Taktisk spill av Zoo, ja. De kvitter seg med alle som ser ut som en trussel mot dem...
Snart så går vel K.O. og &&&...
Taktisk spill av Zoo, ja. De kvitter seg med alle som ser ut som en trussel mot dem...
Snart så går vel K.O. og &&&...
Nei, ikke så farlig Nanus, men de kan lage veldig store hærer til å være så små.
Ja, som Trinspt sier så er jeg med i &&&...
Jeg tror og jeg håper Zoo vinner..
hvorfor?
- fordi Zoo har Ozi, kjenner ingen som bruker så mye tid på en aksjon som Ozi, han er fantastisk for å si det mildt.
Og A!, M, V og H, hva godt har de gjort?
- Ingenting, de gjør jo ikke motstand en gang.. Zoo har aksjon hver natt til mandag, A! og MVH har ikke hatt en stor aksjon enda..
Lamed!
Gå dyrehagen :)
Å heie på Zoo bare fordi de har en god strateg er jo som å heie på fotball-laget med den beste treneren, i bunn og grunn det samme som det berømte uttrykket "medgangssupporter". Nå består ikke dette spillet utelukkende av, ei heller begrenser det seg til, offensive operasjoner. Det kan godt tenkes at Zoo er den alliansen med flest og/eller best offensive resultater, men man må ikke glemme at def. også er en del av krigssituasjonen. Det er vel flere Zoo spillere som har tapt til dels store off. styrker i angrep på spillere som blir regnet som "fienden", men det snakker man ikke så mye om, det er mye mer fokus på "grusing".
Om fienden er svakere skal ikke jeg spekulere i, til det har jeg altfor lite informasjon om til å uttale meg troverdig. Nå er det jo flere måter en fiende kan bli svakere på, det kan komme av reduserte troppetall, frafall av gode ledere, overløpere til andre allianser, omstrukturering og interne stridigheter, for å nevne noen. Jeg skal være med på at noen av disse punktene kan krediteres Zoo, men noen av dem kan vel neppe kalles Zoo sine fortjenester.
Når det gjelder frustrasjon hos spillere, så er nok det helt riktig for en del av dem, de gir opp når lyset i tunnelen blir for langt borte eller kvaliteten på ledelsen blir for dårlig. Folk som gir opp bare fordi de møter litt motstand imponerer meg ikke så veldig, men det er sikkert bedre å bli kvitt slike elementer før end-game kommer skikkelig igang, så det er ikke sikkert det nødvendigvis er en negativ effekt i lengden.
Når det er sagt skal jeg gjenta noe jeg har skrevet her tidligere; Det går mot sommer og sol, og noen spillere vil nok utvilsomt velge bort Travian om den skulle bli bra i år, og da vil det være en matematisk begivenhet om det bare skulle skje i alliansene som ikke er en del av "Kom her og betal for å se på miserable dyr i innhengning" apparatet. Men, om det likevel skulle vise seg å bli en realitet vil jeg døpe dere til "Fetter Anton Alliansen" og bøye meg i støvet :)