jeg skriver, hvor denne "blekfete" kommer inn. Jeg er ikke i stand til å se det.

Du ønsker spenning og krig? Så krig, angrip, send katapulter, inntil det ikke er flere fiender igjen. Be my guest :) Såvidt jeg ser er det flust av ikke-RE spillere igjen på denne serveren. Bruk heller energien din på disse, fremfor å skrive toskete innlegg på forum. (les: "relevant kritikk")

Pr nå har jeg ingen konto på s4, men du skal være den første som vet det når jeg evt. anskaffer en.

Greit, la oss for diskusjonen gå med på denne bakvendte unnskyldningen.

Vi har likevel et stort problem; hundrevis av mennesker sløser bort mangfoldige dagsverk på noe som går sideveis. Forbedringspotensialet her er gigantisk. Sannheten er at serveren vil være like kjedelig som dette frem til et antiklimax av en slutt om ikke mange av RE-spillerne våkner opp fra dvalen. RE vil fortsatt vinne denne serveren lett om 120 random RE-spillere sletter over natten. Hovedvingen til RE har alene like mye poeng som alle alliansene vi er i krig med sammenlagt, og utenfor tvil veldig mye mer tropper og korn.
    Spillere er forskjellige. Noen liker å krige hele runden, det er bra for dem. Noen liker å bygge hele runden, det er bra for dem. Personlig er jeg av oppfattningen at travian er, og skal være et spill hvor alle skal kunne like å spille det.

I alle runder vil det være byggere som "gjemmer" seg under ett allianseflagg, og dette må vi egentlig bare akseptere. Man vinner ikke, ved å kun angripe. Vi trenger support og deff også. Så, om du mener hundrevis av mennesker sløser vekk dagsverk, så får du mene det. Men da er det sikkert like mange som deg, som mener det motsatte.

STAN: Jeg liker ikke deg heller. Selv om cheglund er like moden som ei nyplantet ripsbusk, evner han å utdype påstandene sine.
    ...STAN er en kjempekar. Får håpe vi spiller sammen igjen! Ang. nyplantede ripsbusker, jeg spiste rips idag. Med vaniljesaus. Artig sammentreff.

Standard

1banditt:
    Korfor stikker ikke du bare over til f.eks. BAT om du er så forbannet lei RE? :p

Standard

Nei, om du har det så fælt bandit, og vi er så overlegende, og du kjeder deg som bare det.
    Ingen som stopper deg i å gå ut, jeg er Team Digg, og du kan jo komme å knuse meg på den kontoen, om du er så ille flink som du sier, jeg kan bare slippe Cheglund inn på min konto, han har da vært med å starte den.

Så skal vi gamle travere, ta deg som vi har gjort med spillere i mange servere, så kom ann, hvem er du da i Reborn, kan du stå for det du sier, å ta cheglund? Tviler på det.

Standard

Hadde vært interesant å se kem som vinner den kampen :D
    Hadde satt pengene mine på Team digg ^^

Wink

Men nå er jo jeg også nyskjerrig,hvem er bandit?? Så töff som han låter så er det jo fullstendig fiasko for han om han kommer frem eller ikke..... klovn...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Men nå er jo jeg også nyskjerrig,hvem er bandit?? Så töff som han låter så er det jo fullstendig fiasko for han om han kommer frem eller ikke..... klovn...
    Herregud da, det er ikke noen tvil om hvem som er klovn og hvem som er taktikker her. Det hadde vært lite taktisk å røpe seg før det er aktuelt. Da kan du resonnere deg fram til hvem som er klovnen.

Standard

Se her ja,enda en klovn som trodde han hadde noe å si.....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Se her ja,enda en klovn som trodde han hadde noe å si.....
    Er nok seriøst bare du som driter deg ut nå...

Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Det var en gang ett eventyr
    By Bare mg in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-09-01, 21:06
  2. Da er vi i gang!
    By Alexxi in forum S2 - runde 4: oktober 2010 - september 2011
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2010-11-05, 11:32
  3. 2 på en gang
    By hakon98 in forum Spørsmål