Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 46

Tråd: Destruction of Reborn

Standard

Hahaha, hvis du virkelig tror det er sweepet mitt går du på en smell, men du har vel kanskje kontroll.

nox 9 - Xerxes (AC) Delete -> Thea (AC/CowCity)
    sez 11 - Pamela (Baywatch)

Karriere slutt: 2 WW til 100 og 1 greit stor slegge. Snakkes kanskje senere :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Krim0407 Vis innlegg
    Hahaha, hvis du virkelig tror det er sweepet mitt går du på en smell, men du har vel kanskje kontroll.
    Det der er ikke sweepet ditt!!!
    Jeg bare beviste poenget mitt om at jeg kan finne ut hvor mye du har hvis jeg gidder..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Siande Vis innlegg
    Men alle kan jo ta vare på angrepsrapporter, det er da ikke noen nyhet. Men hvordan vet du at han angrep med alle sine tropper? Og hva han har i de andre byene?
    Ta vare på angrepsrapporter? Hvis du ser på dato så er den ikke gammel.. Jeg bare viste poenget mitt med å vise at jeg har tilgang til alle rapporter og kan skaffe alle rapporter i hvilket som helst allianse på S4. Til og med fra de største alliansene.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av mysterio90 Vis innlegg
    Ta vare på angrepsrapporter? Hvis du ser på dato så er den ikke gammel.. Jeg bare viste poenget mitt med å vise at jeg har tilgang til alle rapporter og kan skaffe alle rapporter i hvilket som helst allianse på S4. Til og med fra de største alliansene.
    Gammel eller ikke. Jeg kan hoste opp mange merkelige rapporter om hvem som har hva om jeg gidder. Poenget mitt er at det der viser bare hva Krim har angrepet en tilfeldig motstander med, ikek hva han faktisk har. Det vet du egentlig ikke før du logger inn på kontoen hans.

Men, men, jeg er egentlig ganske likegyldig, for du kan ikke skaffe rapporter fra/om Machris:)

Standard

Gammel eller ikke. Jeg kan hoste opp mange merkelige rapporter om hvem som har hva om jeg gidder. Poenget mitt er at det der viser bare hva Krim har angrepet en tilfeldig motstander med, ikek hva han faktisk har. Det vet du egentlig ikke før du logger inn på kontoen hans.

Men, men, jeg er egentlig ganske likegyldig, for du kan ikke skaffe rapporter fra/om Machris:)
    Kan ikke skaffe rapporter fra/om Machris? Hva har du å si til dette her?

http://travilog.org.ua/no/1019204/38...51d992a50bd7f0

http://travilog.org.ua/no/3298010/75...036506e95820df

http://travilog.org.ua/no/4301010/10...2c4f34e453d17b

Standard

Ah, jeg ventet på at du skulle poste så snart jeg så lullu spionere med bare en spion:) Hvorfor anonymiserer du så mye? Men det sier det fortsatt fint lite om hva vi har av tropper, så jeg er ganske likegyldig. Det er vel ingen hemmelighet hva vi gjør ute i bushen akkurat.

BerserkBerserkBerserk Mjauu sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Sverige!

Standard

Hei.
    Det går rykter om at 6-10 allianser fra top20 skal gå sammen/samarbeide for å knuse Reborn. Noen andre som har hørt noe?
    hehe, de måste vara 16 allianser från top20 ifall de ska ha en chans.
    Hej! Mitt namn är Niklas aka. Mjauu. Jag är svensk och gillar skidskytte :)

Hi! My name is Niklas aka. Mjauu. I'm swedish and like biathlon :)

Standard

Ah, jeg ventet på at du skulle poste så snart jeg så lullu spionere med bare en spion:) Hvorfor anonymiserer du så mye? Men det sier det fortsatt fint lite om hva vi har av tropper, så jeg er ganske likegyldig. Det er vel ingen hemmelighet hva vi gjør ute i bushen akkurat.
    Velg dine ord veldig klokt.. Hvor mange tropper du har spiller ingen rolle hvis jeg kommer på besøk mens du er av.

Standard

Velg dine ord veldig klokt.. Hvor mange tropper du har spiller ingen rolle hvis jeg kommer på besøk mens du er av.
    He he! Jeg er neppe av i de tre dagene det tar de fleste å komme utover med noe jeg anser som skummelt:)

Standard

He he! Jeg er neppe av i de tre dagene det tar de fleste å komme utover med noe jeg anser som skummelt:)
    -Turneringsområde nivå 20.
    -Artefakt som gir meg raskere tropper.
    -Et sweep som du kan bare drømme om.

For meg vil det ta kortere tid å angripe deg enn du klarer å skaffe deg def.

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Lignende tråder

1. Finne spiller: Jason Reborn
    By Frikko in forum Spørsmål
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2010-11-29, 15:55

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •