Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 40

Tråd: krig på gång

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Ja vi syntes det var på tide å formalisere krigen, det har jo lenge vært det i praksis. Det har vært bombinger og takovers begge veiene. Så da valgte vi å erklære krig mot en hel rekke allianser. Vi har valgt å ærklærer krig over noen allianser og deres samarbeidspartnere.
    Skulle likt å sett statistikken over hvor mange (seriøse) angrep dere får mot dere for hvert 100. dere sender ut mot de aktuelle alliansene.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Signaldo Vis innlegg
    Skulle likt å sett statistikken over hvor mange (seriøse) angrep dere får mot dere for hvert 100. dere sender ut mot de aktuelle alliansene.
    Heh, artig tanke. Men vi håper nå at en slik felles krigserklæring får resten av serveren til å samle seg litt og lage motstand. Vanskelig å dele Reborn i to og beorde folk om å plutselig bli fiender.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Siande Vis innlegg
    Heh, artig tanke. Men vi håper nå at en slik felles krigserklæring får resten av serveren til å samle seg litt og lage motstand. Vanskelig å dele Reborn i to og beorde folk om å plutselig bli fiender.
    Nei, men det hadde gått an å brukt huet litt FØR man rekrutterte halve serveren...

Standard

Vel Eugèn, vi har nå ikke vært størst helve veien, men vi kan jo ikke noe for at gode spillere heller vil være hos oss en de andre.
    Så jo hvordan vi i U og EC banket opp ACE tidlig, store tøffe ACE.
    Vi har jobbet oss oppover, Den andre metaen har minst like mange spillere, handler bare om aktivitet og evnen til å gidde å gjøre noe med kontoen sin.

Vi er nå mange i en stor meta, ja, men det betyr også mye dø kjøtt, vil jevne seg utover iløpet av det som skjer i serveren tenker jeg, og tipper vi møter nok motstand ifra Viking og Bat.

Vi vet at viking har mye deff og BAT er vel en god spredt allianse troppe messig, og er veldig sammkjørte, så tror det blir spennende jeg.
    Seieren skal vi jo ikke ta på forhånd, kan skje mye spennende føre slutten er nær:)

Mvh:

Cerenity//Team Digg

Standard

"Den andre metaen har minst like mange spillere"

Hva er dette for en vrangforestilling?

Hva får deg til å tro at en uerfaren spiller med fire 6444 byer og 3400 tropper kan sammenlignes med en veteran med et 50k sweep, 40k def, 7 høvdninger og en fullt utviklet hovdstad?

RE har nesten like mange spillere som resten av topp20 allianser tilsammen, og de fleste spillerne i RE er mye større en de største spillerne i de andre alliansene.

1. RE|S 54 10754 580704
    2. RE|C 48 11307 542726
    3. RE|N 52 9340 485691
    4. Viking 39 5626 219423
    5. RE | R 49 4418 216489

"tipper vi møter nok motstand ifra Viking og Bat."

Nok motstand? Som i at dere mister 4-5 av deres 100+ store sweep? Nok motstand som i at en ultrafeig norsk versjon Mike Tyson bokser mot en 8åring? Nok?

Dette er tåpelig, virkelig. Jeg har ingen respekt eller forståelse for spillere som sitter og tvinner tomler i RE, det er andre spill der ute som er mye bedre enn dette om dere ikke skal krige.

"kan skje mye spennende føre slutten er nær:)"

Det absolutt eneste spennende som kan skje, er at spillere slutter i RE. Dere kan av nødvendighet ikke få mer motstand slik det er nå - siden dere er i krig med hver eneste lille utklasserte allianse på serveren, og det likevel ikke skjer noe som helst.

Det er flaut å lese hva du skriver Team Digg, for en patetisk serie av feige avgjørelser som har endt opp i denne skammen av en situasjon.

RE = fri for barn, barnebarn og oldebarn av motstandshelter.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 1Banditt Vis innlegg
    "Den andre metaen har minst like mange spillere"

Hva er dette for en vrangforestilling?

Hva får deg til å tro at en uerfaren spiller med fire 6444 byer og 3400 tropper kan sammenlignes med en veteran med et 50k sweep, 40k def, 7 høvdninger og en fullt utviklet hovdstad?

