Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415
Viser resultater 141 til 143 av 143

Tråd: Endgame

Standard

Ser at det er litt kritikk mot hva ZOO hadde å stille med av deftropper...

Jeg er enig i at wallene i WW var relativt små, men det er det som regel på alle norske servere. Hvis noen skulle trengt def-tropper kunne man bare sendt en IGM til meg (trebuchet) eller østrem ingame, så var den saken ordnet :)

Jeg hadde på det meste 215k spydmenn, det var 1 mnd før endgame, men da kunne jeg ikke prodde mer pga kornmangel. Østrem hadde 110k pretorianere på det meste, altså kunne vi to ha stilt opp med en wall på 300k crop alene på få timer. Når vi også var sittere for hverandre, hadde alle ZOO-spillere en mulighet til å få hjelp. Så de som i såfall ble fratatt sweepbyer og mistet hovedsteder har bare seg selv å takke :)

I Orbea sitt WW var det en periode 50% av deffet fra østrem, tamiras og meg selv som stod for 50% av deffet, dvs ca. 350k crop. Det ble bedre etterhvert, men på senere runder bør de som spiller def produsere def på løpende bånd gjennom servern, og ikke bare siste ukene når det trengs til WW.

I snitt produserte jeg rundt 10k spydmenn i døgnet, noen også i stor kaserne da det var veldig lange køer i alle kaserner ^^

Da folk trakk deffet sitt fra Orbea ble det stående patetisk lite der, så til slutt stod jeg igjen med 20k spydmenn som passet på byggeplanen til Orbea :P

Noen vil kanskje si det er litt kjedelig å spille def hele runden, men sier som Bremykt:
    "Uten den er det vanskelig for hovedrollen (off-spillerne) å brilliere" :)

Takk for en fin runde, skulle gjerne takket veldig mange, men det blir så mye å skrive...

PS: Takk til Ozi og Pope for at dere tok inn en gammel fiende på starten av servern ;)
    no2 r1: trebuchet | no3 r1: trebuchet | no1 r2: predator / znork #1 znork #2
    ukx5: Wedgie nox5: Galvanize

Standard

Ozi: Takk selv for 3 fine runder, irriterer meg fortsatt at vi tapte den første!

Når det gjelder det treb skriver om forsvar, kunne jeg ikke vært mer enig. Spilte def på s5, pope, steelduck og meg hadde vanvittig mengder forsvar. 1 romer, 1 germaner og 1 galler, så er man godt dekket :)

Standard

Zoo-folk fra trondheim samles til pils og feiring i kveld på Den Gode Nabo en gang rundt 20 og utover. Foreløpig har jeg ikke hørt om det helt store oppmøtet, men krysser fingrene for at ikke alle skriver på forum at de kommer. Uansett byr jeg på klemmer og masse smil:)

Alt mulig annet av travian-folk er selvsagt også hjertelig velkommen på den betingelse at dere kan ta en skål for zoo:)

*klem*
    -Siande

Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415

Lignende tråder

1. Endgame
    By PerrinAybara in forum S1 - runde 4: august 2010 - juli 2011
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2011-05-26, 18:03
  2. Endgame
    By Faith in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 47
    Siste innlegg: 2011-01-18, 03:29