Jeg regner med at de fleste av de er romerne siden alle romere utenom de aller este spillerne i værden blir farmet. Må har dritt flaks og dritt skils og være veldig aktiv!
Jeg klarte å eie området mitt på speed forige runde en stund helt til en germaner langveisfra og tok 15-cropern min som jeg skulle ta om ikke lenge og han ødela hele byen min med kattapulter og så farmet alt jeg hadde av resurser så jeg synes ikke det er rart at noen folk sletter brukerne sine, spessielt ikke vis de blir farmet så kraftig at dde ikke eier resurser til å gjøre noen ting.
Desuten er de fleste romerne nybegynnere og nybegynnere tar de veldig hardt å bli farmet og vet ikke hvordan man stopper det. Mens neste nalle de gode spillerne er germanere såklart. Dette spillet er nesten totalt ute av balanse. Er du romer blir du farmet. Er du germaner farmer du. Desuten nybegynnere har ikke en sjangs med romere mot germanere som er pro. vis alle nybegynnerne var gallere i stede så hadde germanerne hatt lite å leve på. Nybegynnerne er levebrødet til de som bruker gull og jeg regner vel med at det er derfor nybegynnere oppfordre til å være romere siden de ikke har noe forsvar mot germanere. De skulle oppfordre de mtil å ta gallere i stede for da hadde det ikke bare vært at germanerne skyter opp i lufta og er lang over resten og fortsetter og farme alle som er igjen. De er ikke mange romere som er på toppen.
Dette spillet er rett og slett ubalansert pga germanerne.