RE har nesten like mange spillere som resten av topp20 allianser tilsammen, og de fleste spillerne i RE er mye større en de største spillerne i de andre alliansene.
    Da jeg spilte forrige s4-runde sammen med Cerenity bla. var det utrolig mange uerfarne spillere, som du kaller dem, som bidro sterkt til seieren. Faktisk godt over 40-50 spillere med hva jeg og flere, annså som ubetydelige underdogs, gjorde livet utrolig kjipt for "veteranene". Skal nevnes at Julian, Fable og fouldemon(såvidt jeg vet) er førstegangsspillere... Dette gjør dem til nybegynnere kanskje? Så her er det snakk om allianseledelse, veiledning, og ikke minst aktivitet fra start, og der har RE-alliansene vært rå, i forhold til motstanderne.

Nok motstand? Som i at dere mister 4-5 av deres 100+ store sweep? Nok motstand som i at en ultrafeig norsk versjon Mike Tyson bokser mot en 8åring? Nok?

Dette er tåpelig, virkelig. Jeg har ingen respekt eller forståelse for spillere som sitter og tvinner tomler i RE, det er andre spill der ute som er mye bedre enn dette om dere ikke skal krige.
    Jeg har ingen respekt eller forståelse for spillere som prøver å svekke en fiende, som har kjempet seg dit den er, på en så utrolig patetisk måte. Sutre en annen plass er du snill.

Det absolutt eneste spennende som kan skje, er at spillere slutter i RE. Dere kan av nødvendighet ikke få mer motstand slik det er nå - siden dere er i krig med hver eneste lille utklasserte allianse på serveren, og det likevel ikke skjer noe som helst.

Det er flaut å lese hva du skriver Team Digg, for en patetisk serie av feige avgjørelser som har endt opp i denne skammen av en situasjon.

RE = fri for barn, barnebarn og oldebarn av motstandshelter.
    Enda mer sutring. Syt syt. Jada, alle topp20 spillerne må gå ut av RE-alliansene slik at det kan bli en krig hvor alle spillere skal ha mulighet til å vinne. Kast bort det dere har brukt mye tid på å oppnå!

...Så, for å bare avslutte. I motsetning til hva Kim sier ovenfor her, er det derimot flaut å lese hva du skriver, 1Banditt. Hmmm...mulig jeg sank ned til ditt nivå nå. f*** :p

Standard

Det er selvsagt ikke noe galt med å alliere seg til en seier, det er vel måten de fleste servere blir vunnet (om enn ikke like ekstremt som på denne). Men påstander om at dere virkelig har kjempet dere til seirer eller at det fremdeles er spennende da blir det bare patetisk.

Tror ikke det er mangen som ikke så at RE metaen var fullstendig overlegen fra første dag den oppstod.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alchian Vis innlegg
    Det er selvsagt ikke noe galt med å alliere seg til en seier, det er vel måten de fleste servere blir vunnet (om enn ikke like ekstremt som på denne). Men påstander om at dere virkelig har kjempet dere til seirer eller at det fremdeles er spennende da blir det bare patetisk.

Tror ikke det er mangen som ikke så at RE metaen var fullstendig overlegen fra første dag den oppstod.
    Så lenge det finnes fiender som kan gjøre skade, er det spennende. Inntil det er 100% sjanse for at RE vinner, er det spennende :) Enda noen måender igjen, og selv om det ser mørkt ut for alt som ikke heter RE pr dags dato, tar det ikke lange tiden å bygge sweep...så lenge man er aktiv ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cheglund Vis innlegg
    Enda mer sutring. Syt syt. Jada, alle topp20 spillerne må gå ut av RE-alliansene slik at det kan bli en krig hvor alle spillere skal ha mulighet til å vinne. Kast bort det dere har brukt mye tid på å oppnå!
    Jeg er i RE selv, jeg deler bare ikke din bleikfeite avventende symøtepersonlighet til spillet. Dette er relevant kritikk. Det er noe alvorlig galt med serveren, syntes du faktisk at dette er verdt å bruke tiden på? (det spøsmået er ikke tiltenkt cheglund - kjernen i denne kreftbyllen.)

Hva mener andre spillere i RE, er cheglund sin mentalitet representativ for hva dere mener?

Hvem er du ingame forresten cheglund?

Kanskje du ligger i nærheten av meg, så kan jeg rasere den elskede kontoen din.

Standard

Usaklig og usmakelig.

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Det var en gang ett eventyr
    By Bare mg in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2012-09-01, 21:06
  2. Da er vi i gang!
    By Alexxi in forum S2 - runde 4: oktober 2010 - september 2011
    Svar: 8
    Siste innlegg: 2010-11-05, 11:32