Side 8 av 19 FørstFørst ... 67891018 ... SisteSiste
Viser resultater 71 til 80 av 184

Tråd: Zoo vs alle

Standard

Taktisk spill av Zoo, ja. De kvitter seg med alle som ser ut som en trussel mot dem...
    Snart så går vel K.O. og &&&...

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av PeaceWillCome Vis innlegg
    Taktisk spill av Zoo, ja. De kvitter seg med alle som ser ut som en trussel mot dem...
    Snart så går vel K.O. og &&&...
    Du synes vel ikke K.O. og &&& ser skumle ut? En allianse bestående av 99% farms ser ikke særlig farlig ut i mine øyne...

Man skal ikke ta seieren på forhånd, og det er noe Zoo ikke gjør heller. Mye kan skje :)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

ValslyngeValslyngeValslynge trinspt sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Lerkendal <3

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Du synes vel ikke K.O. og &&& ser skumle ut? En allianse bestående av 99% farms ser ikke særlig farlig ut i mine øyne...
    Han er med i &&&.
    The Age of Stupid. Se den!

Sitat Opprinnelig skrevet av Hakpet Vis innlegg
    Dette var en mildt sagt inaktiv runde.

Standard

Nei, ikke så farlig Nanus, men de kan lage veldig store hærer til å være så små.

Ja, som Trinspt sier så er jeg med i &&&...

Standard

Jeg tror og jeg håper Zoo vinner..

hvorfor?
    - fordi Zoo har Ozi, kjenner ingen som bruker så mye tid på en aksjon som Ozi, han er fantastisk for å si det mildt.

Og A!, M, V og H, hva godt har de gjort?
    - Ingenting, de gjør jo ikke motstand en gang.. Zoo har aksjon hver natt til mandag, A! og MVH har ikke hatt en stor aksjon enda..

Lamed!

Gå dyrehagen :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Satians Vis innlegg

hvorfor?
    - fordi Zoo har Ozi, kjenner ingen som bruker så mye tid på en aksjon som Ozi, han er fantastisk for å si det mildt.

- Ingenting, de gjør jo ikke motstand en gang.. Zoo har aksjon hver natt til mandag, A! og MVH har ikke hatt en stor aksjon enda..

Lamed!

Vi ser angrep mot dyrehagen oftere enn angrep fra Dyrehagen mot oss i angrepsloggen, kan også legge til at vi farmer Ooz, har nettopp hatt en aksjon mot dyrehagen som var vellyket. Så vill ikke si at vi ikke gjør motstand...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chandy Vis innlegg
    Vi ser angrep mot dyrehagen oftere enn angrep fra Dyrehagen mot oss i angrepsloggen, kan også legge til at vi farmer Ooz, har nettopp hatt en aksjon mot dyrehagen som var vellyket. Så vill ikke si at vi ikke gjør motstand...
    Så var det hvem sine aksjoner som ødelegger mest.... Har inntrykket av at Zoo gjør langt mer skade på fienden under sine aksjoner. Må jo være en årsak til at så mange spillere slettet seg hos fienden, og en grunn til at det var til tider opptøyer i fiendeland.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chandy Vis innlegg
    kan også legge til at vi farmer Ooz
    vi = 1 spiller
    Ooz = 1 spiller

NEIHANTYTJE

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Satians Vis innlegg

hvorfor?

Lamed!

Å heie på Zoo bare fordi de har en god strateg er jo som å heie på fotball-laget med den beste treneren, i bunn og grunn det samme som det berømte uttrykket "medgangssupporter". Nå består ikke dette spillet utelukkende av, ei heller begrenser det seg til, offensive operasjoner. Det kan godt tenkes at Zoo er den alliansen med flest og/eller best offensive resultater, men man må ikke glemme at def. også er en del av krigssituasjonen. Det er vel flere Zoo spillere som har tapt til dels store off. styrker i angrep på spillere som blir regnet som "fienden", men det snakker man ikke så mye om, det er mye mer fokus på "grusing".

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av XenoB Vis innlegg
    Men er det ikke Zoo-alliansene sin fortjeneste at det er blitt slik som det er blitt? det er jo Zoo-alliansene som i felleskap har gjort fienden svak. Slik jeg ser det så er spillere blitt så frustrerte at fienden rett og slett går i oppløsning, noe som Rebels. var ett godt eksempel på da de gikk til krig imot AS-Nord. Noe som medførte ett ******* i fiendeland.
    Ett annet symptom på at det virker som det er frustrasjon hos fienden er at mange spillere har slettet seg, fordi de ser at det bærer galt av sted. Noen spillere har slettet seg rett og slett fordi de har blitt bombet sønder og i sammen. Mens andre spillere har forlatt M, V eller H for å danne sine egne småallianser på serveren, det virker som om disse spillerene vil melde seg ut av krigen. Kan jo være at de er møkka lei hele ledelsen sin lederstil.

Uansett så vil jeg mene at det som skjer hos fienden er rett og slett Zoo-alliansene sin fortjeneste. Og er det kun natarene igjen når End-game kommer så vil jeg kalle det en imponerendes seier.

Om fienden er svakere skal ikke jeg spekulere i, til det har jeg altfor lite informasjon om til å uttale meg troverdig. Nå er det jo flere måter en fiende kan bli svakere på, det kan komme av reduserte troppetall, frafall av gode ledere, overløpere til andre allianser, omstrukturering og interne stridigheter, for å nevne noen. Jeg skal være med på at noen av disse punktene kan krediteres Zoo, men noen av dem kan vel neppe kalles Zoo sine fortjenester.

Når det gjelder frustrasjon hos spillere, så er nok det helt riktig for en del av dem, de gir opp når lyset i tunnelen blir for langt borte eller kvaliteten på ledelsen blir for dårlig. Folk som gir opp bare fordi de møter litt motstand imponerer meg ikke så veldig, men det er sikkert bedre å bli kvitt slike elementer før end-game kommer skikkelig igang, så det er ikke sikkert det nødvendigvis er en negativ effekt i lengden.

Når det er sagt skal jeg gjenta noe jeg har skrevet her tidligere; Det går mot sommer og sol, og noen spillere vil nok utvilsomt velge bort Travian om den skulle bli bra i år, og da vil det være en matematisk begivenhet om det bare skulle skje i alliansene som ikke er en del av "Kom her og betal for å se på miserable dyr i innhengning" apparatet. Men, om det likevel skulle vise seg å bli en realitet vil jeg døpe dere til "Fetter Anton Alliansen" og bøye meg i støvet :)

Side 8 av 19 FørstFørst ... 67891018 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Vedlikehold] Nedetid på alle servere / alle spill
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-02-22, 12:24
  2. Alle vs LL ?
    By Bare mg in forum S2 - runde 4: oktober 2010 - september 2011
    Svar: 77
    Siste innlegg: 2011-05-08, 20:22
  3. Alle oppdragene?
    By helper in forum Spørsmål