Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 47

Tråd: Tragisk pt. 2

Standard Tragisk pt. 2

Noen andre som er drittlei denne serveren?

Jeg er i RE, men akter å bryte ut. Dette gidder jeg ikke lenger, for en sløsing av tid.

La oss blåse liv i denne spaserturen av en pasifistserver, hente tilbake den dypt begravde spenningen og ha det litt gøy!

Jeg kan ikke gjøre dette alene, kom igjen og bli med på opprøret kjære likesinnede! Jeg vet du kjeder deg, jeg har kuren ;)

Standard

Lykke til med å bryte ut. Lover og komme på jevnlige kaffe besøk i så tilfelle :)

Standard

Det er sikkert ikke bare du som har kuren, Desuten er det ikke meningen at en i RE skal ta opp kampen, det skal Resten av serveren gjøre..
    Nå kan du ikke være snill lenger.

Standard

jeg merker jeg er litt usikker på hvem "resten av serveren" er.

På andre servere, så har man gjerne noen allianser som kriger mot hverandre. f.eks. 3 mot 3, dvs topp 6 allianser er i krig. De alliansene som ligger på 7. 8. og 9. plass er gjerne stort sett mye mindre spillere, som stort sett simmer og man lar dem være i fred.

Mens på s4, så har de 6 største alliansene slått seg sammen, og man "later" som om man er i krig ved å erklære mot disse "små" alliansene, som egentlig ikke vet en dritt om spillet og som bare simmer.

Jeg joinet RE i begynnelsen, når det kanskje var maks 100 spillere der og man ikke var såpass overlegne, og håpet på en lang og spennende server med mye kriging. Men så langt ut i serveren har jeg enda ikke hatt et eneste innkommende angrep. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som feiler ledelsen, det er jo ikke gøy å vinne en server når man vinner med "alle" spillerne på lag.

Jeg tror faktisk jeg sletter snart, hvis ikke noe spennende skjer snart...

Standard

S4 er første gang jeg spiller Travian, har stort sett rotet med Planetarion tidligere. Og hvis denne serveren er representativ for spillet vil jeg tro at det ikke blir mange spillere i fremtiden.

Det er neppe noen tvil om at RE har de beste spillerene, det jeg ikke forstår er behovet for å danne en så stor "block". Når nesten 80% av aktive spillere er i samme allianse, kan jeg ikke forstå at det kan være noen stor glede å vinne. Selv jeg som er helt ny hadde jo klart å lagt rundt 70-85 plass som medlem (sier noe om aktiviteten på serveren).

Virker på meg som frykten for å tape er større enn gleden av å vinne en seier etter litt motstand.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Zippe Vis innlegg
    Det er sikkert ikke bare du som har kuren, Desuten er det ikke meningen at en i RE skal ta opp kampen, det skal Resten av serveren gjøre..
    Resten av severen?

Kanskje du ikke er i stand til å ense omgivelsene dine, la meg hjelpe:

1. RE|C 53 9976 528708
    2. RE|S 55 9570 526355
    3. RE|N 55 8168 449246
    4. Viking 48 4811 230943
    5. RE | R 53 3699 196073
    6. BAT 17 7443 126534
    7. Viking S 33 3599 118756
    8. X-Team 30 3494 104828
    9. MA S 29 2171 62946
    10. Viking^ 8 6673 53382
    11. HJS 9 5002 45022
    12. MD 6 7134 42806
    13. T 5 8267 41336
    14. crazy 28 1300 36408
    15. Gribbene 39 708 27604
    16. MA Rek 26 940 24433
    17. K.N.S 5 2174 10870
    18. SMad 3 3405 10215
    19. InSiDe 1 10028 10028
    20. Goliat 1 9352 9352

Totalt poeng for RE = 1743188 = 1,74mill

Totalt poeng for resten av serveren = 902541 = 0,9 mill.

