Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 22

Tråd: VARNING för scammers! (NOX)

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Skjetten

Standard

Dem har sikkert en funksjon som gjør at dem kan gå inn på brukeren din uten passord.

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Kan ikke en MH svare her? De trenger ikke passordet ditt for og gå innpå kontoen din.
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Very special person Faith sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009

Standard

Som PerrinAybara sier; det er overhodet ikke mulig for oss å se passordene til brukerne, fy på dere for at dere ikke hører på han ;)

Standard

Jeg tror perrin lyver.

Jeg sa til MH at vi ikke hadde samme passord men han sa att vi hadde det, og da måtte jeg bare gi meg..

Very special person Faith sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009

Standard

Nei, Perrin lyver ikke, hvorfor i alle dager skulle han gjøre det?

Vi kan ikke, under noen omstendigheter, se passordene til brukerne da disse er KRYPTERT.

Dog stemmer likevel det du sier, men det betyr ikke at det PerrinAybara sier er galt.

Standard

Dvs. at MH kan se at krypteringen er lik, dermed er passordet likt, eller hvordan fungerer det?
    Ikke at jeg bryr meg så veldig, men ble litt nysgjerrig.

Watchout sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    (0 | 0)

Standard

Hejsan alla.

Multihunters och admins kan INTE se själva lösenordet, vi kan dock se matchningar, dvs om någon annan har samma lösenord.

Detta för att kunna upprätthålla §1,2:

Eieren av kontoen skal ikke overføre passordet av kontoen til en person som spiller i samme verden/server. I tillegg er det ulovlig å bevisst velge samme passord som en annen spiller i verdenen/serveren; handlingen er regnet som multi-kontoer (flere kontoer pr. spiller), som er definert i reglene.

MVH
    Watchout.
    Watchout - Föredetta Multihunter utbildare .NO

Standard

Takk. Da skulle det vel ikke være mer å krangle om. ;)

Standard

Krypteringer kan vel.. dekrypteres? Tviler litt på at Travian har en veldig high-tech krypteringsmodul (correct me if I'm wrong!), men jeg tviler også på at MH/game admin har noen som helst mulighet til å lovlig få tak i passord (da antar jeg altså at dekryptering er ulovlig).

Menmen, nok om det. Bra dere warner oss travle maur :)

HirdmannHirdmannHirdmann
    Ble medlem
    Oct 2008
    Sted
    Mesnali, Hedmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Orbit Vis innlegg
    Krypteringer kan vel.. dekrypteres? Tviler litt på at Travian har en veldig high-tech krypteringsmodul (correct me if I'm wrong!), men jeg tviler også på at MH/game admin har noen som helst mulighet til å lovlig få tak i passord (da antar jeg altså at dekryptering er ulovlig).

Menmen, nok om det. Bra dere warner oss travle maur :)
    Hmmmmm....
    Sitat Opprinnelig skrevet av Watchout Vis innlegg
    Hejsan alla.

Multihunters och admins kan INTE se själva lösenordet, vi kan dock se matchningar, dvs om någon annan har samma lösenord.

Detta för att kunna upprätthålla §1,2:

Eieren av kontoen skal ikke overføre passordet av kontoen til en person som spiller i samme verden/server. I tillegg er det ulovlig å bevisst velge samme passord som en annen spiller i verdenen/serveren; handlingen er regnet som multi-kontoer (flere kontoer pr. spiller), som er definert i reglene.

MVH
    Watchout.
    Mvh Demidov - Support s2
    I am HOT, and i'm PROUD of it! :D

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •