Side 3 av 19 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 184

Tråd: Zoo vs alle

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av barcafan25 Vis innlegg
    L&F, AC, DC og AS er nok de som vinner(eller håper jeg på da :P).
    Husk på at dem har endel mer mere spillere og tilsammen mer Ø også, men det er jo alltid tropper som gjelder ;);) Så jeg er ikke helt sikker på hvem som er sterkest, selv om Zoo har vist seg sterke så har de andre også endel tropper tror jeg..

Men tror at det blir veldig spennende fremover, og ikke minst når det kommer WW ;D
    Dere er mer spillere enn oss. Dere er også flere farms enn oss. Zoo har flest tropper(er jeg ganske sikker på) og med lur taktikk skal gullet ende i en dyrehage.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av barcafan25 Vis innlegg
    L&F, AC, DC og AS er nok de som vinner(eller håper jeg på da :P).
    Husk på at dem har endel mer mere spillere og tilsammen mer Ø også, men det er jo alltid tropper som gjelder ;);) Så jeg er ikke helt sikker på hvem som er sterkest, selv om Zoo har vist seg sterke så har de andre også endel tropper tror jeg..

Men tror at det blir veldig spennende fremover, og ikke minst når det kommer WW ;D
    AS/ACDC/L&F innbyggere: 709 180
    Antall spillere: 265
    Total Ø: 2676

Zoo innbyggere: 686 342
    Antall spillere: 174
    Total Ø: 3944

Ganske stor forskjell vil jeg si. Men så har jo AS og DC en hel del farmer i sine rekker.
    Btw - hvem er du ingame nanus ?

Standard

nanus er Nichlas(eller noe sånt noe) tror jeg, sjekka det når han fremdeles hadde linken i profilenen sin.
    I take no responsibility whatsoever for those who get dizzy and pass out from running around this post.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Simmeren Vis innlegg
    Men et spørsmål: Råker de nye reglene bruk av Grease Monkey? Det blir vel bortimot umulig å passe byggingen av WW uten?

Standard

07.03.09 Niclas har mistet landsbyen A) Holy Crap
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen B) Holy Shit
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen C) Holy Diver
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen D) Holy Knight
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen E) Holy Star
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen F) Holy Moses

Standard

Hvem som vinner kan man bare spekulere i, og i mellomtiden kan man more seg med følgende noter fra historien;

1. David og Goliat.
    2. Norge vs. Brasil
    3. USA vs. Vietnam
    4. AIDS
    5. Svartedauen

Man skal ikke skue hunden på hårene, ei heller satse pengene sine på den største hesten. Og ballen er som kjent rund, og noen er bedre uten. Farlig å spekulere i noe allerede nå sier nå jeg ;)

Og så går det mot sommer og 45 grader celsius forran PC'en mens vennene er ute i solen og nyter livet. Da blir klinten skilt fra hveten.

Talking

Greit med laptop da!!!

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av haabaltz Vis innlegg
    nanus er Nichlas(eller noe sånt noe) tror jeg, sjekka det når han fremdeles hadde linken i profilenen sin.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eugèn Vis innlegg
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen A) Holy Crap
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen B) Holy Shit
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen C) Holy Diver
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen D) Holy Knight
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen E) Holy Star
    07.03.09 Niclas har mistet landsbyen F) Holy Moses
    Næmmen, hva er dette for noe tull :P

Er nok ikke meg som heter Niclas. Ikke så rart siden det ikke er noen som heter Niclas på s3.
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås

Standard hmm?

Min erfaring er at AS, L&F, AC og DC er mer taktiske, og legger opp angrepene smartere. Men zoo har flere tropper. Så dette blir spennede :)

Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Potsad Vis innlegg
    Min erfaring er at AS, L&F, AC og DC er mer taktiske, og legger opp angrepene smartere. Men zoo har flere tropper. Så dette blir spennede :)
    Vi har Ozi. Kan ikke bli mer taktisk da ;)

Bosettsmann Sebe_no3/4 sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Næmmen, hva er dette for noe tull :P
    Hva? Har zoo utviklet et super våpen som gjemmer spillere til endgame!? Om en under navnet Niclas dukker opp under endgame med mega sweep sladrer jeg!

On-topic

L&F, AC/DC, og AS er glade for å spille mot zoo, serveren vil nok bli rimelig jevn, og den som gir "folket" moral til fake, ta eget initiativ, jobbe sammen best, vil mest sansynlig seire. Selv føler jeg at spillestilene til zoo og L&F, AS osv. er helt forskjellig på disse områdene jeg nettopp nevnte, så får se hvilken spillestil som seirer her. Begge sider har tipp topp spillere, og hva som helst kan skje :)

Lykke til Zoo, Elite, og ooz.

Kos og Klems
    Sebe
    L&F SW
    Sitat Opprinnelig skrevet av Richard Dawkins
    There's real poetry in the real world. Science is the poetry of reality.

Side 3 av 19 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Vedlikehold] Nedetid på alle servere / alle spill
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-02-22, 13:24
  2. Alle vs LL ?
    By Bare mg in forum S2 - runde 4: oktober 2010 - september 2011
    Svar: 77
    Siste innlegg: 2011-05-08, 21:22
  3. Alle oppdragene?
    By helper in forum Spørsmål