Altså: RE = 1,74 mill poeng og resten = 0,9 mill poeng.

Hvis du legger i andre relevante ting i disse tallene, det store antallet spioner og RE sympatisører. Det store antallet inaktive spillere i alle ikke-RE allianser, mangelen på erfaring, gode kontoer og tropper, interesse, ect, er dette kanskje tidenes mest idiotiske server.

Det har absolutt ingen hensikt å spille denne serveren. Eller syntes du det er fantastisk gøy å oppgradere ting i byene dine uten hensikt? En slags idiotenes simcity med dårlig grafikk og oversimplifisert gameplay?

Som sagt, jeg er i RE på en god konto, og vet jeg kan ta ut mange spillere lett.

Kan jeg regne med deg Eugèn? Bedre å "go out with a blast" enn å slette?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eugèn Vis innlegg
    Jeg joinet RE i begynnelsen, når det kanskje var maks 100 spillere der og man ikke var såpass overlegne, og håpet på en lang og spennende server med mye kriging..
    Vi (X-Team) gjorde også det, med samme intensjoner som deg, men fant fort ut at det kom til å bli kjedelig å bygge blomsterbed hele dagen ;) ...vi gjorde noe med det, og selv om vi har vært mer eller mindre under konstant pes etterpå, med kamper hvor selvsagt RE har vært overlegne i troppeantall å regne har vi iallefall bidratt med vårt til at det ble _litt_ mere interessant å logge på... gid flere hadde hatt samme syn på saken som du, så hadde det kanskje blitt litt kjekkere å se frem til et end-game :D

--
    knugen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Morg Vis innlegg
    Lykke til med å bryte ut. Lover og komme på jevnlige kaffe besøk i så tilfelle :)
    Da lover jeg at jeg kommer på bordell besøk. PS! Det er troppene dine som blir ****r.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eugèn Vis innlegg

Mens på s4, så har de 6 største alliansene slått seg sammen, og man "later" som om man er i krig ved å erklære mot disse "små" alliansene, som egentlig ikke vet en dritt om spillet og som bare simmer.
    Er du helt på jorda eller?

Sjekker du rapporter eller forumet? Er du på Skype eller Mirc?

Mange som har kriget mot RE og det har vært saftige slag til tider. Mange tropper er blitt knust, mange landsbyer er blitt utslettet.... Hvis du tror at de mindre alliansene simmer så tror jeg at du har vært innloggget på feil server!

Standard

Alle som tror at RE har vunnet serveren kan rett og slett slette sine kontoer.

1. Det er ikke sikkert at RE vinner.
    2. Og selv om RE vinner, så skal jeg garantere at det ikke blir lett.
    3. Jeg lever fortsatt og vil leve i en annen konto selv om min konto blir utslettet.
    4. Jeg er en plage man ikke blir kvitt.

Jeg har lenge klaget både på forumet og andre steder om selve Travian.
    Det jeg ikke skjønner er at det er så mange spillere både voksne og unge som spiller Travian veldig mye, de lar det gå utover jobben og skolen, de velger Travian framfor sosiale ting med venner, de bruker mye gull og tid. Hva er resultaten? Jo, man vinner serveren, man legger noen rapporter på nett og youtube, skryter litt og får respekt av mange fans under 15år.
    Er det verdt det?

Det er jo bare å søke på google så finner dere mange nettspill som er GRATIS og hvor man vinner massevis av kule premier som TV, PS3 osv.

Mange av dere vil nå spørre meg om hvorfor jeg spiller Travian da. Jo, jeg startet med å spille for å konkurrere med vennene mine. Nå spiller jeg fordi det er moro, jeg kan bruke mine taktiske skills for å vinne flere slag mot RE og jeg håper at med flere på vår side så kan vi også vinne krigen.

Amen!

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 20:18
  2. Tragisk!
    By Jonnis in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 77
    Siste innlegg: 2009-09-06, 14:39

Regler for innlegg