Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 47

Tråd: Tragisk pt. 2

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

s4 er en aktiv server bare man ikke ligger i re :), vi i bat er ganske aktive og godt sammensatt i organiseringen av angrep . vi er ikke mange spillere . men vi holder sammen i angrep og alle deltar , men fått med meg ii re så simmer man bare .
    Hadde jeg vært i re hadde vel bare lagt å simmet:), men jeg er mest aktiv på s4 for der skjer det masse til tider.

Men nå skal jo re ha avsteming om hvem de skal gå i krig med .. , de vil knuse viking, bat , ma ,T og resten av serveren allerde nå.. så re kommer til å få et skjedlig end game som de klager på at s6 var de som spiller der . Skal re fjerne alle andre små allianser nå hvem skal re kjempe mot i end game ?
    mange spillere kommer til å slette og bli slappe til å spille , for man har ingen å kjempe mot.

for meg er s4 en aktiv og god server, for jeg er ikke i RE .
    ser mange farmere gikk inn i re og for de skulle slippe å bli farmet og at de tror den største alliansen er den beste ...
    spøkEfuglen

Standard

Man kan vel si mangt og meget om de forskjelige alliansene. Men BAT har imponert meg med stor vilje til ikke og gi opp. Er noen spillere der som har fått mye juling men de gir seg ikke.

At serveren er kjedlig for oss i RE kan og diskuteres. Kan ikke huske siste det var over 12 timer uten innkommende angrep mot vår konto. Noe som nok har sin sammenheng med at vi har spilt agresivt og nok ikke er så godt likt hos øvrige allianser. Så fult mulig og få litt action selv om man er i den største alliansen. Får jo ikke mere moro en man er med på og lage selv.

At RE garantert kommer til og vinne serveren er jo bare tull. Vi er riktig nok størst nå men servern er langt fra over. Men en ting vet jeg og det er at man ikke vinner servere ved og skrive morsome dikt i profilen. Så som jeg har sagt før mysterio90, slutt og tulle og spill istede. Da kanskje du klarer og holde på byene dine å..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Morg Vis innlegg

At RE garantert kommer til og vinne serveren er jo bare tull. Vi er riktig nok størst nå men servern er langt fra over. Men en ting vet jeg og det er at man ikke vinner servere ved og skrive morsome dikt i profilen. Så som jeg har sagt før mysterio90, slutt og tulle og spill istede. Da kanskje du klarer og holde på byene dine å..
    Jeg har pratet med Tigerlilje. Vi ble enige om at jeg har fått bra deal.
    Jeg mistet 1 9C og fikk 1 9C, 15C og fikk lov til å knuse 3 hele RE landbsbyer. Hvordan kunne man takke NEI til et slikt tilbud?

Dette er et fritt land og jeg har lov til å skrive mine meninger via dikt eller sang. En ting du må slutte med er å være 24/7 på profilen min for å se om den blir borte.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av mysterio90 Vis innlegg
    Jeg har pratet med Tigerlilje. Vi ble enige om at jeg har fått bra deal.
    Jeg mistet 1 9C og fikk 1 9C, 15C og fikk lov til å knuse 3 hele RE landbsbyer. Hvordan kunne man takke NEI til et slikt tilbud?

Merklig avtale. Sikker på du ikke har drømt ?

BerserkBerserkBerserk Mjauu sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Sverige!

Standard

Jag skulle tro, att alla spelare på serven får slå sig samman mot RE.
    då kanske det blir spännande!
    Hej! Mitt namn är Niklas aka. Mjauu. Jag är svensk och gillar skidskytte :)

Hi! My name is Niklas aka. Mjauu. I'm swedish and like biathlon :)

Standard

Gir meg på denne servern, gir meg med hele travian også,,

Hovedproblem med Travian:
    - et spill varer for kort, verdenen er for liten
    - blir for mye kameraderi av de vante gode spillerne, de finner hverandre i hver ny runde og klumper seg sammen,, blir bare verre for hver runde
    Sist endret av Alfadir : 2009-08-11 kl 18:35

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mjauu Vis innlegg
    Jag skulle tro, att alla spelare på serven får slå sig samman mot RE.
    då kanske det blir spännande!
    Dette har vel alt skjedd, og hva hjelper det? Som jeg alt har påpekt, rent matamatisk sett, er RE dobbelt så store og sikkert 20 ganger så sterke (uten å overdrive) som resten av serveren tilsammen.

Hvis en allianse var halvparten så stor som resten av serveren tilsammen, ville det vært fjollete - RE ER DOBBELT SÅ STORE SOM RESTEN AV SERVEREN TILSAMMEN. Dette er fullstendig absurd.

Jeg er ikke ei feig pingle, og går uansett ut av RE for å kjempe mot dem. Det er mange hyggelige folk i RE osv, men jeg gidder ikke å spille på "extra easy" i et krigsspill som er ment å være spennende og utfordrende.

Det jeg trenger er at flere forlater RE organisert, sånn at vi ikke forlater en og en, eller sletter en og en av kjedsomhet.

Jeg forstår at vi som vil forlate RE ikke kan slenge ut nickene våre, men lag gjerne en anonym forumkonto og send meg en PM - eller noe i den dur.

Tenk på det venner i RE, vi er her for å ha det gøy - la oss starte med det.

Standard

RE metaen består av de mest erfarne, kunnskapsrike og dyktige spillerene på serveren. Det er faktisk svært overraskende at et så overveldende flertall av "eliten" slår seg sammen. Sånn som situasjonen er nå får de ikke vist frem sine taktiske ferdigheter, eller ha særlig bruk for erfaringen sin. Faktisk, har man først gått inn i alliansen trenger man ikke noen av egenskapene jeg har nevnt så langt. Det er bare for enkelt.

Jeg er overbevist om at hvis alle spillerne i RE metaen hadde blitt erstattet av barn i 14-årsalderen som aldri hadde spilt Travian før, så hadde de nok fortsatt vunnet spillet.

Så overlegne er de... Så feige er de.

Standard

Har alle dere som beklager dere gitt opp alt nå?

Eller er det et lederemne der ute som kan samle resten av serveren og gå til angrep [RE]?

Jeg håper på en Alexander den store, det hadde vært gøy!
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Hva er denne resten av serveren folk maser om? Problemet er jo at det ikke er noen rest.
    Jeg er Brann fan (med andre ord optimist av natur) og tror vi fremdeles vinner serien, men jeg har ingen illusjoner om at noen vil være i nærheten av å stoppe RE denne runden.

Ellers er det forskjell på å kunne se realiteter og å gi opp, realiteten er at du kan ta "resten" og x med 2 og det vil uansett ikke bli spennende. Det betyr imidlertid ikke at man slutter å prøve.

Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 20:18
  2. Tragisk!
    By Jonnis in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 77
    Siste innlegg: 2009-09-06, 14:39

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder