Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 41 til 46 av 46

Tråd: Destruction of Reborn

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Krim0407 Vis innlegg
    Meg du tenker på? Gi meg nicket ditt på serveren, så skal jeg gi deg et besøk. Topp 20 pop og tropper hvertfall pop x5, men det vet du vel kanskje? Når det gjelder artifacts er et skattekammer nok til å se at han ikke har det...
    Nei, tenkte på mysteriefyren :)

Standard

Ingamenavn = fearox :)

nox 9 - Xerxes (AC) Delete -> Thea (AC/CowCity)
    sez 11 - Pamela (Baywatch)

Karriere slutt: 2 WW til 100 og 1 greit stor slegge. Snakkes kanskje senere :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nystad Vis innlegg
    Nei, tenkte på mysteriefyren :)
    Og hvem er du?
    Kan gledelig ta deg imot..

Info om største def wall:
    1. Fearox
    2. Platipus
    3. Krim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Krim0407 Vis innlegg
    Meg du tenker på? Gi meg nicket ditt på serveren, så skal jeg gi deg et besøk. Topp 20 pop og tropper hvertfall pop x5, men det vet du vel kanskje? Når det gjelder artifacts er et skattekammer nok til å se at han ikke har det...
    Du var en fin farm på s3. Du var heldigere på denne serveren skjønner jeg? Men å ha 5x pop i tropper er seriøst ikke noe å skryte av, det viser bare at du simmer :)
    Selv har jeg 9x pop i tropper på s4.

Standard

Sa ikke at det var mye heller jeg. Tapt endel her og der, er ikke den som sitter å simmer sweep uten å bruke det. Jeg har heller ikke spilt server 3. Startet der første runden men kontoen ble gitt vekk etter to uker. Du tar nok feil :) Selv sverger jeg gjerne til 10x pop, men begynner å bli stress når man får KP til å ta by by annenhver dag :) Kasserna går for fullt her vettu :)

nox 9 - Xerxes (AC) Delete -> Thea (AC/CowCity)
    sez 11 - Pamela (Baywatch)

Karriere slutt: 2 WW til 100 og 1 greit stor slegge. Snakkes kanskje senere :)

Sitat Opprinnelig skrevet av mysterio90 Vis innlegg
    Tigerove, jeg vet nøyaktig hvor mange tropper du har i hver eneste by. RE er fyllt med mange spioner.
    Det tok meg nesten 2 måneder å svare på løgnen din fearox, men det visste du aldri. Du var en elendig spiller, en dårlig taper, og en mann med skiftende personlighet. På Velnias kontoen, som du lurte til deg, blir du farmet med spydmenn, og tør ikke engang prøve å få inn litt deff.

Jeg døper deg Gollum, for du er en liten stakkar, og en forråder mot alle du spiller med.

Remember my name! Skrev du. Ja vi gjorde faktisk det. Og litt av et comeback må jeg si :)

Side 5 av 5 FørstFørst ... 345

Lignende tråder

1. Finne spiller: Jason Reborn
    By Frikko in forum Spørsmål
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2010-11-29, 15:55

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •