Meeeeen.... hva med klokkeslett?? noen forslag??
19?? 20??
Meeeeen.... hva med klokkeslett?? noen forslag??
19?? 20??
-Nikita, MØL servervinner s4, 2008
-Coolina, Ground Zero server 2, 2008-2009
-Wolverine, server 2, 2009-2010
Må bare beklage, har ikke mulighet til å komme. Det har kommet opp diverse ting som hindrer meg i å reise til Oslo imorgen. Veldig synd, for jeg hadde gledet meg til å treffe folk. Synd det ikke blir større oppslutning når det kommer til stykket, for da jeg lanserte ideen var det hvertfall 20-30 stykk som ytret at de kunne tenke seg dette.
Men jeg ser ikke noe i veien for at det kan arrangeres flere møter, om kontakten blir opprettholdt. Vår/sommer i oslo er jo strålende? ;)
Ha en heidundranes kveld dere som har mulighet til å stille opp, og håper vi kan møtes ved en senere anledning.
-sekt
Jeg har pratet med emgk5 om dette nå og vi lurer på om vi ikke skal utsette treffet. Blir litt halvveis føler vi hvis det bare kommer 6-7stk.
Hva tenker folk om det? Er jo mye mer moro hvis det kommer 20+ :)
Kan evt høre med forumansvarlig her om vi kan legge ut tråder i de andre serverforumene her, i fall noen gamle s4spillere er der og ikke sjekker her lenger.
Åååå, Jeg vil også komme!!!!!
HÅPER på å få kommet, men kan ikke garantere noe!!!
Tror nokk jeg også skylder noen pils til noen der ute ;)
Om jeg ikke ser dere, får dere kose dere masse, masse, masse og legg inn en liten rapport
etterpå!!!!
:D
Da setter vi det på hold enn så lenge, så kommer vi opp med en ny dato i løpet av helgen!
!!IKKE DRA TIL OSLO FOR Å MØTE S4 FOLK I MORGEN DA!!
Hadde gledet meg til morgendagen, men blir som jeg nevnte tidligere mye morsommere hvis vi blir mange fra begge sider :)
Hmm, mistenker at det ikke er mulig å få til at opptil 20 blir med lenger. Møl-forumet er fortsatt aktivt, men TL har lagt ned sitt har de ikke?
Bare Sekt jeg har sett gi svar fra TL (hvis ikke de jeg ikke kjenner igjen er TL da), om ikke minst 20 mennesker totalt svarer i denne tråden hvertfall burde det være vanskelig å få til 20, siden noen som regel svarer nei.
Menmen, virker som det er mange som ikke sjekker innom her lengre, TL-folket kan ikke passe på at alle som potentielt kunne vært med sjekker innom her? Virker som mange har droppet helt ut av travian-verden og ikke vil sjekke forum en gang..
Full borgerkrig i Oslo nå, send def og korn.