Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 38 av 38

Tråd: Sammenkomst 10. Januar

Standard

Må nesten bare understreke at det er klokken 20 da :P I tilfelle noen er litte trange ;)

Standard

Synes det er på sin plass, med en liten... "oppsummering" av s4 treffet, fredag for en uke siden :)

Kan beskrives så lett som med 3 ord - En knallbra kveld, men jeg tenkte å utdype litt mer ;p

Møtte Cerenity i Oslo, før vi dro opp i til..Rockin(?) og møtte sekt i noen min. Det var kos, vi hilse også sekts venn, som sikkert har blitt fora inn mer enn nok travian for en hel livstid, uten å noen gang ha spilt det...

Travian-mode: On
    Rundt 20ish møtte vi opp på egon, ble vist bordene våre, før emgk5 og slaskegjengen hans fra MØL trampa inn i lokalene og knuste alt håp om en MØL-fri kveld ;) Vi ble introdusert for Schlafen og smudger. Noen min senere kom sommerfuglen og appelsin, tett timet med Perman og ting så mørk ut for meg og Cerenity som nå var presset inn i ett MØL-hjørne, innerst i lokalet... Men så ringte TLFen - Forsterkninger var på vei! De var faktisk så langt på vei at de var kun noen sekunder unna! Kraby og Mumidalen fra origin kom brasende til unnsetning(som så mang en gang i løpet av serveren), og vi kunne puste lettet ut. Jeg og Cer følte oss med ett, mindre underlegne og kampene...

Travian-mode: Off

...øh...praten og drikkinga startet for fullt :)

Etter hva mange vil definere som middag(jeg telte 4 pizzaer, en biff, 5 øl, noe vann...og en eplekake med is?!) dro vi over til Grønland. Grønland er plassen du drar med barna dine når de skal lære om mangfold og aksept, eller ihvertfall forsøke å forstå begrepene. Er du så vågal at du faktisk tørr bevege deg inne på en pub/kafe/restaurant kan du aldri være helt sikker på hva du går til - annet enn kvelden vil bli husket. Når det i tillegg er hva? 10 supernerder med fyll, som andre interesse kan jeg garantere at kvelden blir minneverdig uansett!

Anyhow... Vi endte opp på en plass jeg ikke husker hva heter lengre. Ølet var billig, og derfor ble det ingen megaprotester eller ramaskik når jeg nevnte Grønland som vannhull og oppholdssted de neste timene. (Kanskje med unntak av biffspisende sosseCerenity, men han kunne jo ikke si nei :)) Når Mumi&Kraby i tillegg hadde overtalt Steinbånnbayer til å dra fangevokterkroppen sin ut av fengselet og ut for å møte "skikkelige" mennesker ;) Var Grønland naturlig. Jepp. 100%.

Etter 4-5-6 pils, kom emgk5s venninner på besøk... Jeg tror ikke jeg skal utdype veldig mer nå, dels fordi dette har blitt uansvarlig langt, dels fordi det er mindreårige på disse forumene. Men jeg kan nevne at jeg og cer dro hjem rundt 6 tia på morran, etter nach hos emgk5.

Til sist vil jeg si: TAKK TIL ALLE SOM MØTTE OPP - VI TAR EN SAMLING TIL, NÆRMERE SOMMERN :D

Edit: Mulig hendelsesforløpet på egon var anderledes, men jeg historien ble litt bedre slik jeg skrev den ;p

Standard

Rock-In, stemmer det ;)

Synd jeg ikke fikk stilt opp her. Hadde som PM skriver her med meg en (ikketravian)kompis på Prodigy først, og etter konserten var ferdig var ikke veldig hypp på å traske til grønland, da vi var ganske slitne og fulle. Fikk hvertfall hilst på cerenity da, og Christian seff som jeg jo har møtt før. Satser på jeg får hilst på flere ved neste anledning

Standard

synd du ikke fikk vært med videre sekt. du skulle tatt turen innom og hilst på. :)

Ellers en flott oppsummering PM. ^^

Det var totalt sett en uhyre artig kveld.. ble kanskje en øl eller 5 for mye den kvelden.. Men humøret falt ikke av den grunn. :P

Standard

søren klype!!! je har gått glipp av all moroa je skjønner je!!!

er det så dekk skar ha no mer sammenkomst til sommar`n ? håper det!!

er noen ta dekk på noen server nå hæll?

je har itte vøri inne her sea vi vant 4serveren sist je ama :D ble lang feiring på meg! hehehe

Standard

Jeg hører rykter om at jeg skal nedover i slutten av mai. Så jada, blir enda ett treff rundt den tiden, om folk er villig til å stille opp i det forhåpentligvis nydelige maiværet :)

BerserkBerserk korporalen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    NordTrønderlag

Talking Oslo

Sitat Opprinnelig skrevet av billi Vis innlegg
    Feiret meg selv i Trondheim i kveld. Tok en kyllingrull på Orange og tenkte på dere gærninger i Oslo. Må vi aldri møtes igjen godtfolk!
    Skal vi sende noen katas til Oslo
    En vinner lytter, en taper bare venter til det er deres tur til å snakke

Standard

hehe... så lenge dekk itte bommer, å knuser Toten så :P

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Lignende tråder

1. Serverstarter januar
    By PerrinAybara in forum Generelt
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2012-01-30, 18:15
  2. Forumoppdatering (per 3./4. januar)
    By LarsOlaEide in forum Generelt