Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 47

Tråd: Tragisk pt. 2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Torkon Vis innlegg
    Har alle dere som beklager dere gitt opp alt nå?

Eller er det et lederemne der ute som kan samle resten av serveren og gå til angrep [RE]?

Jeg håper på en Alexander den store, det hadde vært gøy!
    Hvor har du det fra at det å uttrykke sin fortvilelse er det samme som å gi opp?? Blir jo som å si at alle som er misfornøyd med hvordan regjeringen styrer landet har gitt opp Norge.

Ellers er det rimelig patetisk å påstå at dette problemet skyldes manglende initiativ fra resten av serveren..
    Hvem er det egentlig RE prøver å lure? Trolig bare seg selv...

Edit: Det siste jeg skrev var ikke spesifikt skrevet til deg, Torkon, men til alle som klandrer resten av serveren.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Signaldo Vis innlegg
    Hvor har du det fra at det å uttrykke sin fortvilelse er det samme som å gi opp??
    Fortvilelse og resignasjon går ofte hånd i hånd.
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Jeg hörer bandit sier han ikke er ei feig pingle... !?? så lenge han ikke tör å si nicket sitt,så har jeg vanskelig å se att han/du ikke er noe annet enn nettopp det......

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Jeg hörer bandit sier han ikke er ei feig pingle... !?? så lenge han ikke tör å si nicket sitt,så har jeg vanskelig å se att han/du ikke er noe annet enn nettopp det......
    Åja, stemmer. Det finnes ikke noe mellom de to ytterpunktene feighet og dumdristighet..

Det sier seg selv hva konsekvensene vil være om jeg oppgir mitt nick, skal jeg tilføre denne serveren spenning, trenger jeg flere folk uten interesse for meningsløs simming over på "min" side for at det skal ha en merkbar effekt.

Halvkomisk at Indianrunner ikke oppga sitt eget nick for å forsterke argumentet?

Standard

Heheh,,jävla klovn... Jeg er nok det noen her kaller daukjött... :) Mitt nick er Lucifer,og du er velkommen til meg også.

Standard

Ja, du er daukjøtt, Lucifer. Jeg er også blant dem som trekker seg ut fra RE. Jeg skjønner jo at noen synes det er gøy å kunne sette i profilen at de var med i en vinnerallianse. Kanskje disse spillerne ikke har gjort det så bra tidligere, og dette er den helgarderte rekka som nesten er garantert en seier.

Jeg må skuffe deg: Så enkelt blir det ikke.

Dere andre som er i RE kan jo spørre dere: Hvor mye fellesskap har du egentlig med alliansen? Hvor mye kontakt har du med ledelsen? (bortsett fra når det sendes ut fellesmeldinger for å forsvare sentrale spillere eller for at du skal fake for at de skal kunne gjennomføre et angrep). Det er ikke bare du som er daukjøtt, lucifer, det er hele alliansen. Jeg og noen til skal ut av denne stanken som er en skam. Tenk, server 4 er blitt den minst aktive norske serveren. Føler du deg stolt over å bidra med å ødelegge en server? Gjøre den så skakkjørt at ingen gidder mer?

Wink

Njaaa jeg har värt med å vinne på 2 servere för, seneste forrige s4,så der röyk jo den vellgjennomtenkte teorien din.... Kan jeg spörre hva du har vunnet her för?? Å det er jo ganske pussig att det bare er dere som klager på RE alliansen og sier att dere skal trekke dere ut som ikke tör å si hva nicket deres er,en gjeng med feige Quislinger er jo ett bra navn på sånne som dere...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Indianrunner Vis innlegg
    Njaaa jeg har värt med å vinne på 2 servere för, seneste forrige s4,så der röyk jo den vellgjennomtenkte teorien din.... Kan jeg spörre hva du har vunnet her för?? Å det er jo ganske pussig att det bare er dere som klager på RE alliansen og sier att dere skal trekke dere ut som ikke tör å si hva nicket deres er,en gjeng med feige Quislinger er jo ett bra navn på sånne som dere...
    Nå får du ta pilla di.

Hvis du finner det at vi ikke utgir nick pussig, må verden være et mystisk sted for deg.

Artig at du bruker Quisling metaforen når jeg sammeligner deg med en som ga nazistene mat og en fotmassasje med happy ending etter de hadde vært ute og skutt motstandshelter.

Fra spøk til alvor, jeg utnevner Indianrunner/Lucifer til RE sin maskott. Erkesymbolet på mentaliteten som har gjort denne severen mulig.

Talking

Heheheh,du prater vel som du har vett til tenker jeg. :) Er vel tross alt ikke jeg som sitter å forsöker å få folk mot min egen allianse,med ett fake nick attpåtill..... :)) Hadde värt spennende å se hva som rörer seg rundt oppi hodet til sånne som deg,man hadde vel blitt mörkredd antar jeg.... Ett godt råd er jo att du forlater RE så fort som mulig,så skal du se att det endelig blir litt spenning på kontoen din. :))) Og igjen så MÅ jeg bare avslutte med,jävla klovn......

Standard

Spiller ikke s4, men herregud. Dere har samlet 60% av serverens totale populasjon inn i en allianse. 85 av de 100 største spillerne er i RE.

Det som egentlig interesserer meg er om dere kan svare meg på noen få spørsmål.

Hva er gleden med serveren for dere når det ikke er noe action? Føler dere virkelig at dere vinner fordi dere samler alle de største spillerne i samme allianse? Hvorfor spiller dere Travian mot sin hensikt?

Takk gud for at det finnes spillere som 1banditt. Det samme skjedde meg på nox runde 3, KFL var overlegne (Dog, ikke like ekstremt som RE, men vi hadde vel 100 spillere i alliansen, og 50 av de var top100). Jeg fikk med meg 21 andre spillere ut av alliansen og dannet en ny opposisjon (SM) til DD(De resternede 80+ spillerne i KFL endret navn til DD).

Vi tok et WW og var nær ved og vinne, i tilegg til at vi totalknuste våre gamle venner i DD(Akkurat som de gjorde med vårt WW når det nådde level 98). Det hele endte med at en tilfeldig liten allianse simmet opp WW til level 100 når alle sweepene til både DD og SM var brukt.

Det ble ingen seier den runden, men det er by far det morsomste end-gamet jeg noengang har spilt, og er ikke det selve poenget med Travian, å ha det gøy?

/DEFelix
    nox1 - Den Ekte Felix | nox2 - The Dictator (quit)
    nox3 - Shibby | nox4 - rEkiym (quit)
    nox5 - Executionist

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 20:18
  2. Tragisk!
    By Jonnis in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 77
    Siste innlegg: 2009-09-06, 14:39