Side 1 av 6 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 59

Tråd: Premier

Standard Premier

Vel tittelen på dette emnet sier vel det meste. Jeg er helt sikker på at MANGE eller de FLESTE som spiller Travian vil gå med på dette og vil synes at ideen er bra.

Jeg vet at Travian-gjengen og Skaperen tjener veldig mye penger. 7 av 10 kjøper gull og noen kjøper også Bots(AutoAttack Bot, AutoBuildBot osv). Dere som sitter på Toppen tjener ganske mye penger det kan jeg love alle sammen.
    MEN hva er det dere gjør for oss? Jo, dere kommer med en liten oppdatering eller endring i spillet i løpet av 2-4 år. Slik at de som hadde tenkt å slutte starter opp igjen og at flere og flere fortsetter.

Husker når min venn rekrutterte meg i å spille Travian, det første jeg spurte var om det var noe man kunne vinne. Man vinner Respekt hvis man vinner end-game sa han. RESPEKT??????
    Folk betaler penger, massevis av penger og alt man kan vinne er RESPEKT? Det er da litt latterlig, det er jo lureri. Vinneren får respekt av folk han ikke kjenner og folk kjenner heller ikke ham, ivhertfall som person.

Folk spiller Travian veldig lenge, de legger mye tid i den for å vinne. Derfor hvis Travian-Crewet bryr seg om spillere og IKKE BARE PENGER så synes jeg at det bør være en premie system. Top10 spillere eller Top5 allianser. At de får premie. Med tanke på de pengene Skaperen tjener inn så vil det bare koste ham en liten brøkdel av det han tjener.

Jeg kan komme med noen eksempler på spill som jeg har spilt på nett, helt GRATIS og hvor man kunne vinne flotte premier som Xbox360/Tv/Ps3 osv og spillet var like spennende som travian.

Springskalle player sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    Where you never have been,shaaaa!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av mysterio90 Vis innlegg
    Vel tittelen på dette emnet sier vel det meste. Jeg er helt sikker på at MANGE eller de FLESTE som spiller Travian vil gå med på dette og vil synes at ideen er bra.

Jeg vet at Travian-gjengen og Skaperen tjener veldig mye penger. 7 av 10 kjøper gull og noen kjøper også Bots(AutoAttack Bot, AutoBuildBot osv). Dere som sitter på Toppen tjener ganske mye penger det kan jeg love alle sammen.
    MEN hva er det dere gjør for oss? Jo, dere kommer med en liten oppdatering eller endring i spillet i løpet av 2-4 år. Slik at de som hadde tenkt å slutte starter opp igjen og at flere og flere fortsetter.

Husker når min venn rekrutterte meg i å spille Travian, det første jeg spurte var om det var noe man kunne vinne. Man vinner Respekt hvis man vinner end-game sa han. RESPEKT??????
    Folk betaler penger, massevis av penger og alt man kan vinne er RESPEKT? Det er da litt latterlig, det er jo lureri. Vinneren får respekt av folk han ikke kjenner og folk kjenner heller ikke ham, ivhertfall som person.

Folk spiller Travian veldig lenge, de legger mye tid i den for å vinne. Derfor hvis Travian-Crewet bryr seg om spillere og IKKE BARE PENGER så synes jeg at det bør være en premie system. Top10 spillere eller Top5 allianser. At de får premie. Med tanke på de pengene Skaperen tjener inn så vil det bare koste ham en liten brøkdel av det han tjener.

Jeg kan komme med noen eksempler på spill som jeg har spilt på nett, helt GRATIS og hvor man kunne vinne flotte premier som Xbox360/Tv/Ps3 osv og spillet var like spennende som travian.
    Kan ikkje gi ein flat sjerm hd tv til alle sammen heller da.
    Men eg liker respekt da :D
    Respekter meg fordi eg er bedre en dere xD
    Men travian er ikkje billionerer,vet du kor mangen servere det er?Vis dei skal gi preime til 15 stk. kver gang ein server restarter...Uffa meg o_0

Ble medlem
    Dec 2007
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Basma12 Vis innlegg
    ???,

men send denne:
    GO zxn4df til antall 2201
    Han vill ha premier får å vinne ein server.

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av player Vis innlegg
    Kan ikkje gi ein flat sjerm hd tv til alle sammen heller da.
    Men eg liker respekt da :D
    Respekter meg fordi eg er bedre en dere xD
    Men travian er ikkje billionerer,vet du kor mangen servere det er?Vis dei skal gi preime til 15 stk. kver gang ein server restarter...Uffa meg o_0
    Finnes ikke noe som heter billion eller billioner i norsk. Det finnes i engelsk og betyr milliard. Det neste i norsk etter milliard er kvadratrillion.

Hva er poenget med og få det? Hadde det ikke bare vært bedre om den som vinner hadde bare fått 50 -100 gull. Helt gratis for teamet.
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Ble medlem
    Dec 2007
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blodix Vis innlegg
    Finnes ikke noe som heter billion eller billioner i norsk. Det finnes i engelsk og betyr milliard. Det neste i norsk etter milliard er kvadratrillion.

Hva er poenget med og få det? Hadde det ikke bare vært bedre om den som vinner hadde bare fått 50 -100 gull. Helt gratis for teamet.
    Liker din ide bedre :)

SpringskalleSpringskalle helper sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    (-46|-91)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blodix Vis innlegg

Tuller dere?
    En på vanlig server som har rundt 35000 i pop og mangen landsbyer sier 100 gull er INGENTING for han og det er på en måte sant i forhold til det han har brukt

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av helper Vis innlegg
    Tuller dere?
    En på vanlig server som har rundt 35000 i pop og mangen landsbyer sier 100 gull er INGENTING for han og det er på en måte sant i forhold til det han har brukt
    Ja jeg vet det er lite, men ingen har sagt at man trenger premie det hele tatt? Er det ikke bedre med bare en symbolsk liten premie?
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Ble medlem
    Dec 2007
    Sted

Standard

Man skal ikkje få det på den serveren da :)
    Du kan ha det på den serveren etter den har restarta.
    100 gull er mye får ein med 2 innb og 1 by :)

SpringskalleSpringskalle helper sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    (-46|-91)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av player Vis innlegg
    Man skal ikkje få det på den serveren da :)
    Du kan ha det på den serveren etter den har restarta.
    100 gull er mye får ein med 2 innb og 1 by :)
    Ikkje for dem som kjøper foreksempel 600 i begynneslen:p

1/6 blir brukt på 3 dager i begynnelsen(ca)

Ble medlem
    Dec 2007
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av helper Vis innlegg
    Ikkje for dem som kjøper foreksempel 600 i begynneslen:p

1/6 blir brukt på 3 dager i begynnelsen(ca)
    Ja men samma da!Alle blir vell glade får litt gull uansett!

Side 1 av 6 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Barclays Premier League 2011-2012
    By Koisen in forum Kultur
    Svar: 29
    Siste innlegg: 2012-05-17, 21:40
  2. [Annonsering] Travian feirer én million fans: flotte premier kan vinnes!
    By PerrinAybara in forum Annonseringer
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2012-02-29, 21:05
  3. Premier League 10/11
    By nanus in forum Kultur
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-05-27, 12:30
  4. Premier League 09/2010
    By Jocce in forum Kultur
    Svar: 50
    Siste innlegg: 2009-08-22, 22:41
  5. Premier League