Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 41 til 47 av 47

Tråd: Tragisk pt. 2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ronin Vis innlegg
    Det som skapar mest problem slik eg ser det, er at det er so mange servera på travian.
    Jeg fikk etter enormt mye mas kuttet ned servermengden fra 6 til 4, de barberer neppe av flere servere enn det.

Så - been there, done that ;)

Spillerne er nødt til å lære seg og ikke klynge seg sammen til en stor uovervinnelig klump for at fremtidens servere ikke skal bli like døfødt om denne. - Siden travian.no sliter med spillermengden sin på de normale serverene.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Heheheh,du prater vel som du har vett til tenker jeg. :) Er vel tross alt ikke jeg som sitter å forsöker å få folk mot min egen allianse,med ett fake nick attpåtill..... :)) Hadde värt spennende å se hva som rörer seg rundt oppi hodet til sånne som deg,man hadde vel blitt mörkredd antar jeg.... Ett godt råd er jo att du forlater RE så fort som mulig,så skal du se att det endelig blir litt spenning på kontoen din. :))) Og igjen så MÅ jeg bare avslutte med,jävla klovn......
    Banditt kommer med noen gode poenger i denne tråden, mens du på din side velger å bare komme med flåsete drittslenging. Siden du er så opptatt av at folk skal bidra med sitt s4 navn kan jeg få spørre om hva nick du spiller under?
    Maskin s4

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av King Stig Vis innlegg
    ...Siden du er så opptatt av at folk skal bidra med sitt s4 navn kan jeg få spørre om hva nick du spiller under?
    han har jo skrevet det tidligere i tråden :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner
    Heheh,,jävla klovn... Jeg er nok det noen her kaller daukjött... :) Mitt nick er Lucifer,og du er velkommen til meg også.
    --
    knugen

Standard

Jeg har vel ikke sagt noe om att jeg er hverken enig eller uenig med hva bandit sier her jeg?? Men det er måten han gjör det på.Er du i en allianse så skal du du tross alt väre lojal mot den alliansen,ikke sitte å slenge dritt på ett forum.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Jeg har vel ikke sagt noe om att jeg er hverken enig eller uenig med hva bandit sier her jeg?? Men det er måten han gjör det på.Er du i en allianse så skal du du tross alt väre lojal mot den alliansen,ikke sitte å slenge dritt på ett forum.
    Spørsmålet er vel om 1Bandit er i noen av RE alliansene.:-)
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Torkon Vis innlegg
    Spørsmålet er vel om 1Bandit er i noen av RE alliansene.:-)
    TRor ikke han er med nå lengre :P

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Des Vis innlegg
    TRor ikke han er med nå lengre :P
    Sikkert ikke. Det her er nok et forsøk på destabilisere RE ved hjelp av propaganda.
    Jeg vil si til de som er så misfornøyd med serveren: Slett dere, da vel.:-D
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Side 5 av 5 FørstFørst ... 345

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 19:18
  2. Tragisk!
    By Jonnis in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 77