hvor lenge siden er det den startet? serveren altså....
Jeg syns ikke at Zoo har kontrollen. Det er noen små alliansen med store spillere.
Allianser som elite, TEST,rebels,PS, systema og mange andre topp allianser kan fort skape uro på serveren.
Wise is the man that taste on Smirnoff.
Jeg vil bare si at de som kaller seg Rebels har ingen av de orginale lederene!
Da 2 av de orginale lederen ga seg stoppet alt opp og alliansen gikk til H******
De orginale ledere var Ledelsen i Legends og SLV :)
/Jonnis/Ex-Makuma
o.0
Det er vel litt i tidligste laget å si hva som er serverens beste allianse? Hva med å vente i noen måneder?
s3.travian.no sin andre runde startet 10.10.08 klokken 06:00 :)
For å svare litt på temaet her, så er det for det første alt for tidlig å si noe om det.
Forøvrig, hvis man skal svare ut i fra bildet som er nå, så vil jeg si at Zoo, ooZ og Zoo NØ (med Elite/2) styrer. Men klart - hvis PS får med seg noen med futt i, så kan det jo bli en litt verre situasjon for Zoo (osv).
Problemet med Orgin er at de heller ikke har så mange "Store" hærer som det flere i KMSP har. Orgin har kanskje de største spillerne, men det hjelper lite når det er seack and destroy på s4.
Men s3 sin beste ally blir jo i praksis Zoo, ooZ og Zoo NØ som regnes som en. De har nok flere tropper enn PS, bortsett fra at visst du ser på enkelt spillere tror jeg PS har mer tropper enn Zoo. Vil tippe at det blir en Zoo del + Elite som blir slått sammen mot en PS del i slutten av runden om det ikke går som med Unreal og TL på s4.
Vinner av s4 2008 med KMSP:)