Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 35 av 35

Tråd: Oppsummering - nox5

Standard

yeah!!:D:P:P

Standard

Hmm, så stille det har blitt her da, holder alle pusten og venter på det store smellet?
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann Ark3y sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    D-town

Standard

Vet ikke hva [B] driver med, men her tjener vi mye ressurser på faking :o
    NOX1: Ark3y/KFL. NOX5: ArChy/Black. NOX6: Ark3y/Roses. SEZ17:Ark3y
    NOX17: Eplekjekk
    USX: Fuktig
    SEZ: ???

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Fru Erna<3 Vis innlegg
    Min oppfatning:

-Sim city-gjengen har vært stille og rolige hele runden, simmet sine sweep og kost seg i sola uten vesentlig motstand og gjort dem store og sterke:)

-Hvor ble det av GAK???

-Tyrkerne har jeg nesten ikke sett eller hørt no fra denne runden.

-Så har vi E&K da-> verdens beste samarbeidsallianse. Uovervinnelige. Love them all<3 eh... ..

Ellers har det jo vært noen interne kriger som ikke er allmenn kjent for hele servern da. : konton emperror har vel gjort seg litt bemerket noen ganger der. samt det var en stor intern krig i E&k allyen der dem mista en hel defallianse på grunn av latskap og gjerrighet .

Og nå i endgame har vi to sider. B-gjengen og simmerne.

Vi i simmerne møter fortsatt ingen motstand, merkelig? hvor blir det av alle de store sweepene dere skryter av dere har tro? har dere glemt å produsere eller? Eller har dere brukt opp dem på alle fakesene dere har sent på oss?

ja og en ting til. makan til en gjeng med selvopptatte skrytepaver samla på en plass (nox5) skal man lete lenger etter.
    Makan til sløv runde dette har vært. Men neste runde blir alt annerledes-> håper jeg:)

stor klem fra fru erna ,

som heier på sin gud Avenged-> love you!! regner med du hiver i land seiern slik at vi ikke har jobba forgjeves.

i think you didnt play this nox right?

cause.... simcity was everywhere, every week number 1 in attackers and farmes and often also defenders.. and they had a war going on. i just dont understand that you didnt notice much of them.

the turkings people.. well you might be right, they didnt do much this server

about E&K.. if theres any ally that doesnt show much cooperation towards other allies, then i would say yes this is E&K. but no not that cooperative.

about less sweeps: you must have been on vacation cause the only ally i havent seen sweeps from is simcity itself, i did saw a few nice ones already :) and dont forget that the ww's are on 85 and not on 95 yet.. so still much sweeps coming i guess :)
    nox 2: Roomboter, nox 3: Pepperoni, nox 4: Sport broodje, nox 5: Father & son, nox 6: Just watching (deleted), nox 8: Father & sons

Standard

er det bare jeg som likte nox5 bedre enn nox6?
    jeg har fått frekkere svar denne noxen enn forrige nox.
    jeg gidder ikke å spille denne nox, men forrige nox likte jeg å spille på.
    Jonas'C, the new and improved Jecguy!

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Lignende tråder

1. Oppsummering av starten:
    By Kokosbolle in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2012-09-13, 15:53
  2. Savner eier av en konto, nox5
    By surikat in forum NOX - runde 5: april 2009 - august 2009
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2009-09-03, 15:03

Regler for innlegg