Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 78

Tråd: Tragisk!

ValslyngeValslyngeValslynge General Black sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jonnis Vis innlegg
    Denne s4 ser ut til å bli en forferdelig kjedelig/tragisk server, jeg gikk gjennom nabolaget idag ,og folk sletter seg som fluer etter 1 uke ! wtf? Jeg vet det er kjipt å bli farmet , men å slette seg etter 1 uke er drøyt. Det blir jo ingen kamp hvis folk holder på sånn. Dette senker nivået i Travian norge når folk sletter seg uten å prøve. ALLE har vært i den situasjonen da de var ny i spillet og ble farmet...

Hva mener dere om at folk gir seg så fort?

/J
    Jeg regner med at de fleste av de er romerne siden alle romere utenom de aller este spillerne i værden blir farmet. Må har dritt flaks og dritt skils og være veldig aktiv!

Jeg klarte å eie området mitt på speed forige runde en stund helt til en germaner langveisfra og tok 15-cropern min som jeg skulle ta om ikke lenge og han ødela hele byen min med kattapulter og så farmet alt jeg hadde av resurser så jeg synes ikke det er rart at noen folk sletter brukerne sine, spessielt ikke vis de blir farmet så kraftig at dde ikke eier resurser til å gjøre noen ting.

Desuten er de fleste romerne nybegynnere og nybegynnere tar de veldig hardt å bli farmet og vet ikke hvordan man stopper det. Mens neste nalle de gode spillerne er germanere såklart. Dette spillet er nesten totalt ute av balanse. Er du romer blir du farmet. Er du germaner farmer du. Desuten nybegynnere har ikke en sjangs med romere mot germanere som er pro. vis alle nybegynnerne var gallere i stede så hadde germanerne hatt lite å leve på. Nybegynnerne er levebrødet til de som bruker gull og jeg regner vel med at det er derfor nybegynnere oppfordre til å være romere siden de ikke har noe forsvar mot germanere. De skulle oppfordre de mtil å ta gallere i stede for da hadde det ikke bare vært at germanerne skyter opp i lufta og er lang over resten og fortsetter og farme alle som er igjen. De er ikke mange romere som er på toppen.

Dette spillet er rett og slett ubalansert pga germanerne.
    KA-FU*KING-BOOM FRE*KBAGS!!!!!
    Quote av Dimpsey fra COD WAW Nazi Zombies.

General Black... is Back!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av player Vis innlegg
    Kunne ha gjort det,men fikk elendig start på serveren :S Farmene saug så hard.Fikk 0 ress heile tiden :(
    Uhm, altså... Farmene kan da ikke suge, er i så fall du som suger om du ikke greier å plyndre fra farmer som suger O_o
    Nox7 - Mr.Blue (Heroes) | Nox8 - Ryzing Enigma (M-DX) | Nox9 - Tordenskiold (KFSDV) | Sez11 - Alaric (EW) | Nox12 - Alaric (Hurr Durr) | Nox15 - Fox Romeo (VS) | Nox17 - Genseric (Vandals) | Nox25 - Alaric (TE)

ValslyngeValslyngeValslynge trinspt sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    Lerkendal <3

Standard

jeg blir angrepet av 10 stykker hvert 10ende minutt, men om jeg slutter? nei da!

Jeg bare oppgraderer jordkjelleren hele tiden så ingen får en ***** av meg!
    The Age of Stupid. Se den!

Sitat Opprinnelig skrevet av Hakpet Vis innlegg
    Dette var en mildt sagt inaktiv runde.

Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Kunne ha gjort det,men fikk elendig start på serveren :S Farmene saug så hard.Fikk 0 ress heile tiden :(
    Har du ikke hørt om jordkjeller. Men jeg regner med at alle som angriper noen her er germanere. Det er ikke så veldig mye cred for å gjøre det siden det er bøtter og spann med folk som klarer det samme. Vis meg at du klarer å eie med romere da har du skils. Ikke skryt av at du klarer noe enkelt.
    KA-FU*KING-BOOM FRE*KBAGS!!!!!
    Quote av Dimpsey fra COD WAW Nazi Zombies.

General Black... is Back!

Springskalle player sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    Where you never have been,shaaaa!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av booker Vis innlegg
    Uhm, altså... Farmene kan da ikke suge, er i så fall du som suger om du ikke greier å plyndre fra farmer som suger O_o
    Tenkte mer på at dei har oppgradert jordkjellern noe *******.Så ker eineste gang eg angriper.0 ress o_0

KløvrytterKløvrytter Jonnis sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Kristiansand

Standard

Tenkte mer på at dei har oppgradert jordkjellern noe *******.Så ker eineste gang eg angriper.0 ress o_0
    Kan jeg få spørre om hva nicket ditt er?
    o.0

Standard

Slutt med å whine, du farmer rett og slett ikke bra nok, trenger ikke gråte på forumet pga det.
    Nox7 - Mr.Blue (Heroes) | Nox8 - Ryzing Enigma (M-DX) | Nox9 - Tordenskiold (KFSDV) | Sez11 - Alaric (EW) | Nox12 - Alaric (Hurr Durr) | Nox15 - Fox Romeo (VS) | Nox17 - Genseric (Vandals) | Nox25 - Alaric (TE)

Berserk Spim sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Sted
    I skogen ett sted.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av trinspt Vis innlegg
    jeg blir angrepet av 10 stykker hvert 10ende minutt, men om jeg slutter? nei da!

Jeg bare oppgraderer jordkjelleren hele tiden så ingen får en ***** av meg!

nettopp er romer, klarer meg bra å er langt i fra noen værdensmester, mann må være aktiv kan ikke regne med å klare noe hvis man logger på 1 gang i uka :)

Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av booker Vis innlegg
    Slutt med å whine, du farmer rett og slett ikke bra nok, trenger ikke gråte på forumet pga det.
    Det som er iriterende at folk som er germanere farmer hele tiden. Så nå du ikke har plass til flere jordkjellere så har du jo et problem. man blir ikke særlig stor da. Man får vel bare ta opp kampen mot en overlegen fiende.

Sitat Opprinnelig skrevet av Spim Vis innlegg
    nettopp er romer, klarer meg bra å er langt i fra noen værdensmester, mann må være aktiv kan ikke regne med å klare noe hvis man logger på 1 gang i uka :)
    Jeg er pålogget flere ganger om dagen jeg men jeg blir angrepet alikevel. Prøver å oppgradere jordkjelleren. men jeg har bare 59 innbyggere.hva gjør du når du ikke kan utvide jordkjellerne dine mere. man har ikke uendeleig space i byen sin.

Standard

Men du kan jo snu visen på hode... En galler som får TTs fort i begynnelsen av en server er så og si uslålig hvis han/henne er aktiv. TT dreper lett klubber, tar mye ress siden germanerene ikke har jordkjellere som oftest og de er klart de raskeste troppene på spillet.

Er du erfaren å velger gallerene på en server, så har det ikke så mye å si at en germaner har plyndret over 100k ress mer en deg, når du bare kan sende 10-20 TTs så er hæren deres utlettet.
    Wise is the man that taste on Smirnoff.

Side 3 av 8 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. tragisk!
    By Fredrico in forum Lekeplassen
    Svar: 341
    Siste innlegg: 2015-07-23, 20:18
  2. Tragisk pt. 2
    By 1Banditt in forum S4 - runde 2: januar 2009 - januar 2010
    Svar: 46
    Siste innlegg: 2009-09-09, 16:00

Regler for innlegg