Side 8 av 8 FørstFørst ... 678
Viser resultater 71 til 78 av 78

Tråd: Tragisk!

Standard

Sier meg meget enig med den som står over! Eller i hvert fall nederst på forrige side.. :)

Kokosbolle
    Guest

Standard

altså, kan huske min første runde som var på ukx, og jeg ble farma som f* av en tysker. Sendte han bare noen hyggelige meldinger osv, så viste det seg at han slett ikke var så verst, han tilbød seg faktisk å beskytte meg gjennom runden og hjelpe meg med how-to's og sånn. Er helt idiotisk å slette seg uten å prøve!

Standard

mitt nabolag har fint med farms enda xD
    Eneste dumme er at eg ikke er alene om å farme de :P

Bosettsmann
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Norge

Standard

Som flere har påpekt så fatter jeg ikke hvorfor travian oppfordrer nybegynnere til å være romere. De første troppene du får er beregnet på kavaleriforsvar, men kan jo også brukes til angrep. Men som nybegynnere generelt, så vil man som regel deffe i starten når man er under konstante angrep fra germanere. Ingen vits å angripe 300 klubbemenn med 20 legionærer. Jordkjelleren er underlegen den til gallerne, som også får phalanxer som er en altmuligmann i defence.

Dette burde de gjøre noe med.

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Tobbstern Vis innlegg
    Som flere har påpekt så fatter jeg ikke hvorfor travian oppfordrer nybegynnere til å være romere. De første troppene du får er beregnet på kavaleriforsvar, men kan jo også brukes til angrep. Men som nybegynnere generelt, så vil man som regel deffe i starten når man er under konstante angrep fra germanere. Ingen vits å angripe 300 klubbemenn med 20 legionærer. Jordkjelleren er underlegen den til gallerne, som også får phalanxer som er en altmuligmann i defence.

Dette burde de gjøre noe med.
    Kan jo sitere hva "bruksanvisningen" sier om gallere:

For nybegynnere og de som ikke helt vet hvordan de vil spille, er gallerne et ideelt valg.
    Mens dette er hva det står om romere:

Ettersom romerne er svake i begynnelsen er de et dårlig valg for nybegynnere.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Nanus, det er nytt ;)

Romere var for nybegynnere før.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Standard

lol du var min farm

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Zippe Vis innlegg
    Teit, forrige S4 var jeg en farm siden jeg startet 1-2 mnd'er etter resten. ( minst ).
    Jeg var alikavell i den vinnende alliansen/metaen.
    hehe du var min farm

Side 8 av 8 FørstFørst ... 678

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 19:18
  2. Tragisk pt. 2
    By 1Banditt in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 46
    Siste innlegg: 2009-09-09, 15:00

Regler for innlegg