Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 38

Tråd: Sammenkomst 10. Januar

Standard

Meeeeen.... hva med klokkeslett?? noen forslag??

19?? 20??
    -Nikita, MØL servervinner s4, 2008
    -Coolina, Ground Zero server 2, 2008-2009
    -Wolverine, server 2, 2009-2010

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Schlafen Vis innlegg
    De som har skrevet her skal ihvertfall komme, pluss smudger og sekt vet jeg. Var bra oppslutning rundt det før serveren var ferdig, men virker som om det er glemt alt sammen nå..
    Må bare beklage, har ikke mulighet til å komme. Det har kommet opp diverse ting som hindrer meg i å reise til Oslo imorgen. Veldig synd, for jeg hadde gledet meg til å treffe folk. Synd det ikke blir større oppslutning når det kommer til stykket, for da jeg lanserte ideen var det hvertfall 20-30 stykk som ytret at de kunne tenke seg dette.

Men jeg ser ikke noe i veien for at det kan arrangeres flere møter, om kontakten blir opprettholdt. Vår/sommer i oslo er jo strålende? ;)

Ha en heidundranes kveld dere som har mulighet til å stille opp, og håper vi kan møtes ved en senere anledning.

-sekt

Standard

Jeg har pratet med emgk5 om dette nå og vi lurer på om vi ikke skal utsette treffet. Blir litt halvveis føler vi hvis det bare kommer 6-7stk.

Hva tenker folk om det? Er jo mye mer moro hvis det kommer 20+ :)

Kan evt høre med forumansvarlig her om vi kan legge ut tråder i de andre serverforumene her, i fall noen gamle s4spillere er der og ikke sjekker her lenger.

Standard

Åååå, Jeg vil også komme!!!!!
    HÅPER på å få kommet, men kan ikke garantere noe!!!
    Tror nokk jeg også skylder noen pils til noen der ute ;)
    Om jeg ikke ser dere, får dere kose dere masse, masse, masse og legg inn en liten rapport
    etterpå!!!!

:D

Standard

Jeg har pratet med emgk5 om dette nå og vi lurer på om vi ikke skal utsette treffet. Blir litt halvveis føler vi hvis det bare kommer 6-7stk.

Hva tenker folk om det? Er jo mye mer moro hvis det kommer 20+ :)

Kan evt høre med forumansvarlig her om vi kan legge ut tråder i de andre serverforumene her, i fall noen gamle s4spillere er der og ikke sjekker her lenger.
    Er helt enig med dere.

At det skal være så lett å arrangere nattlige aksjoner med 20 stk, men et lite treff man har lang tid på å organiserer skal være så vanskelig ;)

Standard

Da setter vi det på hold enn så lenge, så kommer vi opp med en ny dato i løpet av helgen!

!!IKKE DRA TIL OSLO FOR Å MØTE S4 FOLK I MORGEN DA!!

Hadde gledet meg til morgendagen, men blir som jeg nevnte tidligere mye morsommere hvis vi blir mange fra begge sider :)

Banned
    Ble medlem
    Dec 2008

Talking

Da setter vi det på hold enn så lenge, så kommer vi opp med en ny dato i løpet av helgen!

!!IKKE DRA TIL OSLO FOR Å MØTE S4 FOLK I MORGEN DA!!

Hadde gledet meg til morgendagen, men blir som jeg nevnte tidligere mye morsommere hvis vi blir mange fra begge sider :)
    risikerer att det blir de værste opptøyene oslo har opplevd, liker denne byen som den er så kan dere ikke gå værfor dere da :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Klingo Vis innlegg
    risikerer att det blir de værste opptøyene oslo har opplevd, liker denne byen som den er så kan dere ikke gå værfor dere da :)
    Du sier noe der. Kanskje greit å ikke reke rundt i Karl Johansgate i disse dager.

Standard

Hmm, mistenker at det ikke er mulig å få til at opptil 20 blir med lenger. Møl-forumet er fortsatt aktivt, men TL har lagt ned sitt har de ikke?

Bare Sekt jeg har sett gi svar fra TL (hvis ikke de jeg ikke kjenner igjen er TL da), om ikke minst 20 mennesker totalt svarer i denne tråden hvertfall burde det være vanskelig å få til 20, siden noen som regel svarer nei.

Menmen, virker som det er mange som ikke sjekker innom her lengre, TL-folket kan ikke passe på at alle som potentielt kunne vært med sjekker innom her? Virker som mange har droppet helt ut av travian-verden og ikke vil sjekke forum en gang..

Standard

Full borgerkrig i Oslo nå, send def og korn.

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Serverstarter januar
    By PerrinAybara in forum Generelt
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2012-01-30, 18:15
  2. Forumoppdatering (per 3./4. januar)
    By LarsOlaEide in forum Generelt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 2011-02-17, 20:11
  3. Artefakter - 27 januar
    By Alexxi in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011