Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Analyse av S3 (Kåseri)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eugèn Vis innlegg
    "dere" er det ACDC, L&F, rebels eller AS ? For jeg tviler på at de alliansene er såpass samkjørt at de gidder å bruke tid på å chatte med hverandre...
    Det er nesten sånn jeg skulle ønske Zoo ikke hadde eksistert, sånn at vi kunne fått en spennende krig mellom de "allierte" isteden. Det hadde ihvertfall blitt rebels mot L&F, men hvilken side tror dere ACDC og AS hadde valgt ? :P
    Jeg vet ikke hvem "dere" er, egentlig :P
    IRCen deres på irc.travian.no, #ACDC, er i alle fall OPet av meg, og det er vanligvis bare meg pålogget.
    Akkurat nå er faktisk både Dunkin og ballsvin der, i tillegg til mandrake (som er allianseløs) Det er jo fremskritt :)

Standard

Tror vel at LF lider av dårlig lederskap for tiden, men ståpåvilje skal de ha!

Standard

Godt skrevet, må si jeg koste meg :) God propaganda for de som tror på sånt også ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Dere skryter igjen over å ha en spion i Zoo? Jeg kan fortsatt huske den gøye tråden dere startet på gjesteforumet der dere var veldig stolte over å ha en spion hos oss...
    Jeg ser dere fortsatt henger fast på at det er en spion i Zoo, noe som riktignok gjør at jeg ler ganske høyt og lenge av arrogansen deres ;)

Men dere må vel for svarte snart innse at dere har smelt dere en del på de spionene vi har, deffwaller dere stiller opp som vi sitter og ser på at de enten blir mindre eller større(det går etter hvem som angriper, gampen og platon er gjerne de dere samler ekstra for) eller hvis dere ikke har glemt at vi knerta noen høvdinger, nybyggere og en helt hos Her, også spionarbeid.
    Så jeg skjønner ikke helt hvordan dere fortsatt kan tro at det er en spion hos dere...

Standard

Spioner er jo slemt

Standard

Ja fy flate...

Sånt driver vi vel ikke med?

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Kåseri om Reklame (Hjelp+Din Mening? :D)
    By Zippe in forum Kreativ utfoldelse
    Svar: 40
    Siste innlegg: 2010-09-20, 22:29

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •