Side 3 av 15 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 143

Tråd: Endgame

Standard

Jeg har nå to wwer.. Hvor er MVH???

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nystad Vis innlegg
    Jeg tror du må sweepe for de. Bedre at de får seg et ww enn at du sitter med 3 ;) Du må ikke være så egoistisk, du må dele med andre.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

De sitter gjerne og funderer på hvorfor en allianse som er så overlegen, i egen øyne, trenger 3 WW eller mer for å føle seg trygg. Hadde Travian s3 vært en Børs hadde det sett betraktelig mer logisk ut ;)

Du får bare èn av dem til nivå 100 uansett, og da blir det kanskje 90 bortkastede nivåer på nr. 2 :þ

or'dinii

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Jeg tror du må sweepe for de. Bedre at de får seg et ww enn at du sitter med 3 ;) Du må ikke være så egoistisk, du må dele med andre.
    Fikk sweepet nybyen over et døgn før jeg tok den med høvdinger, men var visst ingen andre som ville ha den.. (bortsett fra deg, har da spioner i alliansen din som følger med;) )

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av or'dinii Vis innlegg
    De sitter gjerne og funderer på hvorfor en allianse som er så overlegen, i egen øyne, trenger 3 WW eller mer for å føle seg trygg. Hadde Travian s3 vært en Børs hadde det sett betraktelig mer logisk ut ;)

Du får bare èn av dem til nivå 100 uansett, og da blir det kanskje 90 bortkastede nivåer på nr. 2 :þ

or'dinii
    Handler vel mindre og mindre om å føle seg trygg, samt mer og mer om at vi ikke kunne overlevd minusen vi ville fått med bare en wwby...

Må være mulig å få begge til nivå 100 på samme sekund? :)

Standard

Handler vel mindre og mindre om å føle seg trygg, samt mer og mer om at vi ikke kunne overlevd minusen vi ville fått med bare en wwby...

Må være mulig å få begge til nivå 100 på samme sekund? :)
    Ja, med litt flaks burde det hvertfall være mulig, teoretisk :)

Men, hvis hver by har en begrensning på hvor mye minus man kan ha før det begynner å bli ukomfortabelt, og det i utgangspunktet bare er èn by som blir ferdig vil vel ikke det å ha flere byer bli sett på som noe annet enn sikkerhet. Hvis den byen man satser på når maskimal minus (personlig prederanse) så vil ikke en ny minus i en annen by hjelpe den første på noen måte, om ikke annet å bli et alternativt mål for angrep, som igjen er en sikkerhet.

Uansett vil vel størrelsen på minusproduksjonen være omvendt proporsjonal med byens forsvarsevne...

or'dinii

Standard

MVH er altfor opptatt med å bombe små ZOO-spillere.. Hehe.. Poenget med WW har de nok ikke helt fått med seg!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sambo Vis innlegg
    MVH er altfor opptatt med å bombe små ZOO-spillere.. Hehe.. Poenget med WW har de nok ikke helt fått med seg!
    Men så var jo også Vendetta-kontoen ganske stor før du tok over :)

Jeg synes forøvrig det er merkelig at A! og MVH satser på ett WW. Selv om dere får hjelp av K.O. så er det jo allment kjent at Zoo har nok store sweep til å bombe ett WW sønder og sammen...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eugèn Vis innlegg
    Men så var jo også Vendetta-kontoen ganske stor før du tok over :)
    Det var det, men mens MVH/A! har brukt alle sine "krefter" på meg og BlueMaster Har resten av Zoo Gjort langt større skade! :)

Standard

Beklager å måtte skuffe deg men du har ikke vært noen prioritet:(

Side 3 av 15 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Endgame
    By PerrinAybara in forum S1 - runde 4: august 2010 - juli 2011
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2011-05-26, 18:03
  2. Endgame
    By Faith in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 47
    Siste innlegg: 2011-01-18, 03:29