nanus er Nichlas(eller noe sånt noe) tror jeg, sjekka det når han fremdeles hadde linken i profilenen sin.
I take no responsibility whatsoever for those who get dizzy and pass out from running around this post.
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen A) Holy Crap
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen B) Holy Shit
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen C) Holy Diver
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen D) Holy Knight
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen E) Holy Star
07.03.09 Niclas har mistet landsbyen F) Holy Moses
Hvem som vinner kan man bare spekulere i, og i mellomtiden kan man more seg med følgende noter fra historien;
1. David og Goliat.
2. Norge vs. Brasil
3. USA vs. Vietnam
4. AIDS
5. Svartedauen
Man skal ikke skue hunden på hårene, ei heller satse pengene sine på den største hesten. Og ballen er som kjent rund, og noen er bedre uten. Farlig å spekulere i noe allerede nå sier nå jeg ;)
Og så går det mot sommer og 45 grader celsius forran PC'en mens vennene er ute i solen og nyter livet. Da blir klinten skilt fra hveten.
Greit med laptop da!!!
Min erfaring er at AS, L&F, AC og DC er mer taktiske, og legger opp angrepene smartere. Men zoo har flere tropper. Så dette blir spennede :)
Hva? Har zoo utviklet et super våpen som gjemmer spillere til endgame!? Om en under navnet Niclas dukker opp under endgame med mega sweep sladrer jeg!
On-topic
L&F, AC/DC, og AS er glade for å spille mot zoo, serveren vil nok bli rimelig jevn, og den som gir "folket" moral til fake, ta eget initiativ, jobbe sammen best, vil mest sansynlig seire. Selv føler jeg at spillestilene til zoo og L&F, AS osv. er helt forskjellig på disse områdene jeg nettopp nevnte, så får se hvilken spillestil som seirer her. Begge sider har tipp topp spillere, og hva som helst kan skje :)
Lykke til Zoo, Elite, og ooz.
Kos og Klems
Sebe
L&F SW
Opprinnelig skrevet av Richard Dawkins