Samtale mellom Bonehead og karlerikfan2357

40 Besøksbeskjeder

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
  1. La oss ikke overdrive hvor normal han er. Han tror strengt tatt at ordene skal uttales på absurde måter. I er på ingen måte en riktig form av jeg/eg.

Sandvika sørget altså for å gjøre informasjon om en persons privatsliv obligatorisk. Det er jo idiotisk. Hvorfor ventet dere med de viktige spørsmålene? I så fall får vi fylle inn med en alternativ sannhet. Antakelig er han enten så vanilje at han ikke gjør noe grovere enn frotting, eller så er han ekvivalent med Brünos pygmé, for jeg kan tenke meg at han som aktiv er patetisk--hvilket også forklarer jentesituasjonen, der hadde han jo ikke alternativer.
  2. Tja, han var mer normal enn jeg hadde trodd. Men han var jo skeiv og ekkel, så helt normal var han ikke. Det hele startet med at en gutt fra salen gikk og ga ham en klem, et veddemål han fikk 100 kroner for.

Så snakket han om det å komme ut av skapet og sånt, var ikke så veldig spennende. Til slutt var det spørsmålsrunde, da fant vi blant annet ut at han har sex med en jente, men det var ikke en god opplevelse. Det vi dessverre ikke fikk spurt var om han var en giver eller en taker :(
  3. Rapport.
  4. Aner ikke, noen sier han skal snakke om å være skeiv, andre sier han skal snakke om å blogge. Jeg tror han skal snakke om å være retard.
  5. Hvorfor skal han det? Og man tar det selvsagt opp på film? Når jeg tenker meg om, er det vel naturlig at at en blogger gjør slikt selv.
  6. HAHA! I morgen skal LT holde foredrag for oss, en halv time foredrag av selveste LT, må bli bra.
  7. Jeg er jo i elevrådet, så burde være mulig å få gjennom noen anti-LT-tiltak. Jeg får tenke på noe lurt. Men etter hva jeg har hørt ville han likt seg bedre på Valler sammen med sine likesinnede. :)

Og jeg tar økonomifag. Samføk og rettslære til påbygning. Og S-matte. Men han kommer jo til å starte med første nivå mens jeg vil gå på andre nivå i valgfagene, så jeg vil unngå ham.
  8. Hypotesen min er ikke etterprøvd ennå, men det lureste er nok uansett forebyggende arbeid. Vi vet at Molde er et høl og at stedet har lenge blitt utsatt for LT. Tenk om han gjentar prosessen her. Det riktige forbeholdet må være å søke om tillatelse til å lage soylent green.

Påbygningsfag? Tar du en sær linje?
  9. Jeg har faktisk sett Lars Tangen på Sandvika en gang, gikk forbi ham i gangen. Jeg lo. Vet ikke om han merket det.

Han så skremmende ut, menmen. Heldigvis starter han i andre, og ettersom jeg bare skal ta påbygningsfag vil jeg ikke være i klassen hans i noen fag, men det er jo fortsatt fare for å støte på ham i gangen. Hvis det skjer kommer jeg nok til å snu og gå i motsatt retning.
  10. Har man tatt nødvendige forholdsregler med tanke på at Lars Tangen kanskje begynner på Sandvika? I min fantasi, er helhvete* et sted der alle tvinges til å lese Lars Tangen og lignende blogger.

*Kornproduktet er naturligvis bare en måte å unngå sensur på.
Vis besøksbeskjeder 1 til 10 av 40
Side 1 av 4 123 ... SisteSiste