Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 38

Tråd: Sammenkomst 10. Januar

Standard Sammenkomst 10. Januar

Ser ut som alle trådene har blitt slettet nå. Moderatorer kan ikke vennligst hente tilbake den/de trådene som omhandlet sammenkomsten 10. januar? Det er i travian sin egen interesse å la folk møtes siden et møte mellom travian-folk vil fremme interessen for videre spill.

Håper dere ikke er firkantete på dette.

Og dersom det av en eller annen grunn ikke er mulig å hente tråden(e) igjen, syns jeg dere burde la denne tråden bli værende oppe selvom den strengt tatt ikke har noe med den nye serveren å gjøre.

Standard

enig med per her.
    Vi burde også snarlig bare gjøre en avgjørelse på sted.. f.eks bare sette sted og tid så humper de som vil bort.

Det er forhåpentligvis en del som skal komme

Standard

Jeg vet ikke hvordan det er med plass hos Peppes, men jeg foreslår Peppes Karl Johan. gate. Den ligger i Karl Johans gate 1, regner med at det er helt i begynnelsen ved Oslo s.

Standard

Hei.

De gamle trådene er dessverre vekk, men denne her får selvfølgelig stå i fred.

-lb
    My taste includes both snails and oysters.

Standard hva blir det til?

hei folkens
    er det oslo treff 10 januar?
    ok å vite for har lyst å se flere av mine fiender dypt i øynene under ett par pils;)
    + skylder en viss danske par pils (egentlig kasse)
    håper noen drar i gang fort igjen denne tråden for vi var en knall gjeng Vinnere og tapere(me),

mvh
    max

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pastorn Vis innlegg
    hei folkens
    er det oslo treff 10 januar?
    ok å vite for har lyst å se flere av mine fiender dypt i øynene under ett par pils;)
    + skylder en viss danske par pils (egentlig kasse)
    håper noen drar i gang fort igjen denne tråden for vi var en knall gjeng Vinnere og tapere(me),

mvh
    max
    De som har skrevet her skal ihvertfall komme, pluss smudger og sekt vet jeg. Var bra oppslutning rundt det før serveren var ferdig, men virker som om det er glemt alt sammen nå..

Standard

Jeg ser det er mange som har vært inne å lest her ihvertfall, men utrolig kjedelig hvis det bare blir oss som står her nå som stiller. Jeg har postet en sak på mølforumet, men var heller laber vilje der også.

Kom igjen da folkens :D

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Schlafen Vis innlegg
    Jeg ser det er mange som har vært inne å lest her ihvertfall, men utrolig kjedelig hvis det bare blir oss som står her nå som stiller. Jeg har postet en sak på mølforumet, men var heller laber vilje der også.

Kom igjen da folkens :D

får du med deg sommerfuglen så kommer jeg ;)
    men... noen som har et noenlunne klokkeslett?? må på juletrefest med barnehagen først på dagen
    -Nikita, MØL servervinner s4, 2008
    -Coolina, Ground Zero server 2, 2008-2009
    -Wolverine, server 2, 2009-2010

Standard

Bankers og blodtann kommer også

Standard

Daniel have to work.
    Would if i could :(

Max: Håber du får en hyggelig aften og bare gi en øl til Ravn eller Hawk istedet, hvis de kommer :)

Ha en rigtig go aften.
    Everybody loves Spec and the POP boys.

SPECial - SPECtacular - ReSPECt

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Serverstarter januar
    By PerrinAybara in forum Generelt
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2012-01-30, 18:15
  2. Forumoppdatering (per 3./4. januar)
    By LarsOlaEide in forum Generelt
    Svar: 17