Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Analyse av S3 (Kåseri)

Standard Analyse av S3 (Kåseri)

Tenkte jeg skulle lage en liten (og helt upartisk) analyse av serveren så langt. Sett i mitt objektive, helt klart profesjonelle og upartiske øyne.

Jeg ser på det nå som at det finnes tre typer spillere. Den ene er vinnerne, den andre er de inaktive og de tredje er taperne. I Zoo finnes det nesten bare vinnere. Det er nesten ingen i Metaen fra Øst som sier at fienden vil vinne. De sier at her skal det kjempes, bygges og deffes til vi vinner og til fienden gir opp etter å ha gått på smell etter smell. Vi kan og dele vinnerne inn i mindre deler som ”Eplekjekke og effektive offere”, ”Spillere med gigantiske hærer”, ”Folk med en fetisj for katapulter” og ”Gallere”. Her ligger Zoo øverst, og har ligget øverst hele perioden. Zoo kan kalles ”Those who has no life, at all.” Noe jeg snart har bevist for deg.

Motparten til Zoo, også kalt fienden, ”De som ikke eksisterer”, ”De inaktive”, ”De brautende” eller bare ”De som har det i kjeften, men ikke i fingeren”. Jeg personlig liker den siste best. De fleste ser på situasjonen som håpløs, urettferdig og som en ”dead end”. For her må jeg si det ikke finnes mye spirit lenger. Det er jo klart de har noen få av vinnerne som enda ser en sjanse, eller et lys bakerst i tunellen. De liker å sammenligne seg med elektrisk strøm. Disse har enten mistet det meste av det de har bygd, eller så har de posisjonert seg så langt oppi gokk at det er umulig å treffe dem uten å måtte mate sweepet i en uke. De har uansett den siste spiriten i laget, og det synes jeg er viktig.

Men så har vi metaen da, eller den forhenværende metaen også kalt ”mistet og funnet” eller hittegodkontoret på Nationaltheateret (22085361). Her har vi en gjeng som samles om å knuse deres største fiende. Og det er godt lederskap, ingen forvirringer og det er samlede allianseaksjoner hver uke (9/10 ganger med 1 kata pr angrep). Jeg må si jeg er mektig imponert av hvordan disse personene gang på gang overrasker meg på senga. Her sitter jeg midt i middagen og ser innom kontoen og jøss der er det innkommende. Skal vi se når treffer dem? Jo det er 5 angrep på rad på 4 byer. En treffer 18.34.32 den neste 18.34.36 og slik fortsetter det med 4-5 sekunders mellomrom. Jeg ble direkte overasket. Ikke bare fikk jeg æren av å se angrepet allerede fra starten, men jeg får lov til å se slutten på det også, midt i beste sendetid på TV. Enten ønsker man at jeg må kutte ned på TV tittinga eller så er dette hardcore profesjonelt arbeid. Uansett fikk jeg sett på TV for jeg brukte noe vi kaller ”å kutte halene”. Og jeg snakker ikke om hunder, men kattas.

Og enda mindre tviler jeg på hvor profesjonelle disse personene er når jeg ser på ledelsen. Aldri har jeg sett en så effektiv og aggressiv ledelse. Her sitter det opptil 8 ledere fra 7 allianser og planlegger hvem som skal angripes. Og de finner targets for sine gigantopperasjoner på rekordtid. Ikke bare skal det sendes soldat på soldat, men det skal sendes til mange, og gjerne uten å måtte ofre sweepet. Gjenoppståelsen av Rebels er nødt til å vise hvor dedikerte disse personene er til hverandre. Det er tydelig at dette er nok et ledd i en stor aksjon for å forvirre Zoo. Jeg må innrømme at jeg gikk på limpinnen. Jeg trodde faktisk at de skulle klare å samarbeide mot en felles fiende. Høyere utenlandske makter ville vel det annerledes.

Takk for tiden! Håper mine upartiske og idiotiske setninger fylte deg med den store og mektige følelsen av sinne eller humor. Kommer an på hvordan du tolker mitt upartiske og profesjonelle arbeid.

;)
    92% of teens listen to rap. If you're part of the 8% that still
    listens to real music, copy and paste this in your siggy now!

SpringskalleSpringskalle helper sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    (-46|-91)

Standard

Bra skrevet;)

Standard

Du kan synse så mye du vil, men jeg synes nå at du kunne tatt med at dere i Zoo er så giddalause at deres leder må sende relativt sinte IGMs for at flere enn 9 skal komme på IRC samtidig og at stakingen skal fungere sånn noenlunde. Føler det er relativt nyttig informasjon. ;)

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av TrueBlue Vis innlegg
    Du kan synse så mye du vil, men jeg synes nå at du kunne tatt med at dere i Zoo er så giddalause at deres leder må sende relativt sinte IGMs for at flere enn 9 skal komme på IRC samtidig og at stakingen skal fungere sånn noenlunde. Føler det er relativt nyttig informasjon. ;)
    Dere skryter igjen over å ha en spion i Zoo? Jeg kan fortsatt huske den gøye tråden dere startet på gjesteforumet der dere var veldig stolte over å ha en spion hos oss...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

For det første: skryter jeg? Nope. For det andre: kan jeg noe for at dere har råtne egg i alliansen (jepp, vi har nok det vi og), som liker å fortelle meg og andre ledere forskjellige ting? Sånn er travian (dessverre).

Thumbs up

Føler at det er litt større oppmøte på vår staking enn deres uansett så det er greit :)

Og IRC er for så vidt viktig, men her kan man bruke MSN og IGM nesten like effektivt siden vi er superaktive nerder =)
    92% of teens listen to rap. If you're part of the 8% that still
    listens to real music, copy and paste this in your siggy now!

BerserkBerserk nallekavn sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Tigerstaden

Standard

Virkelig god lesning Lief!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av TrueBlue Vis innlegg
    Så hvorfor skriver ikke du eller en annen av dere en lignende post?

Btw, hvor mange er dere på IRC? :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nystad Vis innlegg
    Så hvorfor skriver ikke du eller en annen av dere en lignende post?

Btw, hvor mange er dere på IRC? :)
    "dere" er det ACDC, L&F, rebels eller AS ? For jeg tviler på at de alliansene er såpass samkjørt at de gidder å bruke tid på å chatte med hverandre...
    Det er nesten sånn jeg skulle ønske Zoo ikke hadde eksistert, sånn at vi kunne fått en spennende krig mellom de "allierte" isteden. Det hadde ihvertfall blitt rebels mot L&F, men hvilken side tror dere ACDC og AS hadde valgt ? :P

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kåseri om Reklame (Hjelp+Din Mening? :D)
    By Zippe in forum Kreativ utfoldelse
    Svar: 40
    Siste innlegg: 2010-09-20, 22:29

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •